Haluaisin päättää itse!!!
Meillä mies ei halua enempää lapsia, hänellä on jo 2 entisestä avioliitosta ja meillä 1 yhteinen vähän päälle vuoden ikäinen. Vanhemmat lapset ovat jo teini-ikäisiä.
Mies ei missään nimessä halua meille enää toista, lapsen kanssa on ollut aika rankaa vaikka hän on tosi kiltti mutta nukkuu huonosti. Univelkaa on kertynyt paljon.
Olen itsekkin samaa mieltä ettei toista nyt... mutta ettei koskaan... en tiedä.
Järjellä kun ajattelen, olen 32v ja haluaisin lapsille isomman ikäeron kuin pari vuotta ja sitten haluaisin olla töissäkin jne. eli olen samoilla linjoilla etten varmaankaan enenmpää lapsia halua, mutta se että mieheni ei suostu edes keskustelemaan asiasta, sanoo ettei halua ja se siitä. Jos vahingossa tulisin raskaaksi ja pitäisin lapsen sanoo että hänen olisi pakko jättää minut ettei jaksaisi.
Halan kuitenkin ITSE päättää sen tuleeko meille vielä lapsi ja ennenkaikkea haluan itse päättää ettei tule. Niin kuitenkin ehkä päättäisin mutta nyt haluankin lasta ehkä vain siksi että mies ei ehdottomasti halua.
Te jotka ymmärsitte mitä tarkoitin, haluaisin kommentteja ja vinkkejä miten toimia!