Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos en saisi yhdynnässä orgasmia, en varmaan harrastaisi sitä ollenkaan.

Vierailija
23.11.2006 |

Saan 99,9% orgasmin yhdynnässä. Joskus, kerranpari vuodessa, tulee eteen tilanne jolloin esim. mieltä painavat asiat estävät täyden nautinnon enkä saa orgasmia rakastellessa.

En voi ymmärtää, miten toiset PYSTYY rakastelemaan saamatta itse nautintoa! Jos en ole halukas/ kiihotu viimeistään esileikissä, en pysty toimiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on silti kiva, että mieheni saa ja usein mulla alkaa sitten itse tekemään mieli kun mies on ensin saanut, niin sit pitää tehdä uudelleen ;)

Mä voin ihan hyvin sekstailla, vaikken itse aina saakaan, se on silti mukavaa nähdä kun toinen nauttii!

Vierailija
2/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enivei, en muuta mielipidettä. Risamaijakin kateellisena siellä yrittää jotain sönköttää... voi kuule, saatko itse orkun joka kerta? Tuskin.

Ja ihan muuten vaan; meillä on myös läheisyyttä ja intohimoa! Mieletön yhdistelmä??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän valitteli, että ei nauti seksistä lainkaan, ja piti itseään jotenkin epänormaalina. Siinä sitten parin viinilasin jälkeen aloimme puhua seksistä tarkemmin, ja kävi ilmi, että hänen miehensä ei yhdynnän aikana tee muuta kuin työntää sisään ja vetää ulos! Ei hyväile rintoja, ei suutele, ei koske klitorikseen... En ihmetellyt enää yhtään, että hän ei nauti. Nyt ovat menossa jollekin kurssille, jossa kuulemma käydään läpi näitä asioita. Toivoo kovasti, että miehensä oppisi ymmärtämään, että pelkkä jyystäminen ei tunnu naisesta miltään.

Ymmärrän heitä, jotka nauttivat seksistä ilman orgasmia, jos heillä on kuitenkin seksissä mukana juuri tuo suutelu, koskettelu, jne. Mutta heitä en kieltämättä täysin tajua, joille se pelkkä jyystäminen on ok..

Vierailija
4/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa yhdynnässä juuri koskaan, mutta koen suunnatonta nautintoa, kun tiedän, että mies nauttii. Saan sit ihan muin konstein, miehen avustuksella, eikä se minusta ole sen huonompi eikä itse akti ole mitään kuollut lahna-pakkopullaa, vaan ihanaa hekumaa, joka ehkä vielä joskus, joku päivä, kokee täyttymyksensä :) heh...

Vierailija
5/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse en saa yhdynnässä juuri koskaan, mutta koen suunnatonta nautintoa, kun tiedän, että mies nauttii. Saan sit ihan muin konstein, miehen avustuksella, eikä se minusta ole sen huonompi eikä itse akti ole mitään kuollut lahna-pakkopullaa, vaan ihanaa hekumaa, joka ehkä vielä joskus, joku päivä, kokee täyttymyksensä :) heh...

Ei seksiin tarvitse ryhtyä pelkästään miellyttääkseen toista! Ja onko siitä synti nauttia itse?

ap

Vierailija
6/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sun käsitys hyvästä seksistä rajoittuu pelkästään orgasmiin ja yhdyntään niin katsot mun mielestä asiaa erittäin kapeasta näkökulmasta ja jäät paljosta paitsi. Ja itseasiassa seksielämäsi siinä tapauksessa kuulostaa minusta aika köyhältä=(

Vierailija
7/8 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun makaa ja miettii vaikka kauppalistaa...

Pakkoseksi voittaa ainakin ikuisen aiheesta tappelemisen.

Nimimerkillä Enpäs saa koskaan.

Vierailija
8/8 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ehkä saan orkkuja tässä vaikka piankin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä