Oletko mielestäsi normaali?
Minä olen normaali. Olen kantasuomalainen, hetero ja naimisissa. Minulla ei ole tatuointeja eikä myöskään lävistyksiä.
Kommentit (30)
Tietenkin olen normaali, en minä ole n-sana enkä hömö.
Kyllä! Ja ihmetyttää, miksi juuri kukaan muu ei ole.
En, olen aina ollut normaalia parempi kaikessa.
Kyllä minä aika normaali olen. Käyn töissä, olen käynyt koko aikuisikäni. Olen hoitanut vastuullisesti lapset ja lemmikit, raha-asiani ja ihmissuhteetkin aika nätisti, draamaa välttäen. Pidän itsestäni ja kodistani ihan hyvää huolta.
Toisaalta minulla on jonkinlainen keskittymishäiriö, joka on esim. estänyt opiskelemasta kovin pitkälle ja vaikuttanut myös kykyyn olla parisuhteessa, koska en jaksa jatkuvaa vuorovaikutusta muuta kuin lasteni kanssa, mutta onneksi olen pärjännyt näinkin.
Olen kaikkea yllämainittuja mitä ap:kin mutta en normaali siinä mielessä että jos ajetaan takaa sellaista keskitason tekemistä ja toimintaa ja ehkä ajattelumallejakin "mitä muutkin yleensä tekee".
Ap on normaali omasta mielestään. Lävistykset ja tatuoinnit ovat sitä ns. normaalia tuttavapiirissäni ja harva heistä on myöskään naimisissa. Milloin käsitetään, että yhden normaali ei ole välttämättä jokaisen normaali?
Nuorena kuvittelin olevani kovinkin erikoinen. Näin keski-iässä sitä huomaa olevansa tosi keskiverto. Olen keskivertolahjakas, keskituloinen, käyn kiltisti töissä enkä riko lakia. Se, onko minulla vaikka tatuointeja tai onko minulla epätavallisia luonteenpiirteitä ja kiinnostuksen kohteita, ei paljon vaikuta.
Olen normaali, mutta poikkean valtavirrasta ja sen elämäntyylistä melkoisesti.
Olen pimpparan perään, joten olen normaali ja terve PeruSmies.