Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mielestäsi normaali?

Vierailija
10.03.2023 |

Minä olen normaali. Olen kantasuomalainen, hetero ja naimisissa. Minulla ei ole tatuointeja eikä myöskään lävistyksiä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pimpparan perään, joten olen normaali ja terve PeruSmies.

Vierailija
22/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin olen normaali, en minä ole n-sana enkä hömö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ja ihmetyttää, miksi juuri kukaan muu ei ole.

Vierailija
24/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen aina ollut normaalia parempi kaikessa.

Vierailija
25/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä aika normaali olen. Käyn töissä, olen käynyt koko aikuisikäni. Olen hoitanut vastuullisesti lapset ja lemmikit, raha-asiani ja ihmissuhteetkin aika nätisti, draamaa välttäen. Pidän itsestäni ja kodistani ihan hyvää huolta.

Toisaalta minulla on jonkinlainen keskittymishäiriö, joka on esim. estänyt opiskelemasta kovin pitkälle ja vaikuttanut myös kykyyn olla parisuhteessa, koska en jaksa jatkuvaa vuorovaikutusta muuta kuin lasteni kanssa, mutta onneksi olen pärjännyt näinkin.  

Vierailija
26/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikkea yllämainittuja mitä ap:kin mutta en normaali siinä mielessä että jos ajetaan takaa sellaista keskitason tekemistä ja toimintaa ja ehkä ajattelumallejakin "mitä muutkin yleensä tekee".

Vierailija
27/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on normaali omasta mielestään. Lävistykset ja tatuoinnit ovat sitä ns. normaalia tuttavapiirissäni ja harva heistä on myöskään naimisissa. Milloin käsitetään, että yhden normaali ei ole välttämättä jokaisen normaali?

Vierailija
28/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, eikä tarvii ollakaan

Vierailija
29/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kuvittelin olevani kovinkin erikoinen. Näin keski-iässä sitä huomaa olevansa tosi keskiverto. Olen keskivertolahjakas, keskituloinen, käyn kiltisti töissä enkä riko lakia. Se, onko minulla vaikka tatuointeja tai onko minulla epätavallisia luonteenpiirteitä ja kiinnostuksen kohteita, ei paljon vaikuta.

Vierailija
30/30 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaali, mutta poikkean valtavirrasta ja sen elämäntyylistä melkoisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi