Miehet, voisitteko alkaa parisuhteeseen naisen kanssa, joka on aiemmin pettänyt ex-miestään?
Kommentit (82)
Tietysti! En ole koskaan saanut neitsyttä. Enkä kaipaakaan.
Eikö miestä imartele se, että nainen on usean vertailun ja kokeilun jälkeen valinnut juuri hänet?
Voisin, jos olisi oppinut virheestään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miestä imartele se, että nainen on usean vertailun ja kokeilun jälkeen valinnut juuri hänet?
Imarteleeko miestä se, että joutuu tyytymään jakojäännökseen?
Voi kuulkaas kun te ette saa mistään tietää kuka on kenenkin kanssa milloinkin ollut 😂 Ei näitä asioita julkisesti huudella missään. Pettäminen vie aikaa sen puoli tuntia ettekä te ikinä saa tietää mitä on tapahtunut joten turha siitä on numeroa yrittää tehdä 😂 Ja tämä koskee sekä miehiä että naisia.
Mulla oli nuorena sellainen ongelma, että aviomies alkoi fyysisesti väkivaltaiseksi, mutta ei suostunut eroamaan. Tein yhdessä vaiheessa profiilin anonyymille treffisivustolle ja kauheasti vaikuttivat miehet ymmärtävän ihan puolesta sanastakin. Muutaman miehen kanssa oli pitkiä keskusteluja kuukausien ajan ja yhden itse sinkun, vastikään eronneen, kanssa kävin lopulta muutaman kerran treffeilläkin, useampi pyysi treffeille. En usko, että olisi ollut vaikeaa löytää parisuhdetta pettämällä tai pettämisen jälkeen. Pidemmälle en kuitenkaan vienyt sitä.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän en koskaan saisi tietää- tai edellisten kumppaneiden lukumäärää tai onko toiminut maksullisena. Ei se järvi soutamalla kulu!
Mutta airot kuluu!
Olen pettänyt. Mutta olen itseasiassa äärimmäisen luotettava ihminen.
Tämä on se asia jossa muihin usein petyn, enkä itse helposti luota ihmisiin.
Miehet alkaisi aivan varmasti suhteeseen edellistä miestään pettäneen naisen kanssa, jos kyseessä olisi kaunis ja miehen mielestä haluttava nainen. Miehille millään muulla ei ole mitään merkitystä kuin naisen ulkonäöllä, vaikka täällä jeesustelevatkin. Yhtäkään miestä ei kiinnosta minun korkea moraalini ja "vähäinen käyttö", kun en ole heille ulkonäön puolesta kelpaava.
Joskus leikittelen ajatuksella kertoa exäni nykyiselle miehelle, miten monen vieraan miehen kanssa exäni paneskeli liittomme aikana.
Olen aloittanut suhteen tuollaisen naisen kanssa parikin kertaa. Molemmilla kerroilla olin se jonka kanssa petti exäänsä. Molemmilla kerroilla tulin myös petetyksi. Sitä saa mitä tilaa.
Olen ollut 35 vuotta naisen kanssa, joka tapailusuhteemme alkuaikoina kertoi harrastaneensa jo päättyneensä avioliiton aikana sivusuhteita puhtaasti seksiä saadakseen, kun kotona ei ollut säpinää. Olimme yhteisellä sopimuksella myös alkuun vain panokavereita. Hän oli tuolloin jo sinkku ja oli siinä kai osan aikaa toinenkin kaveri olemassa. Kertoi sitten eräänä päivänä, ettei sillä erää tarvinnut kuin minut. Sillä tiellä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus leikittelen ajatuksella kertoa exäni nykyiselle miehelle, miten monen vieraan miehen kanssa exäni paneskeli liittomme aikana.
Leikitteletkö yhtään ajatuksella, että nyksän kanssa ollessaan exäsi ei kaipaa vieraita miehiä? Siis kaikkihan on mahdollista.
Ollaan parisuhteessa nyt sen seurauksena että hän petti ex- miestään
Joo olin naimisissa tällaisen naisen kanssa. Yhteen mennessä en tästä tosin tiennyt; en tiedä olisiko sitten mitään vaikuttanut.
Meidänkin liitto loppui sitten samasta syystä. Vaimo lähti katselemaan vieraita.
Vierailija kirjoitti:
ehkä, jos on nuori, naimaton ja lapseton. jos on 30+ naimisissa ollut yh ei paljoa imartele.
Aika iso punainen lippu olisi.
Täytyisi vähintäänkin selvittää sitä, mitä aikaisemmassa suhteessa on tapahtunut, ja miksi nainen on pettänyt.
Jos nainen on etsiytynyt seksisuhteeseen vieraan miehen kanssa, koska aviomies on vähentänyt/lopettanut avioseksin suhteessa, tai jos aviomiehen toiminta joko seksissä tai parisuhteessa ylipäätään on ollut luokattoman huonoa, asia ei olisi ihan niin paha.
Mutta jos nainen on itse lopettanut seksin oman aviomiehen kanssa ja etsinyt uuden miehen sen takia, koska vanha suhde / aviomies ei vain enää kiinnostanut tai "saanut kipinöitä aikaan" (mutta kiinnostui jostakusta vieraasta miehestä ja aloitti hänen kanssaan seksisuhteen), kaikki punaiset liput ja valot menisivät päälle.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin.
Mutta on eri asia, voiko pettäneeseen naiseen luottaa vakavammassa suhteessa.
En.