Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko lähteä ystävien seuraksi/ kuskiksi baariin vauvamahan kanssa?

Vierailija
23.11.2006 |

Tekisi mieli lähtä sinne vähän huulta heittään ja hauskaa pitämään, mutta en tiedä kehtaanko...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin esikoisen aikaan kerran, tai pari vauvamasun kanssa. Ei kai siinä mitään, jos välttelee sitä tupakansavua. Onneksi nyt on tupakoimattomille oma puoli.

Nyt kakkosta odottaessa ei ole tullut kyllä mieleenkään lähteä... :)

Vierailija
2/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan kiva kyllä käydä vähän iltaa istuskeleen, mutta mietityttää vähän muiden katseet. Ja enhän mä siellä mitään alkoholia aio juoda, kunhan kävisin kattelemassa, oishan se vaihtelua =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuitenkaan rasita itseäsi liikaa.

Vierailija
4/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti tuli paheksuvia katseita tuntemattomilta ihmisiltä...mutta mitäpä niistä välittämään,itse kuitenkin tiesi miten asian laita on.

Vierailija
5/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ollut molemmissa raskauksissa baarissa/yökerhossa, mutta en ihan viimeisilläni, maha kuitenkin on selvästi näkynyt.

minusta on ollut kiva käydä, ei ole tuntunut että kukaan olisi pannut pahakseen, tai ainakaan näyttänyt sitä.

Vierailija
6/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä mä sitten kehtaan mennä sinne =). Näytän pitkät möllöttäjille sitten siellä, heh!

Mut kiitti teille!

ap

Vierailija
7/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haluaisin käydä ulkona kuuntelemassa bändejä ja katsastamassa menoa, mutta se vieraiden ihmisten reagointi jännittää.

Onko kellekään tultu aukomaan päätä sen takia, että istuu kaveriporukassa vauvamahan kanssa?

Vierailija
8/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin käydä vielä kerran miehen kans ulkona ennenkuin vauva tulee. Tila oli savuton, joten siinä mielessä helppo homma ja limsalinjalla tietty oltiin, molemmat, mut emme käytä muutenkaan alkoholia lainkaan. Absolutisteja olemme! Ei kukaan pahalla kattonu, mies vaan oli vähän liiankin huolehtivainen koko ajan;) Maha oli jo tosi iso ja kyllä ihmiset ainakin hyvin väisti.;)

Mies vaan olisi ollut sitä mieltä, että ei tarvi mennä, mutta kun kinusin tarpeeksi kauan niin mentiin.:)

Pidä hauskaa!:)

Vierailija
9/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jopa loppuraskaudesta juonut yhden oluen terassilla eikä kukaan ole katsonut pahasti. Sitä olutta en kyllä suosittele muille, kun niitä riskirajoja ei tiedetä. Mutta jos on siisti baari, eikä tarvitse pelätä esim. tönityksi tulemista tai hirveää tupakansavua, niin mikä ettei.

Vierailija
10/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän ollaan kiltteinä tänään! Luulin ihan saavani kunnon rökityksen tms. kun kysyn edes asiaa.

Jep..lupasin jo kavereille, ettei heidän tarvii taksilla ajella joten luvattua tuli =)

AP

Vierailija
11/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kävin tanssimassa bileissä ainakin rv28 kunnes en yksinkertaisesti enää jaksanut tanssia. :) Ei kukaan sen kummemmin katsonut kieroon, päin vastoin tutut niin kuin tuntemattomatkin huolehtivat,että oli hauskaa. Muutenkin olen absolutisti, eikä ollut edes eka lapsi. ;)

Vierailija
12/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran baarissa, kun vauvamaha jo selvästi näkyi ja istuskelin siinä sivummalla hämärässä, kun mies meni käymään vessassa.

Eikös tällä välin joku mies yrittänyt tulla siihen jotain juttelemaan ja pyysi tanssimaan.

Nousin seisomaan ja kysyin, että haluatko meidät molemmat?

Taisi miehellä olla jäänyt hellan levy kotona päälle, kun tuli kiire siinä sitten. :D

Vierailija
13/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin yksin, joten aika kotona olis tullu todella tylsäks.... Ja katuisin lopun ikääni, jos en olis mennyt ja nauttinut viimeisistä vapaista hetkistä kaverien kanssa. Tässä sitä ollaan oltu seinien sisällä kohta 2v.... (ei ole ollu turhaa tunkua hoitajista....)

Vierailija
14/14 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä sitten muiden katseista jos itse tiedät ettet todellakaan juo alkoholia!

mutta varo ahtaita ihmistungoksia, ettet vain satu johonkin riitaan väliin ja kaadu... =(

hauskaa iltaa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi