Mies on ihastunut meidän perheneuvolan psykologiin
Pari kertaa ollaan käyty perheneuvolassa lapsen asioissa, tarvitsisi terapiaa, mieluiten toimintaterapiaa. Vastaanotolla ollut ensin psykologi ja perheterapeutti, nyt viimeiset kaksi kertaa pelkästään psykologi. Mua turhauttaa, koska mennyt tähän "lapsen ja vanhemman välinen vuorovaikutus"-lätinäksi, mutta vielä enemmän nousee savu korvista kun mies selvsti on mennyt ihastumaan tuohon psykologiin. Lässyyttää niitä juttuja käynnin jälkeenkin, tyyliin "Minna" oli oikeassa siinä mitä sanoi xxx:stä, huomasitko miten "Minna" oli mun kanssa tästä samaa mieltä, "Minnalla" oli tosi kivat farkut ja muutenkin tykkään siitä tyylistä, "Minna" vaikuttaa tosi fiksulta, onkohan se sinkku kun ei oo sormusta. Jne jne jne. Lisäksi oli googlannut psykologin ja katsonut ammattilaisten hakupalvelusta, että on miestä 5 vuotta vanhempi ja nyt pällistelee sitä, että miten voi olla niin nuoren ja hyvännäköinen. Menee hermo, ei tekisi enää mieli mennä mutta kun haluaisin todella lapselle sitä toimintaterapiaa.
Kommentit (212)
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta ap; jos oikeasti tuntuu että perheneuvolassa menee vaan "vanhempien vika kasvatuksessa" höpinäksi, niin selvitä oikeasti paljonko yksityinen toimintaterapia tulisi maksamaan! Koska voi olla, että ette ikinä sitä terapiaa tule saamaan. Me ihme kyllä saatiin, mutta oli todella työn ja tuskan takana, ja tästä on useampi vuosi aikaa. Ehkä nykyään vieläkin vaikeampaa saada.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ap oli koulutukseltaan, lähihoitaja? Ap voisi jotenkin päätyä Minnan lapsen hoitajaksi tai tarjoilijaksi terapeuttien vuosikokoukseen tms. tilaisuuteen.
JOO! Tosin mä ymmärsin eilen yhdestä viestistä, mahdollisesti nyt jo poistetusta, että Minna olisi lapseton elämäntapa-sinkku, joka tykkää tapailla useampia miehiä ja harrastaa kevytsuhteita.
Pienenä vinkkinä ap:lle, että lääkärit tekee ne lähetteet sinne toimintaterapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelepa millainen psykologinainen haaveilisi miehestä, jolla on tarvetta käydä perheineen psykologilla.
Voi olla itse sinkku ja ihannoida miehiä, etenkin jos miehellä on vaimo mukana. "Menestyvä mies".
Mitä sen jälkeen? Saisi eronneen miehen, jolla on lapsi toisen naisen kanssa. Jos tarinassa mies on 35 ja nainen 40, psykologi itse ei välttämättä saisi enää lapsia. Ellei viime hetkellä nelikymppisenä. Tietysti miehen kanssa, jonka aiempi lapsi tarvitsee terapiaa.
Psykologi muuten menettäisi muuten ainakin tilapäisesti ammatinharjoittamisoikeutensa, mikäli lähtisi suhteeseen asiakkaansa kanssa. Perheneuvolakontekstissa myös vanhempi on se asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on kertakaikkisen hellyyttävä ajatus ajatella AP:n miestä, ehkä vähän huonommin koulutettua semi wt-perheeniskää, haaveilemasta ja googlailemasta milf-psykologista. Kotona kulahtanut, silmäpussinen ja kiukkuinen vaimo, jonka kanssa ei ole ollut seksiä sitten viime juhannuksen, jolloin sekin oli ollut ison vonkaamisen takana. Kotona vaimo aina haukkuu, naljailee, syyttää liian vähästä osallistumisesta, väärin tehty/väärin hoidettu-tyyppisesti myös, ei arvosta miehen työtä LVI-asentajana, muutenkin pitää miestä itsestäänselvyytenä heidän oltua yhdessä ysiluokalta asti viimeiset 20 vuotta. Ja sitten tulee Minna, kaunis, ystävällinen, lempeästi hymyilevä, mutta kuitenkin timmikroppainen ja isotissinen seksikäs, AP:n miehen juttuja kuunteleva ja tsemppaava psykologi. Kyllä siinä AP:n miehen mielikuvitus lähtee laukkaamaan. Millaista olisi elämä fiksun mutta kuuman Minnan kanssa? Olisiko salasuhde mahdollinen? Tai edes yksi kiihkeä pano? AP:n mies tuntee sydämensä pamppailevan ja katsoo kalenteriaan; vielä kuusi päivää seuraavaan perheneuvolakäyntiin. Sitä varten hän aikoo käydä parturissa ja hankkia uutta partavettä.
AP:n miehelle vinkiksi, että tekee Linkedin profiilin ja sieltä käy stalkkaamassa Minnaa. Psykologit yms. eivät välttättä löydy ihan helposti esim. Facebookista omalla nimellään julkisessa haussa, mutta Linkedin:ssä voi Minna olla ihan kaikkien löydettävissä.
Olen (ihastunut) mies, jonka nenästä tuli juuri kahvia ulos. Kiitos tästä 😂
Ap:n mies löysi ilmeisesti ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Pienenä vinkkinä ap:lle, että lääkärit tekee ne lähetteet sinne toimintaterapiaan.
Niin tekee, mutta ei kokemukseni mukaan lääkäri tee yhdellä kertaa heittämällä lähetettä, vaan pitää olla muita tahoja ollut mukana myös. Ainakin meidän lapsen tapauksessa oli monta välivaihetta ennen sitä.
t. se joka äsken vinkkasi yksityisestä toimintaterapiasta
Kevät ja kesä saapui taas pohjolaan. Lumi suli ja puro sanoi taas puli puli. Ap oli jättäytynyt pois perheneuvolan käynneiltä, mies kävi lapsen kanssa niissä kahdestaan-tiikeriäidin raivoisista kotona ilmaistuista vastalauseista huolimatta. Toimintaterapiaa ei irronnut, mutta se ei estänyt ap:ta toimimasta.
Ap oli alkanut varjostaa Minnaa ja tänään hän seisoi alppiruusujen ympäröimänä Munkki-Minnan työpaikan viereisen parkkipaikan viereisessä ruusupuskassa. Lämmin tuuli heilutteli ap:n harventuneita ja kaksihaaraisia hiuksia kun Minna purjehti ulos rakennuksesta kookkaat rinnat hölskyen ja lanne pyörien. Huo*a, ajatteli ap kitkerässä mielessään. Mies oli ottanut eron mahdollisuuden esille ensimmäistä kertaa pari viikkoa sitten ja tämä sai ap:n toimintaan lisää pontta.
Ensin hän selvittäisi, missä Munkki-Minna asusteli, sen jälkeen hän tuhoaisi naisen. Mikään ei estäisi häntä. Ap koki, ettei hänellä ollut enää mitään menetettävää. Kaikkien tiikeriäitien puolesta, ap soperteli ääneen pensaikossa. Mieheltään ap oli kuullut, että Munkki-Minna oli jäämässä pian kesälomalle ja suuntaamassa risteilylle. Se voisi olla ap:n tilaisuus saada nainen katoamaan-pysyvästi.
Olen huomannut että kun kotona ei ole tarpeeksi seksiä, niin ihastun tosi helposti. Välillä kiusaus on todella suuri ja olen alkanut harkitsemaan jo eroa. On ihan normaalia ihastua, mutta mielummin ihastuisin uudelleen siihen ihmiseen jonka kanssa jo asun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lääkärit ja psykologit ja hoitajat ja sun muut eivät todella saa panna asiakkaitaan. onhan tuo nyt ihan sekopäinen tilanne, jos ootte apua menneet hakemaan.
Ne oikeasti pane muualla kuin ap:n sairaassa mielessä ja ketjuun vastanneiden huumorivastauksissa.
Miesvihan yleisyyden tunnistaa siitä että siitä tehdään huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lääkärit ja psykologit ja hoitajat ja sun muut eivät todella saa panna asiakkaitaan. onhan tuo nyt ihan sekopäinen tilanne, jos ootte apua menneet hakemaan.
Ne oikeasti pane muualla kuin ap:n sairaassa mielessä ja ketjuun vastanneiden huumorivastauksissa.
Miesvihan yleisyyden tunnistaa siitä että siitä tehdään huumoria.
Kyllä! Huumori ei suinkaan johdu siitä, että kyseessä on selvä Provo, jossa käytetään tiettyjä stereotypioita hyväksi. Vaan miesvihasta!
(Sori jos kommenttisi oli sarkasmia, tällä palstalla on vain rasittavuuteen asti miesvihasta mankuvia miesvauvoja.)
(En vihaa miehiä, vain miesvauvoja)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Litisevässä pillussa ja makaronilaatikossa on ihan hyvä kontrasti.
Ja jotain samaa, kun tuore, kostea makaronilaatikko litisee lautaselle kauhottaessa.
😳 Ei minun makaronilaatikkoni ainakaan litise lautaselle laitettaessa
Laita munamaitoon vain 1 - 2 munaa / litra, niin makaronilaatikosta tulee löysempää ja paremman makuista. Terveisin, Löysämunainen Mies
Pistä jotain tällaista tilaukseen ja otat "yllätyslahjana" vastaan... voi miestäkin alkaa taas oma akka kiinnostaa.
Antasin kyllä Minnalle hyvät kyydit.
Ja sulla on yhteinen lapsi ton miehen kanssa. Ei käy kateeksi.
Vierailija kirjoitti:
Musta on kertakaikkisen hellyyttävä ajatus ajatella AP:n miestä, ehkä vähän huonommin koulutettua semi wt-perheeniskää, haaveilemasta ja googlailemasta milf-psykologista. Kotona kulahtanut, silmäpussinen ja kiukkuinen vaimo, jonka kanssa ei ole ollut seksiä sitten viime juhannuksen, jolloin sekin oli ollut ison vonkaamisen takana. Kotona vaimo aina haukkuu, naljailee, syyttää liian vähästä osallistumisesta, väärin tehty/väärin hoidettu-tyyppisesti myös, ei arvosta miehen työtä LVI-asentajana, muutenkin pitää miestä itsestäänselvyytenä heidän oltua yhdessä ysiluokalta asti viimeiset 20 vuotta. Ja sitten tulee Minna, kaunis, ystävällinen, lempeästi hymyilevä, mutta kuitenkin timmikroppainen ja isotissinen seksikäs, AP:n miehen juttuja kuunteleva ja tsemppaava psykologi. Kyllä siinä AP:n miehen mielikuvitus lähtee laukkaamaan. Millaista olisi elämä fiksun mutta kuuman Minnan kanssa? Olisiko salasuhde mahdollinen? Tai edes yksi kiihkeä pano? AP:n mies tuntee sydämensä pamppailevan ja katsoo kalenteriaan; vielä kuusi päivää seuraavaan perheneuvolakäyntiin. Sitä varten hän aikoo käydä parturissa ja hankkia uutta partavettä.
AP:n miehelle vinkiksi, että tekee Linkedin profiilin ja sieltä käy stalkkaamassa Minnaa. Psykologit yms. eivät välttättä löydy ihan helposti esim. Facebookista omalla nimellään julkisessa haussa, mutta Linkedin:ssä voi Minna olla ihan kaikkien löydettävissä.
Näin ihan ulkopuolelta sulle: Työnnä pääsi perseeseesi ja haista paska! Ihme vittumaista porukkaa täällä.
Ap:lle tsemppiä, ota etäisyyttä ja jätä ukko kahdestaan lapsen kanssa useammin ja lähde vaikka kaffelle tyttökaverien kanssa. Psykologille voi sanoa suorat sanat, ei ne tunne lastanne.
Minulla oli kerran kuuma venäläinen lanttutohtori. Hoikka, isotissinen ja piukkaperäinen 38v milf. Nuo itänaiset pitävät itsensä kunnossa vielä keski-ikäisenäkin.
Ei miehet välitä kuin itsestään, vaikka on naimisissa niin silti painetaan toisia, minunkin ukko.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kerran kuuma venäläinen lanttutohtori. Hoikka, isotissinen ja piukkaperäinen 38v milf. Nuo itänaiset pitävät itsensä kunnossa vielä keski-ikäisenäkin.
Kirjoitti M1:n tahdosta riippumattomaan hoitoon vai :)
Ja minun mieheni karkasi viime kesänä lomittaja- siementäjän kanssa. Siitä lähtien olen miettinyt tämän tilan myymistä ja Alaskaan muuttamista. Olen nimittäin tavannut Tinderissä oikein kelpo hylkeenpyytäjän.
Mikäs ap oli koulutukseltaan, lähihoitaja? Ap voisi jotenkin päätyä Minnan lapsen hoitajaksi tai tarjoilijaksi terapeuttien vuosikokoukseen tms. tilaisuuteen.