Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on ihastunut meidän perheneuvolan psykologiin

Vierailija
09.03.2023 |

Pari kertaa ollaan käyty perheneuvolassa lapsen asioissa, tarvitsisi terapiaa, mieluiten toimintaterapiaa. Vastaanotolla ollut ensin psykologi ja perheterapeutti, nyt viimeiset kaksi kertaa pelkästään psykologi. Mua turhauttaa, koska mennyt tähän "lapsen ja vanhemman välinen vuorovaikutus"-lätinäksi, mutta vielä enemmän nousee savu korvista kun mies selvsti on mennyt ihastumaan tuohon psykologiin. Lässyyttää niitä juttuja käynnin jälkeenkin, tyyliin "Minna" oli oikeassa siinä mitä sanoi xxx:stä, huomasitko miten "Minna" oli mun kanssa tästä samaa mieltä, "Minnalla" oli tosi kivat farkut ja muutenkin tykkään siitä tyylistä, "Minna" vaikuttaa tosi fiksulta, onkohan se sinkku kun ei oo sormusta. Jne jne jne. Lisäksi oli googlannut psykologin ja katsonut ammattilaisten hakupalvelusta, että on miestä 5 vuotta vanhempi ja nyt pällistelee sitä, että miten voi olla niin nuoren ja hyvännäköinen. Menee hermo, ei tekisi enää mieli mennä mutta kun haluaisin todella lapselle sitä toimintaterapiaa.

Kommentit (212)

Vierailija
181/212 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on MILF. Sä et vissiin miehes mielestä.

Vierailija
182/212 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minun mieheni karkasi viime kesänä lomittaja- siementäjän kanssa. Siitä lähtien olen miettinyt tämän tilan myymistä ja Alaskaan muuttamista. Olen nimittäin tavannut Tinderissä oikein kelpo hylkeenpyytäjän.

Siemensikö jo navetassa. Hylkeenpyytäjä, mitä vittua :D Suako se pyytelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/212 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri makaronilaatikkoa. Ei ole muuten kuivaa!

Vierailija
184/212 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein juuri makaronilaatikkoa. Ei ole muuten kuivaa!

👍🏻

Vierailija
185/212 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

Vierailija
186/212 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin teitä rakentavaan keskusteluun viiinilasin äärellä kun muksu nukkuu. Mielestäni voisitte vaikka ottaa psykolokin mukaan sänkyhommiin miehesi saisi kahta piirakkaa vuorotellen. Paljaalla. Sinä myös vaimona voisit harkita kakkosen antamista miehellesi. Uskon että se ilahduttaisi häntä suuresti.

Vierailija
187/212 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Litisevässä pillussa ja makaronilaatikossa on ihan hyvä kontrasti.

Ja jotain samaa, kun tuore, kostea makaronilaatikko litisee lautaselle kauhottaessa.

😳 Ei minun makaronilaatikkoni ainakaan litise lautaselle laitettaessa

Laita munamaitoon vain 1 - 2 munaa / litra, niin makaronilaatikosta tulee löysempää ja paremman makuista. Terveisin, Löysämunainen Mies

Aa okei kiitti, täytyy kokeilla!

Vierailija
188/212 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minun mieheni karkasi viime kesänä lomittaja- siementäjän kanssa. Siitä lähtien olen miettinyt tämän tilan myymistä ja Alaskaan muuttamista. Olen nimittäin tavannut Tinderissä oikein kelpo hylkeenpyytäjän.

😱 Vamos vamos, nyt toimintaa nainen! Susta tulis Hylkeenpyytäjän vaimo!

Vierailija
189/212 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nämä kommentoijat omasta mielestään hauskoja?

Tylsää, tylsää.

Vierailija
190/212 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

Vierailija
191/212 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan nämä kommentoijat omasta mielestään hauskoja?

Tylsää, tylsää.

:D Sinunlaisesi kaikesta ilon imevät ankeuttajat ne vasta ratkiriemukkaita ovat. Tylsää? Hanki elämä niin ei ole enää niin tylsää

Vierailija
192/212 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

Aijaa pahoittelut väärinymmärryksestä, Hylkeenpyytäjän mies siis.

Vierailija
193/212 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea ketjua kokonaan mutta psykologi ei anna mitään toimintaterapiaa. Sitä varten on toimintaterapeutti. Itselleni trollitutka syttyi tästä ja lisäksi siitä, että mies olisi muka kehunut psykologin housuja ja tämän hyvännäköisyyttä :D Yleensä petolliset miehet pitää nämä ajatukset aika salassa...

Vierailija
194/212 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika surkea sepitelmä. 0/5

Onhan useampi filmitähtikin ihastunut perheen lastenhoitajaan, aika samanlainen tilanne.

Vierailija
195/212 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi muutenkin tuossa psykologissa ärsyttää, että selvästi kohtelee miestä jotenkin paremmin mitä minua. Miehelle näemmä riittää se, että nyökyttelee ja on samaa mieltä psykologin kanssa, minä tiikeriäitinä taas vähän eri asenteella valvomassa lapsen etua. 

Jos olisi rahaa, hankkisin yksityiseltä sen toimintaterapian, ei tarvitsisi tuota pelleilyä ja nähdä 35-vuotiaan miehen käyttäytymässä kuin seiskaluokkalainen finninaama. 

ap

Ei ole tarkoitus naureskella ap:lle, mutta me ollaan mieheni kanssa sellainen parivaljakko, että mies saa kaikilta hyvää palvelua, ja jos ollaan kahdestaan sama missä, niin miehelle osoitetaan puheet minun seistessä tyhjänpanttina vieressä :D :D 

Samoin tuntemattomat alkavat höpistä aina miehelleni mummoista puliukkoihin.

Jotenkin hän vain on lähestyttävä, en osaa sanoa mikä siinä oikein on. Itse taas olen selkeästi luotaantyöntävä, taiainakin kontrasti on suuri välillämme.

Vierailija
196/212 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi muutenkin tuossa psykologissa ärsyttää, että selvästi kohtelee miestä jotenkin paremmin mitä minua. Miehelle näemmä riittää se, että nyökyttelee ja on samaa mieltä psykologin kanssa, minä tiikeriäitinä taas vähän eri asenteella valvomassa lapsen etua. 

Jos olisi rahaa, hankkisin yksityiseltä sen toimintaterapian, ei tarvitsisi tuota pelleilyä ja nähdä 35-vuotiaan miehen käyttäytymässä kuin seiskaluokkalainen finninaama. 

ap

Ei ole tarkoitus naureskella ap:lle, mutta me ollaan mieheni kanssa sellainen parivaljakko, että mies saa kaikilta hyvää palvelua, ja jos ollaan kahdestaan sama missä, niin miehelle osoitetaan puheet minun seistessä tyhjänpanttina vieressä :D :D 

Samoin tuntemattomat alkavat höpistä aina miehelleni mummoista puliukkoihin.

Jotenkin hän vain on lähestyttävä, en osaa sanoa mikä siinä oikein on. Itse taas olen selkeästi luotaantyöntävä, taiainakin kontrasti on suuri välillämme.

Meillä on jotenkin sama. Jos minä hoidan jotain jotain asiaa saan asialliset vastaukset, mutta just sen minimipalvelun. Vaikka yritän olla mitä small talkia niin palvelun jälkeen tulee sellasia niinolikssullavieläjotainmuuta-katseita.

Sitten mun mies, hänen kanssaan jäädään höpöttelemään, hänelle tarjotaan kaikkia extroja ja alennuksia ja ylimääräisiä neuvoja jne. Mieheni kaikki ovat heti kavereita.

En tiedä missä minussa on vika. Sukupuoleni, juttuni, vai enkö vain ole helposti lähestyttävä, vai olenko vain niin huomaamaton nobody?

Vierailija
197/212 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä aloitus on totta, niin pidä puolesi. Me kävimme myös perheneuvolan psykologilla ja se oli juurikin tuota vuorovaikutus- lätinää, vaikka lapsi olisi tarvinnut siinä kohtaa ensisijaisesti psykiatria. Ei onnistunut, vaan kaikki torpattiin. Pyysin myös nepsy-tutkimiksia, niin ei, kun kaikki johtui vain meidän vaikeasta elämäntilanteesta. Lopulta lapsi joutui itsetuhoisena osastolle ja vasta sitten tutkittiin kunnolla ja lapsi sai lääkityksen ja hänen todettiin olevan autismin kirjolla. Oli niistä käynneistä se hyöty, että vuorovaikutuksemme parani juu, kun viimeisillä voimillani kaikkeni tein, mutta se vei vähäiset voimani (olin mieheni omaishoitaja tuolloin) ja olin osastolla minäkin. Ja tuntui tosi paskamaiselta, kun kaikki laitettiin minun syykseni, vaikka vika ei ollut minussa, vaan vuorovaikutus autistin kanssa nyt vain on, no, haasteellista. Isä myös ärsytti lasta tahallaan ja riitoja oli koko ajan. Minä niitä sitten selvittelin, olihan tehtäväni penen psykologin mukaan " huolehtia perheen tunne- ilmastosta". Jälkeenpäin ajatellen ihan sairasta.

Viisi vuotta meni ihan hukkaan lapsen osalta ja yhä on haasteita. Väkisinkin tulee mietittyä, että mitä siinä viidessä vuodessa olisi saatu aikaan, jos alusta asti olisi ollut oikeat diagnoosit ja terapiat.

Vierailija
198/212 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes tykkää kun sillä on pointtia!

Baari diskon jälkeinen raskaus on pitkän seurustelun ja tutustumisen tulos.

Vierailija
199/212 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita lapsi miehen mukaan. Senhän se terapia on.

Muksu voi unohtua reissussa.

Vierailija
200/212 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi etäisän näkökulma tähän väliin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi