Mies on ihastunut meidän perheneuvolan psykologiin
Pari kertaa ollaan käyty perheneuvolassa lapsen asioissa, tarvitsisi terapiaa, mieluiten toimintaterapiaa. Vastaanotolla ollut ensin psykologi ja perheterapeutti, nyt viimeiset kaksi kertaa pelkästään psykologi. Mua turhauttaa, koska mennyt tähän "lapsen ja vanhemman välinen vuorovaikutus"-lätinäksi, mutta vielä enemmän nousee savu korvista kun mies selvsti on mennyt ihastumaan tuohon psykologiin. Lässyyttää niitä juttuja käynnin jälkeenkin, tyyliin "Minna" oli oikeassa siinä mitä sanoi xxx:stä, huomasitko miten "Minna" oli mun kanssa tästä samaa mieltä, "Minnalla" oli tosi kivat farkut ja muutenkin tykkään siitä tyylistä, "Minna" vaikuttaa tosi fiksulta, onkohan se sinkku kun ei oo sormusta. Jne jne jne. Lisäksi oli googlannut psykologin ja katsonut ammattilaisten hakupalvelusta, että on miestä 5 vuotta vanhempi ja nyt pällistelee sitä, että miten voi olla niin nuoren ja hyvännäköinen. Menee hermo, ei tekisi enää mieli mennä mutta kun haluaisin todella lapselle sitä toimintaterapiaa.
Kommentit (212)
En ihmettele, että psykologi korostaa vanhemman ja lapsen välistä vuorovaikutusta. Jos äiti on noin häiriintyneen mustasukkainen ja kyvytön näkemään omaa osuuttaan lapsen pulmissa, asiat eivät tule millään toimintaterapialla korjaantumaan. Lapsessa ei ole vikaa, häntä ei tule korjata uudelleenohjelmoimalla terapiassa. Äidillä on harhakäsitys, että hän voi ulkoistaa itsensä ongelmasta tyystin. Äitiä tarvitaan yhtä lailla terapiassa ja äidin ja lapsen sekä koko perheen (myös aikuisten keskinäistä) välistä vuorovaikutusta tulee selvästi tukea ja muuttaa, kun nyt jo lapsi oireilee noin vakavasti, että terapiaa tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi muutenkin tuossa psykologissa ärsyttää, että selvästi kohtelee miestä jotenkin paremmin mitä minua. Miehelle näemmä riittää se, että nyökyttelee ja on samaa mieltä psykologin kanssa, minä tiikeriäitinä taas vähän eri asenteella valvomassa lapsen etua.
Jos olisi rahaa, hankkisin yksityiseltä sen toimintaterapian, ei tarvitsisi tuota pelleilyä ja nähdä 35-vuotiaan miehen käyttäytymässä kuin seiskaluokkalainen finninaama.ap
Ei ole tarkoitus naureskella ap:lle, mutta me ollaan mieheni kanssa sellainen parivaljakko, että mies saa kaikilta hyvää palvelua, ja jos ollaan kahdestaan sama missä, niin miehelle osoitetaan puheet minun seistessä tyhjänpanttina vieressä :D :D
Samoin tuntemattomat alkavat höpistä aina miehelleni mummoista puliukkoihin.
Jotenkin hän vain on lähestyttävä, en osaa sanoa mikä siinä oikein on. Itse taas olen selkeästi luotaantyöntävä, taiainakin kontrasti on suuri välillämme.
Ton selittää ihan magnetismilla.
Riippuu onko ihmiset S tai N miten tulee keskenään toimeen.
Sua vaan ärsyttää, kun Minnan näkemykset meneekin enempi yksiin sun äijäsi kanssa eikä sun kanssa, jäi man-bashingit väliin niin kyllähän se voimaantunutta tietysti uituttaa.
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä minnalla ja sun miehellä synkkaa. Ja miehelläsi näemmä tarve tulla kuulluksi. Ihan normaalia ihastua terapeuttiin.
Ota asia puheeksi terapiassa. Sillä hän siitä selviää.
Ja ehkä niillä myös sykkii. Pyydä miestä ajattelemaan Minnaa kun panee sua niin saat elämäsi kyydit
Ei miehet ihastu psykologeihin.
Vierailija kirjoitti:
Munkki-Minna veisi sinunkin miehesi huomion :)
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT_CWKnOvdZ1IMtPrl…
Annapa "Minnasta" vähän lisätietoja, jospa minä iskisinkin hänet ennen miestäsi, niin palautuisi perherauha teidänkin huusholliin.
Miehesi taitaa kärsiä pillunpuutoksesta, ehkä Minna auttaa teitä siinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munkki-Minna veisi sinunkin miehesi huomion :)
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT_CWKnOvdZ1IMtPrl…
Ap ei ole edelleenkään paljastanut tisuliensa kokoluokkaa. Onko Minnalla paljon isommat mahtilollot. Taitaa olla.
Sua ärsyttää kun mies on oikeassa ja ammattilainen vielä tukee sitä tosiasiaa.
Miesviha on aina viihdyttävää tämän palstan naisille.