Mun oli laitettava äitini facepäivitykset piiloon
Päivityksiä päivittäin. Yritän ottaa hankalan lapsuuden takia etäisyyttä, mutta somen takia vaikeaa. Nyt ymmärsin sentään piilottaa päivitykset. Aloin vaan miettiä, että miksi äitillä on tarve raportoida kaikki faceen, ja jatkuvasti. Happi loppuu.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Voiko muuten omat päivitykset piilottaa? Just jos ei halua, että joku kyttää.
Piilottaa keneltä? , se Facebook kyttää teitä ja myy tietonne mainostajille, ja kenelle vaan tiedustelupalvelulle, ja/tai ainakin Amerikan hallinnolle, joka tietoja voi pyytää. Ja facebook säilyttää tietojanne vielä pitkään vaikka pyytäisittekin käyttäjätilin poistoa.
Esim.Microsoft säilyttää yli 90 päivää tietoja sen jälkeen kun on pyytänyt niiden poistoa ja poisto on hyväksytty.
Että sinne vaan lörpöttelemään koko maailmalle "päivityksenne" ja elämänne ja kaikki mitä sinne laitatte, se on kuin Stasin valvontakortti, jonka itse täytätte..
Ei tarvitse nähdä mutta siitä tiedän että mulla on jonkunlaiset estot heidän facebookkiinsa. Eikä minua edes kiinnosta heidän juttunsa, niin eri ikäpolvea.
Se minua ihmetyttää miksi pitävät kavereissaan, yhtä hyvin voisi poistaa. Itse poistin mieheni nuorempia sukulaisia, lasteni pikkuserkkuja, joita en ole nähnyt ehkä kuin kerran. Pitäkööt pikkuserkukset yhteyttä jos tahtovat.
Näihin joiden facessa roikun, satunnaisesti whatsapissa viestitään, synttäreitä, rippijuhlia, hyvät joulut .
Ehkä vaan me kumpikaan osapuoli emme kehtas siivota pois toisiamme.