Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TURVAISTUINasiaa

Vierailija
23.11.2006 |

Onko kenelläkään kokemusta näistä turvaistuimista?

CARENA Premium Line REVO SP

CARENA Premium Line TEKO SP

CARENA Driver SP

Minkälaisia eroja niissä on ja mikä on hyvää/huonoa?

Käytiin city babyssä kyselemässä, mutta myyjä ei suostunut kertomaan mitään näistä.. Kauppasi vain " kalliita " istuimia vaikka varta vasten tulin näitä kattomaan. Sanoi vaan että et sä koskaan tuota tarvii ku ostat tän Brion. Erittäin törkeä ja töykeä myyjä.

Rahatilanne vaan vähän määrää tässä perheessä kattomaan noita halvempia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän vielä lisään, että onko muita hyviä alle 150 euroa maksavia turvaistuimia? saa olla sekä selkä- että kasvot menosuuntaan.

Vierailija
22/27 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin myyjät markkinoivat niitä kalliita, bisnestähän se on. Törkein mitä olen kuullut on, että " MINÄ en ainakaan uskaltaisi istuttaa lastani tuossa halvemmassa" ( = lue: minä en olisi niin huono äiti)

En osaa neuvoa ko. istuimissa kun omani jo isompia ( nuorin 3 v), mutta suomessa ei ole lapsia kuollut liikenteessä istuimen vuoksi, kylläkin sen että istuin on ollut väärin kiinnitetty. Turvallisia ovat siis halvemmatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahan nokkakolarin sattuessa. Tietenkään ei voi sanoa varmaksi että olisivat selvinneet jos olisivat istuneet selkä menosuuntaan, mutta selvitymismahdollisuudet olisivat olleet ihan eri luokkaa.

Esim. ambulanssin ensihoitajat ja palomiehet eivät takuulla istuta lapsiaan kasvot menosuuntaan, he ovat livenä joutuneet näkemään mitä siitä voi seurata kun vuosikkaan niskat retkahtaa.

Vierailija:

Todellakin myyjät markkinoivat niitä kalliita, bisnestähän se on. Törkein mitä olen kuullut on, että " MINÄ en ainakaan uskaltaisi istuttaa lastani tuossa halvemmassa" ( = lue: minä en olisi niin huono äiti)

En osaa neuvoa ko. istuimissa kun omani jo isompia ( nuorin 3 v), mutta suomessa ei ole lapsia kuollut liikenteessä istuimen vuoksi, kylläkin sen että istuin on ollut väärin kiinnitetty. Turvallisia ovat siis halvemmatkin.

Vierailija
24/27 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä rahaa aina jostain...

Vierailija
25/27 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä selkä menosuuntaan-istuin. En pitänyt kauhean kalliina ja on kuitenkin istuin joka menee pitkään.

Vierailija
26/27 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä tulot on koko perheellä 900 euroa kuussa ja lainanlyhennys 500 euroa kuussa+vuokra 420 euroa. Siitä ei noin vaan " panosteta" mihinkään " kerralla" . Kun ei edes ruokaan eikä laskuihin riitä rahaa. Saa nähdä millon tulee konkurssi eteen jos mies ei kohta löydä työpaikkaa.

Meillä lapsi on kaikki kaikessa ja tulee kaiken edellä ja siksi juuri ostetaan turvaistuin vaikka vanhassa riittäisi vielä " kiloja" . Poika ei viihdy siinä koska se on niin ahdas kun on talvivaatteet päällä.

Jos olisi rahaa niin tietenkin ostaisin kalleimman mitä myydään.

Vierailija
27/27 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan selville onko kolaroitu tai tiputettu?? Ai ostan ensin, käytän testeissä ja jos on kolaroitu palautan hah. Eipä taida enää ottaa vastaan myyjä. Myyjän sanaan en luota.