Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset tirkistelevät!

Vierailija
23.11.2006 |

Hei. Olen kolmekymppinen nainen, joka pitää mökkeilystä. Viime kesänä viisi pariskuntaa oli vieraanamme mökillä. Ensin oli tyttöjen saunavuoro, sitten poikien. Poikien juostessa uimasta saunaan tirkistelimme ikkunasta niiden heiluvia heppejä. Yhtä kundeista kutsuttiin mister big -nimellä, arvaatte varmaan minkä takia. Saunan jälkeen pojat tulivat mökin puolelle pyyhkeet lanteilla juomaan tekemäämme kesäboolia ja leikkimään Totuutta vai Tehtävää. Joimme ja humalluimme. Muutaman tunnin päästä olimme jo aikamoisessa nousuhumalassa. Maija sai tehtäväksi mitata mr Bigin penis lepotilassa. Big vilautti jättipelinsä esiin lanteella olevan pyyhkeen alta. Maija mittasi ja sanoi 21 senttia velttona. Sitten joku huusi, että vedä esinahka alas muuten tulee liikaa mittaa. Maija veti esinahan pois peniksen päältä pitkillä kynsillään. Maijan vetäessä vähän kömpelösti esinahkaa muna alkoi jäykistyä ja jäykistyä ja jäykistyä. Se oli varmaan kolkytsenttinen. Kesti monta pitkää sekuntia ennen kuin kukaan sai sanotuksi mitään. Mister Bigin vaimo vain nauroi.

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen 32v kirjoitti:

Olen itsekin törmännyt vastaavaan, mutta en onneksi montaa kertaa. ujostuttaa todella paljon jos joku täysin vieras mies näkee minut alasti

Kasvata pillunkarvat takaisin, niin silloin ei ainakaan sukupuolielimet näy ollenkaan...

Vierailija
82/126 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea, eihän karvat tosiaan ole mitään sukupuolielimiä, jos olisi, niin silloin mulla olisi supuolielimet kainaloissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon vielä ymmärtää, että kylpylässä naissiivojat katselevat muutakin kuin moppia, mutta sitä en oikein sulata, kun sairaalassa mennen tullen katottiin housuihin.  Mitä se muuta oli kuin seksuaalista häirintää. Sitte kikateltiin kahveetilassa keskenään.

Vierailija
84/126 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä en tykkää mennä enää yhteissaunaan.

Kateus iskee aina jälkeenpäin mitä ihmeellisimmissä paikoissa.

Vierailija
85/126 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuon vielä ymmärtää, että kylpylässä naissiivojat katselevat muutakin kuin moppia, mutta sitä en oikein sulata, kun sairaalassa mennen tullen katottiin housuihin.  Mitä se muuta oli kuin seksuaalista häirintää. Sitte kikateltiin kahveetilassa keskenään.

Aika törkeetä! Mitä ne muuten kikatteli ?

Vierailija
86/126 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ffjkljv

Vierailija
87/126 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sairaalaoloissa kurkistellaan sekä miesten että naisten housuihin, mutta kikattelua en ymmärrä

Vierailija
88/126 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen 32v kirjoitti:

Olen itsekin törmännyt vastaavaan, mutta en onneksi montaa kertaa. ujostuttaa todella paljon jos joku täysin vieras mies näkee minut alasti

Ihan turhaan ujostelet. Mies tekee vaan työtään ja on varmasti nähnyt pimpukoita aikaisemminkin.

Vierailija
89/126 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ujo mies kirjoitti:

Minua häiritsee se, että kylpylässä käydessäni, nuoret siivoja tytöt miesten puolella töllöttävät miesten ja poikien kaluja ihan avoimesti. Ovat varmaan unelma-ammatissaan ? (Menevät varmaan sen jälkeen siivouskomeroon runkkaan märkiä pillujaan )...

Entäs sitten?

Anna tyttöjen töllätä, ei se pippeliäsi pienennä ;)

Vierailija
90/126 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ujo mies kirjoitti:

Minua häiritsee se, että kylpylässä käydessäni, nuoret siivoja tytöt miesten puolella töllöttävät miesten ja poikien kaluja ihan avoimesti. Ovat varmaan unelma-ammatissaan ? (Menevät varmaan sen jälkeen siivouskomeroon runkkaan märkiä pillujaan )...

Entäs sitten?

usot sie näitä fansupoikia jotka eioo rynkkyä pidelly koskaan!

Vierailija
91/126 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä sairaalaoloissa kurkistellaan sekä miesten että naisten housuihin, mutta kikattelua en ymmärrä

Työtään ne vaan tekee siellä, ja varmaan näkevät kaikennäköisiä vempaimia

Vierailija
92/126 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ujo mies kirjoitti:

Entäs sitten?

Ei pienennä ei, vaan päinvastoin, ja se juuri häiritseekin...en haluu että mun stondista tuijotetaan..

Vierailija
93/126 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ujo mies kirjoitti:

Näin varmaan tekevät kun ovat tarpeeksi kauan katselleet ja vertailleet eri kokoisia ja näköisiä peniksiä. Kyllähän sitä väkisinkin kiihottuu.....varsinkin jos näkee jonkun tutun pojan alasti

Vierailija
94/126 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ujo mies kirjoitti:

Näin varmaan tekevät kun ovat tarpeeksi kauan katselleet ja vertailleet eri kokoisia ja näköisiä peniksiä. Kyllähän sitä väkisinkin kiihottuu.....varsinkin jos näkee jonkun tutun pojan alasti

Saisipa olla kärpäsenä katossa siivoukomerossa katsomassa kun pillu saa runkatessa kyytiä :)

Vierailija
95/126 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kiusannut uimahallin suihkutiloissa siivooja naisia näyttämällä heille miten suihkussa munaa pestään. Ovat katsoneet ihan avoimesti.

Vierailija
96/126 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kiusannut uimahallin suihkutiloissa siivooja naisia näyttämällä heille miten suihkussa munaa pestään. Ovat katsoneet ihan avoimesti.

No varmasti ovat katsoneet, harvoin sitä näkee vierasta mulkkua pestävän. Ovatko yhtään kiihottuneet tilanteessa ?

Vierailija
97/126 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmasti ovat katsoneet, harvoin sitä näkee vierasta mulkkua pestävän. Ovatko yhtään kiihottuneet tilanteessa ?

No mistä sen naisen kiihottumisen päälle näkee, mutta luulisin että kyllä...sen verran takkaan tutkivat paikkojani

Vierailija
98/126 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika epänormaalia käytöstä, taidat tykätä esitellä muniasi ? Toivottavasti et tee sitä muualla, esim puistoissa ja teinitytöille ???

Vierailija
99/126 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöt vois tykätä jos ne näkis oikein ison ja kovan peniksen ?

Vierailija
100/126 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinitytöt vois tykätä jos ne näkis oikein ison ja kovan peniksen ?

Taitaisivat pelästyä josseivat ole aikaisemmin nähneet kuin isin pienen pippelin saunassa :)