Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset tirkistelevät!

Vierailija
23.11.2006 |

Hei. Olen kolmekymppinen nainen, joka pitää mökkeilystä. Viime kesänä viisi pariskuntaa oli vieraanamme mökillä. Ensin oli tyttöjen saunavuoro, sitten poikien. Poikien juostessa uimasta saunaan tirkistelimme ikkunasta niiden heiluvia heppejä. Yhtä kundeista kutsuttiin mister big -nimellä, arvaatte varmaan minkä takia. Saunan jälkeen pojat tulivat mökin puolelle pyyhkeet lanteilla juomaan tekemäämme kesäboolia ja leikkimään Totuutta vai Tehtävää. Joimme ja humalluimme. Muutaman tunnin päästä olimme jo aikamoisessa nousuhumalassa. Maija sai tehtäväksi mitata mr Bigin penis lepotilassa. Big vilautti jättipelinsä esiin lanteella olevan pyyhkeen alta. Maija mittasi ja sanoi 21 senttia velttona. Sitten joku huusi, että vedä esinahka alas muuten tulee liikaa mittaa. Maija veti esinahan pois peniksen päältä pitkillä kynsillään. Maijan vetäessä vähän kömpelösti esinahkaa muna alkoi jäykistyä ja jäykistyä ja jäykistyä. Se oli varmaan kolkytsenttinen. Kesti monta pitkää sekuntia ennen kuin kukaan sai sanotuksi mitään. Mister Bigin vaimo vain nauroi.

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen ei merkkiäkään moisesta innostuksesta!

Vierailija
2/126 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka voi sanoa suoraan, mitä ajattelee. Missä on suomalainen rehellisyys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
06.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan haaveile mistään megamunista, ja mieheni voi tähän varmasti luottaa. Vaikka kuinka olin kiihottunut, niin se oli yksinkertaisesti aivan liian iso, tosi hitaasti ja varovaisesti piti vedellä, ja se taas ei minua niin innostanut. tykkään paljon enemmän mieheni keskikokoisesta kalusta, jolla voi oikeasti panna kunnolla, ilman turhia kursailuja. Tuntuukin paljon paremmalta!

N 24 ( eri kuin ketjun aiempi 24-vuotias vastaaja)

Vierailija
4/126 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin aika moni tirkisteli toisiaan, mutta pienessä juubassa se ei haitannut.

mut pakko sanoa, et aikamoinen heppi oli edellisen tarinan äijällä.

Vierailija
5/126 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
6/126 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Tulipa se taas poikkeuksellisen selvästi sanottua.

T. Tynkä

Vierailija
7/126 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä että vaimo vain nauroi!

Vierailija
8/126 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni ei tirkistelisi?

Vierailija
9/126 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mittaa viivottimella ei saa mukaan käyryyttä, mitatanauha olisi paras. 21 senttinen on aika pitkä veltoksi vehkeeksi. Olikohan se puolijäykkä? N28

Vierailija
10/126 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kokemus on tuttu minullekin. Toissakesänä tiirailimme alastomia miehiä vastapäisellä rannalla. Kiikareilla näimme kaikki yksityiskohdat.

Vierailija
11/126 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole miehelle varmaankaan pelkästään positiivinen kokemus, jos kutsutaan mister Bigiksi ja kaikki ympärillä tietää, että toi on SE. Mies haluaa luultavasti identifioitua muuhunkin kun mulkkuunsa.

Vierailija
12/126 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ihan samanlaisia sikoja kun miehetkin. Ne vaan esittää ettei muka nää jutut kiinnosta. MIES 37

Vierailija
13/126 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pistetään alastomina pussijuoksuun, mikä tarkoittaa sitä, että hepin pitää olla sen jätesäkin ulkopuolella. Sitten taputetaan tahtia. Yrityksemme on alallaan johtavassa asemassa ja tämä tarina tosi.

Vierailija
14/126 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HITAITA TANSSIESSA NAISET OVAT KOPELEOINEET MUN LETKUA MONTA KERTAA. OSA MUKA VAIVIHKAA, JA OSA OTTAMALLA LERSSISTÄ SUORAAN KIINNI. ETTÄ SILLEEN.

Vierailija
15/126 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole koskaan kiinnostanut tirkistellä miesten varustuksia. Katselen kyllä mielelläni hyvä kroppaisia miehiä, nimenomaan niitä lihaksia, vatsalihaksia erityisesti.

Penis kiinnostaa vasta siinä vaiheessa, kun ollaan sänkypuuhissa, ja niissäkin on ihan keskimittaiset riittäneet oikein hyvin :)

Vierailija
16/126 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MILLAISTA NAISTA EI KIINNOSTA MIEHEN VARUSTUKSET?

Vierailija
17/126 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
18/126 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä olen samaa mieltä, minut saadaan kiinnostumaan älyllä ja huumorintajulla. Ja nykyinen mieheni saa minut sekaisin halusta nostamalla paitaansa, oma komea sixpack. Katselen mielelläni kyllä alastonta miesvartaloa, mutta itse vehje, ei niin hirmuisesti kiinnosta. Kunhan en ole liian pieni.

Kerran olen törmännyt kaluun joka oli jäykkänä nakin kokoinen, se oli liian pieni, mutta se mies osasi kyllä sitten muutoin tyydyttää naisen, siis loistavaa käsien ja suun käyttöä, toisaalta itse yhdyntä oli sitten aika tunnoton.

Mutta ehdottomasti tärkeintä minulle on oman rakkaani persoonallisuus

Vierailija
19/126 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tässä ollaan lähellä totuutta. Asiat eivät ole yksinkertaisia. Ihmiset haluaa ensinnäkin eri asioita. Joillekin seksuaalinen kiihottuminen on enemmän korvien välinen asia kuin toisille. Toisille " mekaaninen" hankaus on tärkeämpi. Joku saa suurimman nautintonsa jopa kivusta..

Keskustelu vehkeiden koon merkityksestä on siis loputon ja hyödytön.

Voin kertoa omistakin kokemuksista että että onhan naistenkin värkeissä tosi suuria eroja. Tiukka tuntuu hyvältä, sehän on selvä. Löysä ei tunnu niin hyvältä, se on ihan yhtä selvä.

Mutta ei se tiukka pillu pelasta sitä panoa jos homma ei muuten toimi jostakin toisesta syystä. Oli se syy sitten henkisellä puolella tai muuten vaan ollaan " eri paria" .

Tavallaan säälittää naiset jotka niin ehdottomasti ylistävät kalun kokoa. Tulee mieleen että onkohan heillä mitään seksielämää ns. henkisellä puolella.

Vierailija:

Minä olen samaa mieltä, minut saadaan kiinnostumaan älyllä ja huumorintajulla. Ja nykyinen mieheni saa minut sekaisin halusta nostamalla paitaansa, oma komea sixpack. Katselen mielelläni kyllä alastonta miesvartaloa, mutta itse vehje, ei niin hirmuisesti kiinnosta. Kunhan en ole liian pieni.

Kerran olen törmännyt kaluun joka oli jäykkänä nakin kokoinen, se oli liian pieni, mutta se mies osasi kyllä sitten muutoin tyydyttää naisen, siis loistavaa käsien ja suun käyttöä, toisaalta itse yhdyntä oli sitten aika tunnoton.

Mutta ehdottomasti tärkeintä minulle on oman rakkaani persoonallisuus

Vierailija
20/126 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuvasti mielessään haluaa isokokoista, halu alkaa olla itseään toteuttava ennustus. Siksi monet naiset haluavat salaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi