Seiska uutisoi jälleen, ministeri bilettämässä!
Ministeri bilettämässä jälleen! https://www.seiska.fi/Kotimaa/Sanna-Marin-biletti-taas-hieroi-miesta-ja…
Kommentit (690)
Sanna ei näköjään voi itselleen mitään. Ei jatkoon pääministerinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa, että mikä tuossa oli uutinen? Marin postasi instaan olevansa ravintolassa? Seiskan kuvasta ei saanut mitään selvää. Silminnäkijät kertoivat, että Marin oli ravintolassa, mutta niinhän Marin itsekin kertoi.
Seiskalla on tosiaan lukijat Ukrainan sodan vuoksi vähissä.
Siis tilasi Seiskan paikalle ja tänään kyselytunnilla soijaa pukkaa.
Vai, lähtikö ne jo vaalilomalle.
Vahva, ryyppäävä miesjohtaja tänne! Sellainen kuin Sauli Niinistö. Reteästi tuopilla eikä mitään epämääräisiä meriselittelyjä kaatumisista a la Katainen.
Ääneni saa Tuukka Kuru. Suomen toivo! Naiset ja mustat marssitetaan leireille, jos häntä vastustavat.
Sanna Marin taitaa olla mulle jotain sukua. Itsekin tapaan rikkoa laseja kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Linttilää lyöty jo melkein viikko yhdestä lonkerosta ja konjakkipullosta.
Lintiläkohu ollut median luoma sumuverho Sannan viime viikonloppuiselle biletykselle. Ilman Lintilän ajojahtia Sanna olisi nyt lehtien etusivulla!
Joka toinen persu on tuomittu väkivalta- tai seksuaalirikoksista. Muistakaa se uurnilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tavallisesta vapaa-ajan vietosta yritetään tehdä joku kohu-uutinen, se kertoo vain siitä että mitään oikeaa törkyä ei ole löydettävissä.
Toihan oli törkyä. Pm oli niin kännissä, ettei lasikaan pysynyt kädessä.
Miksi minä pudotin ja särin lasin selvin päin? Miksi äitini kaatoi lasin selvin päin? Miksi lapset pudottavat ja kaatavat laseja? Ollaanko me kaikki syntymäkännissä?
Miksihän mun täysin asiallinen kommenttini poistettiin täältä. Olikohan syynä se, että lähes 30 yläpeukutusta saanut?
Mutta voin mä muutakin kokeilla. Tuletko Sanna imemään mun kulliani?
Jos siellä on Imppu niin oliko Benkku myös?
Vierailija kirjoitti:
Kun tavallisesta vapaa-ajan vietosta yritetään tehdä joku kohu-uutinen, se kertoo vain siitä että mitään oikeaa törkyä ei ole löydettävissä.
Sanna on pääministeri eikä tavis. Jos sanna haluaa taviksen vapaudet tehdä mitä lystää muina aikoina kuin virka-aikana niin siitä virasta pääsee helposti poiskin.
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen persu on tuomittu väkivalta- tai seksuaalirikoksista. Muistakaa se uurnilla!
Ai tällaiset?
Perussuomalaisten ehdokas Kannonkoskella tuomittu lapseen kohdistuneesta seksuaalirikoksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tällaiset?
Perussuomalaisten ehdokas Kannonkoskella tuomittu lapseen kohdistuneesta seksuaalirikoksesta
Toiseksi ankarimman rangaistuksen on saanut Leppävirran perussuomalaisten listoilla oleva mies, 10 kuukautta vankeutta ehdollisena lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Oulaisissa kokoomuksen listoilla oleva mies on tuomittu 5 kuukauden ehdolliseen vankeuteen lapsen houkuttelemisesta seksuaalisiin tarkoituksiin.
Kokoomuksen listoilla Kangasalla oleva mies on puolestaan saanut 65 päiväsakon tuomion lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hs-nelja-kuntavaaliehdokasta-tuomit…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tällaiset?
Persusedät tykkäävät hyvin nuorista tytöistä. Kiimatipat hollilla koko ajan ja ottivat Rydmaninkin puolueeseen siitä syystä. Valkoisten toteuttama naisten ahdistelu ei ole heistä vääriin.
VKK:lle kelpaa kuka vaan
Marttinen sai lähdöt perussuomalaisista huumeiden vaikutuksen alaisena ajelemisen takia. VKK:ta käry ei Marttisen mukaan haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän mun täysin asiallinen kommenttini poistettiin täältä. Olikohan syynä se, että lähes 30 yläpeukutusta saanut?
Mutta voin mä muutakin kokeilla. Tuletko Sanna imemään mun kulliani?
Wau!
Täähän menikin läpi. Kummallista tää sensurointi.
Annan Sanna sulle pari siideriä, jos imet kullian loppuun saakka ja nielet kaiken. Siihen päälle sitten viileät sidukkahuikat.
Tiukkaan uskonnolliseen lahkoon kuuluvat ovat parhaita poliitikkoja?