Pk-seudun karmein räkälä
Vaasankadun Flemarin päässä oli ennen La Vida Loca. Siellä nistit kokoontuivat tappelemaan, mutta olut oli halpaa. Kauas ei tästä ole päässyt ansioitunut Stinde Bindekään nykyisin.
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lucky Lady ja muut Malmin asemabaarit
Ei Lucky Lady mun mielestä ihan räkälä ole, kauhea paikka muuten vaan. Jotenkin aggressiivinen ilmapiiri sen ainoan kerran kun siellä kävin, jätkät tönivät toisiaan, muijat kekkuloivat lähes tissit paljaana, aivan kauhea musiikki yökerhossa. Sellainen wt-paikka.
Oli muuten just tuollainen tunnelma senkin yhden kerran, kun itse siellä kävin. Tuli tunne kun olisi astunut johonkin Itä-Euroopan slummin kantakapakkaan.
Heh, Lucky Ladyn yökerhossa siinä erillisessä pikkuhuoneessa oli viimeksi jokin kuivapanosessio menossa, tukeva likka "ratsasti" istuvan pojan sylissä, vaatteet tietenkin päällä. Käännyin kannoillani heti pois, rupesi niin naurattamaan..v***un säälittävää oikeesti :)
Sama Pub 28. Vanha pubiruusu tanssi "hotisti" kaks kokoo pienissä kuteissa ja ryyppypenat taputti. Ei kestänyt toista juomaa.
ihan samanlaista se on meno briteissäkin pubeissa. kalliossa on paljon työläisiä ja eläkeläisiä ja opisekelijoita. keskustassa voi sitten mennä vaikka kämppiin oluelle, jos haluaa, ettei tapahdu tai näy mitään.
James Dean niminen juottola Järvenpäässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontulassa on kyllä kaikenlaisia, koko ketju täyttyisi.
Anna esimerkki ni tiedän missä pysähtyä kun tämä palstan ilta toteutetaan?
No menepä Kontulan ostarille. Siellä niitä on vieri vieressä.
Vierailija kirjoitti:
ihan samanlaista se on meno briteissäkin pubeissa. kalliossa on paljon työläisiä ja eläkeläisiä ja opisekelijoita. keskustassa voi sitten mennä vaikka kämppiin oluelle, jos haluaa, ettei tapahdu tai näy mitään.
Oli tietyissä pubeissa briteissä. Yleisesti ovat juntteja siellä (asuin 5v). Kallio kallistunut, lapsiperheistynyt paitsi Vaasankadun ja Helsinginkadun ja Kurvin alue. Päivitä "tietosi". Puhutaan mestoista joissa katkokävelyä, tappeluita, nistejä, pummeja, sossuasiakkaita jne.
Vierailija kirjoitti:
Pubin ja räkälän ero!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis järkätä palstalaisten kiertomatka näihin kaikkiin :D
Via Dolorosa. Helmi baari Hertsikassa ja toki Itäkeskuksen yläkerrassa pari. Puotilasta kun ostari suljettiin lähti kovia yksilöitä.
En nyt jaksa googlettaa mutta eikö Helmi ollut Kontulassa? Siellähän sai ihan ok ruokaakin joskus n. 15 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lucky Lady ja muut Malmin asemabaarit
Ei Lucky Lady mun mielestä ihan räkälä ole, kauhea paikka muuten vaan. Jotenkin aggressiivinen ilmapiiri sen ainoan kerran kun siellä kävin, jätkät tönivät toisiaan, muijat kekkuloivat lähes tissit paljaana, aivan kauhea musiikki yökerhossa. Sellainen wt-paikka.
Kuvastaa kyllä hyvin Malmin arvaamatonta tunnelmaa. Jos haluaa räkälätappeluita nähdä, niin suosittelen Malmin "tissibaaria", en muista paikan nimeä. Siellä mätkitään jo ihan tosissaan pataan, eikä poke puutu asiaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis järkätä palstalaisten kiertomatka näihin kaikkiin :D
Ennen huumeiden yleistymistä olisi voinut vielä järkätäkin. Nykyään on sen verran sekopäätä liikkeellä että ei kiitos.
Onpas nostalgista lukea näitä. Olen jo 55v mutta aikoinaan tuli paljon baarissa istuttua 😊. Siima, Las Vegas, Abin baari jne.
Jos muistatte Piritorilla sen yhden räkälän, se missä on kanikonttori nyt? Se oli aika kauhea paikka. En muista nimeä.
Kultaisessa Kulauksessa kävin joulukuussa, ei se minusta mikään räkälä ole. Vanhoja kantiksia toki, mutta nimenomaan vanhoja ihmisiä. Ei narkkareita tai räyhääjiä.
Ei jaksa enää baareissa pyöriä, mutta oli se hauskaa silloin joskus kaveriporukassa mennä.
Tikkurilassa oli joskus joku Markan baari tms. Se oli aika kauhea räkälä. Vieläköhän se on siellä?
Vierailija kirjoitti:
Onpas nostalgista lukea näitä. Olen jo 55v mutta aikoinaan tuli paljon baarissa istuttua 😊. Siima, Las Vegas, Abin baari jne.
Jos muistatte Piritorilla sen yhden räkälän, se missä on kanikonttori nyt? Se oli aika kauhea paikka. En muista nimeä.
Kultaisessa Kulauksessa kävin joulukuussa, ei se minusta mikään räkälä ole. Vanhoja kantiksia toki, mutta nimenomaan vanhoja ihmisiä. Ei narkkareita tai räyhääjiä.
Ei jaksa enää baareissa pyöriä, mutta oli se hauskaa silloin joskus kaveriporukassa mennä.
Syntipukki oli kanikonttorin paikalla, nyt muistin itse. Se oli kauhea paikka, mutta tää nyt ohiksena kun varmaan nykyisiä räkälöitä kysellään.
Syntipukki kuulostaa eksoottiselta!
Vierailija kirjoitti:
Voi kait sitä sunkin ikäinen joskus bissellä käydä? Mun mielestä ainakin.
Jotenkin voisin kuvitella että se Kannelmäen Sitratorilla oleva Sorbet olisi aika karmea paikka kun se avataan jo klo 9 aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa enää baareissa pyöriä, mutta oli se hauskaa silloin joskus kaveriporukassa mennä.Voi kait sitä sunkin ikäinen joskus bissellä käydä? Mun mielestä ainakin.
Voi toki, mutta ei oikein enää kiinnosta. Silloin tällöin poikkeankin jossain yhdellä.
Mutta en räkälässä 😊.
Vierailija kirjoitti:
Satulinna Espoon Kirstinmäessä
Arvasin tämän. Mummontupa on pahempi.
Vallilassa oli Alan Mesta niminen pubi aikanaan. En tiedä onko enää nykyään olemassa. Voi herranjumala sitä meininkiä.
Mikä ettei. Mutta mieluummin kesällä, kun sää on hieman suotuisampi.