Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mulla tällaista? Kun tulee joku idea, niin kaikki muu toiminta on mahdotonta.

Vierailija
08.03.2023 |

Kiinnostaisi kuulla, onko kaikilla muillakin tällaisia ongelmia. Kun pitäisi tehdä jotain muuta tärkeää, mieleen juolahtaa jokin idea, ja sitten mistään muusta ei enää tule mitään. On pakko vähän googlettaa ideaan liittyen ja luoda koneelle kansio sitä varten ja tallentaa ideoita ja kirjoittaa tai piirtää jokin hahmotelma. Vaikka olisi kriittisen pakollista tehdä aivan muita juttuja. :(

Minulla on kaikki päivän työt tekemättä, sillä keksin yhden pienen ohjelmanpätkän, jolla saisin ratkaistua erään minua ja erästä yhdistystä vaivaavan ongelman. Sen jälkeen en ole pystynyt ajattelemaan mitään muuta. Lisäksi opiskelen, ja huomenna illalla olisi kahden ison esseen palautus, ja minun piti kirjoittaa niitä ilta, eikä siitäkään tule nyt yhtään mitään. En ole syönyt muuta kuin pari leipää päivällä, lapsi tulee kohta harrastuksesta, enkä ole tehnyt ruokaa. Miksi tämä on aina tällaista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi porsas. Otsikossa piti lukea "Onko MUILLA tällaista?"

Vierailija
2/7 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Varsinkin lukioikäisenä oli iso ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa maanisuudelta, ehkä olet hieman epävakaa.

Vierailija
4/7 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri samanlaista. Yksinkertaisesti joku idea saa toisinaan innostumaan niin paljon, että etsin siitä kaken mahdollisen tiedon jne ja uppoudun siihen täysin, vaikka olisi kiireellisempääkin tekemistä. Ja en pidä itseäni maanisena.

Vierailija
5/7 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa maanisuudelta, ehkä olet hieman epävakaa.

Kai se on mahdollista. Olen kuitenkin keski-ikäinen, lukioaikaisen poikaystäväni kanssa naimisissa oleva perheenäiti, jolla on yliopistotutkinto ja aukoton cv.  Eli ihan siellä hulluimmilla maanisuuden rajoilla en varmaankaan ole...

Vierailija
6/7 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän sama mutta niin että monia erilaisia hankkeita on käynnissä samaan aikaan ja niiden välissä pallottelen Mikä kunakin hetkenä tuntuu päivänpolttavimmalta. Kaipaisin aikaa kun jaksoi keskittyä yhteen megaprojektiin.

Vierailija
7/7 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulssikontrollisi toimii noin. Kyllä sitä monella on, voi olla ADHD tai asperger tai sitten vaan innostuva luonne tai sitten jotain muuta vastaavaa.

Itsellä on samaa.