Olen reilun 10 v aikana havahtunut ihastuneeni naiseem
Naapurustossa ja töissä.
Viimeosin alkoi syksyllä kun työyhteisössä aloitti uusi hlö.
Tunteet ovat voimakkaita. Onko nii että iän karttuessa sukupuolella ei ole väliä.
Ihastumisen tunteet ovat olleet molemminpuolisia, vetovoimaa on.
Kommentit (4)
Naisem on ihan uusi käsite minulle.
Hei!
Et maininnut, että oletko kenties itse nainen - niin, että ihastumiskokemuksesi merkitsisivät sinulle samaa sukupuolta oleviin ihastumista? Ja ennen ehkä olet tuntenut vetoa miehiin?
Itse en ole kokenut tai kuullut, että iän karttuessa sukupuolella jotenkin ei olisi enää väliä. Eri asia sitten, onko tästä vaikkapa ihan tutkimuksia olemassa.
Onko mieleesi sattumalta noussut, että tapahtuiko sinussa sisäisesti ajatustesi tai kokemustesi tasolla, tai elämässä ulkoisesti jotain niihin aikoihin, kun ensimmäisiä kertoja naiset alkoivat kiinnostaa?
Jos (ulkoisesti tai sisäisesti) elämässä tapahtui tai tuntui silloin jotain, niin oliko se jotakin juuri silloiseen elämäntilanteeseen liittyvää, vai liittyikö se ehkä johonkin aikaisemmin elämässäsi tapahtuneisiin asioihin tai merkittäviin ihmisiin?
En tiedä mitä on ajan kanssa tapahtunut. Olen sinut asian kanssa. Töissä on mukavaa kun on pientä jännitettä ihastukseni kanssa. Miehen kanssa elän, lapset jo teinejä. Itse olen lähestymässä 50.
mitäs rotua se sinun naiseemsesi on, olihan kyseesä lammas....