Tunnetko ketään naista jolla on 15-20 vuotta nuorempi mies?
Tunnen kaksi pariskuntaa joissa mies 13 ja 16 vuotta nuorempi. Kymmenen vuotta nuorempi mies ja alle pariskuntia tunnen useitakin. Vaikuttavat onnellisilta.
Kommentit (49)
Yhden pariskunnan, yksi lapsi ja ovat naimisissa.
Tunnen.
Itsellänikin on 14 v 8 kk nuorempi mies.
Tunnen. Nainen ei todellakaan ole mikään rikas. Vaihtoi hyvän miehen nuorempaan. Vaikuttavat onnellisilta, mutta miesparkaa käy sääliksi. Epäilen että menee vaihtoon heti kun nainen kyllästyy.
Puuma-munahaukkoja ovat. Miten voi seksi olla niin tärkeää yli viisikymppiselle naiselle. Itseäni ei ne touhut juurikaan enää kiinnostele.
N48
Vierailija kirjoitti:
Tunnen.
Itsellänikin on 14 v 8 kk nuorempi mies.
Tärkeä asia sinulle tuo ikäero, kun kuukaudetkin lasket. Kihiset tyytyväisyydestä, melkein 15 vuotta...
Tunnen, molemmissa tapauksissa mies on ulkomaalainen (turvistaustainen). Alkuun paheksuin, koska miehet selvästi olivat siinä taloudellisista syistä, naiset taas koska eivät esim. merkittävän ylipainon tai elämänhallinnan ongelmien takia saaneet suomalaista, mutta nykyään ajattelen, että mitäpä siinä pahaa on, se on win-win molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen.
Itsellänikin on 14 v 8 kk nuorempi mies.Tärkeä asia sinulle tuo ikäero, kun kuukaudetkin lasket. Kihiset tyytyväisyydestä, melkein 15 vuotta...
Lue otsikko.
Tunnen naisia, joilla on 15-20v nuorempi mies, mutta itselläni VAIN 14,8v nuorempi.
🙄
En mut pari sellaista paria tiedän missä nainen 10 v vanhempi miestä. 15-20 alkaakin olla jo aika paljon.
Mulla vois olla. Toistaseks en ole vielä onnistunut saamaan.
N41
Olen 39v ja tapailen juuri 29 vuotiasta miestä, hän on asunut suomessa 2 vuotta. En todellakaan ole mikään varakas, mies koodaa, eli varmaankin tienaa enemmän kuin minä.
Mutta hän on hyvin tasapainoinen ja elämänhallinta on hyvä, veikkaan että hänellä omanikäisillä näin ei usein ole. Itse en juurikaan käytä alkoholia/muitakaan päihteitä ja treenaan säännöllisesti, olen hänen mielestään kaunis.
Meillä on rentoa ja luontevaa olla yhdessä, seksuaalinen puolikin toimii.
En tunne yhtään noin ison ikäeron pariskuntaa muutenkaan, oli kumpi tahansa nuorempi.
Oma mies on samanikäinen kuin minä, mutta yleensä kun juon alkoholia ja poltan pilveä niin päädyn hengailemaan alle parikymppisten tummaihoisten miesten kanssa.
N36
Mieheni eksä vaihtoi hänet nuorempaan. Nyt tuolla naisella on 16 vuotta nuorempi mies. Minun kannaltani onni, sillä sain oikein hyvän miehen. Me olemme samanikäisiä.
Tunnen yhden tuollaisen naisen. Hän on n. 50 ja hänen miehensä on n. 35.
Vierailija kirjoitti:
Rikas vanha nainen kiinnostaa aina nuoria miehiä. Samoin kuin naiset tykkää vanhoista rikkaista miehistä. Silloin ulkonäöllä ei ole niin väliä, kyllä se raha kaunistaa.
Olet tyhmä. Tunnen tällaisen pariskunnan, nainen on 17 vuotta vanhempi ja PIENITULOINEN.
Rikas vanha nainen kiinnostaa aina nuoria miehiä. Samoin kuin naiset tykkää vanhoista rikkaista miehistä. Silloin ulkonäöllä ei ole niin väliä, kyllä se raha kaunistaa.