Surullista: Fitness-Eevillä vakava sairaus - "Aion nauttia kaikesta siitä ajasta mitä mulla on"
Niin se vain on että elämässä ei tiedä mikä päivä sairastuu vakavasti. Tämäkin, terveitä elämäntapoja noudattava nuori fitness-nainen. Itku pääsi kun luin.
https://www.como.fi/uutiset/fitness-kaunotar-eevi-teittisella-todettu-v…
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Oireeton sattumalöydös. Jos tuohon ikään aati oireettomana selviää on niin lievä että tuskin oireilee jatkossakaan.
Sepelvaltimotauti voi olla oireeton, kunnes tulee se ensimmäinen ja ainut sydänkohtaus joka vie hengen. Näitä on hyvin paljon hyväkuntoisillakin.
Äiti kuoli aortan laajentumaan. Ei mitään oireita, mutta sitten se puhkesi ja äiti kuoli siihen.
Vierailija kirjoitti:
En sanoisi kaunottareksi, eikä olisi tarttenut äijääkään tuolla kuvittaa, pussit päähän molemmille.
Söin just.
Toisella on todettu sydänvika ja sä tuut tänne kertomaan, kuinka hänestä ei olisi saanut puhua kaunottarena?
Eevi on onnentyttö, kun vikaa sydämessä vaan. Näillä tänne kirjoittavilla epäonnistuneilla luusereilla ei ole sydäntä ollenkaan, jos aivojakaan. KIIIINNNNGGG!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sanoisi kaunottareksi, eikä olisi tarttenut äijääkään tuolla kuvittaa, pussit päähän molemmille.
Söin just.Toisella on todettu sydänvika ja sä tuut tänne kertomaan, kuinka hänestä ei olisi saanut puhua kaunottarena?
No mitä sitten? Ei se sydänvika silläkään poistu, että itketään täällä kuorossa.
Ap, ootko tosissas? Hanki vaikka elämä.
Tiedätkö että joillakin on OIKeitakin ja vakavia sairauksia jotka rajoittaa elämää NYT ja tässä.
Ja sinäkö tiedät että Eevin sydänvika ei rajoita häntä? Lopeta .
Sitä se liika proteiini teettää. Noi fitnessithän mättää proteiinia kuin huumetta.
Tää on niin tätä taas. Aina näitä julkkujen sairauksia liioitellaan, kuten Ruotsin kuninkaan *sydänleikkausta*, joka oli tavallistakin tavallisempi katetriablaatio. Eiköhän tämän pikkujulkun vakava sydänvikakin paljastu eteisvärinäksi tai vastaavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
F60.4 selkeesti:
Huomiohakuinen persoonallisuus oirehtii – nimensä mukaisesti – tarpeena olla jatkuvasti huomion keskipisteenä. Jos joku toinen pääsee parrasvaloihin, huomiohakuisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä tuntee olonsa epämukavaksi ja alkaa tehdä kaikkensa, että huomio kääntyisi taas häneen.
Keneltä Eevi tässä yrittää sinusta viedä huomiota?
Jos lukisit tarkemmin ja tutustuisit kontekstiin huomaisit etten tarkoittanut Eeviä.
Eteivärinäksi tai vastaavaksi? Tajuatko sinä raukkisparka että eteisvärinä TAP-PAA!
Vierailija kirjoitti:
Eteivärinäksi tai vastaavaksi? Tajuatko sinä raukkisparka että eteisvärinä TAP-PAA!
Kyllä minä eteisvärinän tunnen - minulla on ollut se pian 8 vuotta. Ei se kiva ole, mutta ei se hoidettuna tapa, verenohennuslääke pitää olla! Ja tuo Ruotsin kuninkaan hurja *sydänleikkauskin* minulle on tehty, jopa kaksi kertaa.
Eli lähtökohtaisesti haet huomiota omalle sairaudellesi.
Vierailija kirjoitti:
Eli lähtökohtaisesti haet huomiota omalle sairaudellesi.
Jos minua (viestit 32 ja 35) tarkoitat, niin en todellakaan hae huomiota. Tarkoitan vain, että on niin yleisestä ja _suhteellisen_ vaarattomasta vaivasta kyse, ettei sitä ole tarvis dramatisoida.
Mutta: emmehän me tiedä mikä tämän julkimon sydäntä vaivaa.
Voi olla vaikka pieni eteisväliseinäaukko
Onkos tähän tullut selvyyttä että mikäs se on se sairaus?
No mulla löydettiin muun tarkastuksen yhteydessä WPW (kvg), joka ei minun tapauksessa ole aiheuttanut yhtään mitään koskaan. No toisilla tämä toki voi oireilla pahastikin. Mutta joo. En ole julistanut asiaa missään, pitäisköhän... Toteamisesta tosin on jo 11 vuotta.