Onko huonoa käytöstä lähteä keskellä yötä kotiin?
Jos on tapaillut (ihan vain muutaman kerran) ja ekan kerran jälkeen kun hypätty sänkyyn, onko paha jos lähtee yöllä kotiin, kun toinen nukkuu?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan antaa vähän infoa tilanteeseen;
Se oli minä joka lähti.
Tämä oli eka kertani ja yöllä en saanut unta ja minut vain valtasi niin huono olo ja pakokauhu.
Halusin vain pois ja omaan kotiin.
Siksi lähdin.Ap
Ikävä kuulla. Oliko kyseessä mies? Älä ainakaan palaa hänen luokseen, seksin jälkeen ei kuulu tuntua tuolta.
Kyllä, hän on mies.
Ja minä olen nainen.En oikein tiedä mitä pitäisi tuntua jälkeenpäin.
Ap
Seksin pitäisi tuntua hyvältä ja jos kyse on oikeasta ihmissuhteesta, se lisää yhteyden tunnetta toiseen ihmiseen. Jos seksi tuntuu pahalta tai sen jälkeen on kurja olo, sinulla on ongelma joko miehen tai itsesi tai ylipäänsä seksin kanssa.
Mutta oli niin tai näin, on huonoa käytöstä ja epäreilua lähteä sanomatta mitään, jos nukkumaan on menty siinä käsityksessä, että herätään yhdessä.
No sinulla on ainakin säännöt tatuoituna takaraivoon. Ei ole mitään yleistä käsitystä että herätään yhdessä, ellei sitten väärinkäsitys.
Tässä oli tilanne jossa paniikki iski, eikä silloin jäädä tuntikausiksi odottelemaan jotta voisi selittää ja lähteä. Paniikissa tehdään se asia joka helpottaa paniikkia. Selitellä voi myöhemmin.
Ukko40 kirjoitti:
Jo Charlie Sheen sanoi aikoinaan.
"En maksa naiselle seksistä. Maksan siitä, että hän lähtee kun hommat on hoidettu".Kuningas Alfa 👍
Ikävää, että jotkut ihannoi m*ulkkua käytöstä. Kertoo kyllä henkilöstä itsestään.
Mitä seuraavana päivänä / myöhemmin tapahtui?
Naisten tapoihin ei pitäisi liikaa puuttua jos he haluavat tehdä jotain syystä. Eriasia rakastella ja nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan antaa vähän infoa tilanteeseen;
Se oli minä joka lähti.
Tämä oli eka kertani ja yöllä en saanut unta ja minut vain valtasi niin huono olo ja pakokauhu.
Halusin vain pois ja omaan kotiin.
Siksi lähdin.Ap
Moukat lähtee salaa
Ihan hyvin voi lähteä keskellä yötä. Sitten vain herättää toisen tai jättää lapun, että lähdin xx syystä. Ilman mitään selitystä en kyllä ottaisi enää yhteyttä lähteneeseen. Ja jälkikäteinen "tuli paniikki"-selityskin voisi valitettavasti johtaa siihen, että yhteys loppuisi. En halua olla toisen osapuolen paniikin aiheuttaja.
No tuo on nyt vähän turhan yksinkertaistettu ja jos kyseessä oli eka kerta, niin vielä suuremmalla syyllä.
Harvalle naiselle se on mitään puhdasta ekstasiaa aluksi (jos koskaan).