Lue keskustelun säännöt.
Pitääkö puolisosi tai muut ihmiset sinua vaativana persoonana?
12.10.2006 |
Mulle on usein sanottu, että olen aika vaativa tyyppi. En tosin ole koskaan pyytänyt perustelua, vaan hyväksynyt luonnehdinnan.
Kommentit (2)
Ja ymmärrän syynkin: olen ns. luova taiteilijatyyppi ja kaiken lisäksi luulen, että minulla on ADHD...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta vaadin paljon myös itseltäni, en vain muilta.