Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni on ollut kankkusessa töissä mutta oletteko koskaan juonut alkoholia työaikana?

Vierailija
07.03.2023 |

Minä olen ollut joskus maanantaina vielä vähän väsynyt ja krapulainen. Kerran olen juonut ruokatauolla pullon keppanaa, kun duunikaverikin otti. Siitäkin on jo vuosia.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin töihin "krapulassa" , mutta en ollut humalassa. Olin kuitenkin normaalimpaa väsyneempi. Juon aika vähän ylipäätään, mutta pienikin määrä aiheuttaa hirveän rapelon ja yöunet menee uusiksi pariksi päiväksi. Onneksi sitä ei kukaan huomannut. Ei enää ikinä.

Vierailija
22/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuin monesti. Aina kun tuli isot kaupat kuplapullot paukahteli. Eikä loppunut kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se aika kaksinaismoralistista, että pienessä ollessa ollaan vaaraksi mutta nykymuodin mukaisesti kauheasta ylisuorittamisesta väsyneenä taas ei.

Vierailija
24/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse ollut mutta yksi työkaveri tuli yhtenä aamuna ihan kännissä töihin. Oltiin nuoria. Me piiloteltiin pomoilta tätä humalaista. Ja toki sanottiin sille, että anna olla viimeinen kerta.

Vierailija
25/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki, kun pomo käski. ''No nyt sitten Lissukin ottaa pari lasia roseeta.''

Oli sellainen kovan kurin nainen, niin pitihän mun sitten.

Vierailija
26/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl, aika useinkin.

Mutta en kännejä ole töissä juonut. Illalla saattanut vähän maistella ennen vuoron päättymistä ja viihteelle menoa.

Työilmapiiri on salliva ja työ mahdollistaa myös alkoholilla leikkimisen.

Onko järkevää? No eiköhän kaikki sen tiedä.

Vierailija
27/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl, aika useinkin.

Mutta en kännejä ole töissä juonut. Illalla saattanut vähän maistella ennen vuoron päättymistä ja viihteelle menoa.

Työilmapiiri on salliva ja työ mahdollistaa myös alkoholilla leikkimisen.

Onko järkevää? No eiköhän kaikki sen tiedä.

Todellakin tiedän: on järkevää! 🍻

Vierailija
28/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä sitä kysytty, että onko juotu firman juhlissa. Höh. Kukapa ei olisi?

Vierailija
29/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon riippuu työstä. Useammassakin kokouksessa tai konferenssissa on ollut erilaista iltaohjelmaa, kuten päivällisiä, welcome drinkkejä tai muita tapahtumia, joissa on tarjottu alkoholia. Yhdessä Ranskassa järjestetyssä kokouksessa lounaspöydässä oli tarjolla viiniä.

Sitten on niitä läksiäisiä tai henkilöstötilaisuuksia, joissa voi olla tarjolla vaikkapa kuohuviiniä.

Vierailija
30/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

T: ex-muusikko

Vierailija
31/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruiskaisin vahingossa seinätelineestä käsidesiä suuhun D:

Vierailija
32/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarilla useinkin. Nykyään ei tulisi mieleenkään.

Vierailija
33/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa usein nuoruudessa,mutta kännissä ei ikinä.

Vierailija
34/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten ajoin yhden vuoron taksia vahvoissa kipulääkkeissä. Ei ollut hirveän hyvä idea.

Ajaminen kyllä meni ihan hyvin, asiakkaiden kohtaamisissa täytyi pinnistää ja keskittyä ettei päästänyt puhetta lespaamaan ja että ei antanut itsestään liian rentoa kuvaa.

Kännissä en ole koskaan ollut töissä.

Vierailija
35/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon riippuu työstä. Useammassakin kokouksessa tai konferenssissa on ollut erilaista iltaohjelmaa, kuten päivällisiä, welcome drinkkejä tai muita tapahtumia, joissa on tarjottu alkoholia. Yhdessä Ranskassa järjestetyssä kokouksessa lounaspöydässä oli tarjolla viiniä.

Sitten on niitä läksiäisiä tai henkilöstötilaisuuksia, joissa voi olla tarjolla vaikkapa kuohuviiniä.

Onpa epäterveellinen työyhteisö.

Vierailija
36/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunireissuilla kyllä.

Vierailija
37/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan sitten ajoin yhden vuoron taksia vahvoissa kipulääkkeissä. Ei ollut hirveän hyvä idea.

Ajaminen kyllä meni ihan hyvin, asiakkaiden kohtaamisissa täytyi pinnistää ja keskittyä ettei päästänyt puhetta lespaamaan ja että ei antanut itsestään liian rentoa kuvaa.

Kännissä en ole koskaan ollut töissä.

Huhhuh. Olet oikeassa siinä, ettei todellakaan ollut hyvä idea.

Vierailija
38/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasarilla useinkin. Nykyään ei tulisi mieleenkään.

Sama täällä. Kasarilla kaikki oli toisin. Myös oma ikä.😄

Vierailija
39/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran menin töihin "krapulassa" , mutta en ollut humalassa. Olin kuitenkin normaalimpaa väsyneempi. Juon aika vähän ylipäätään, mutta pienikin määrä aiheuttaa hirveän rapelon ja yöunet menee uusiksi pariksi päiväksi. Onneksi sitä ei kukaan huomannut. Ei enää ikinä.

Jep. Kerran myös lähdin yksille, mutta se johtikin toisiin ja kolmansiin ja neljänsiin. Onneksi oltiin niin hyvissä ajoin liikkeellä, että mentiin ihmisten aikoihin kotiin nukkumaan. Ihan jäätävä väsymys oli kuitenkin seuraavana päivänä, vaikka en hirveässä humalassa ollutkaan.

Jännä, miten pienikin alkoholimäärä vaikuttaa siihen yöuneen ja seuraavan päivän suorituskykyyn.

Vierailija
40/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lasillinen skumppaa jossain juhlistamistilaisuuksissa ja kollegan syntymäpäivänä, ja viinit ja avecit joululounailla. Sosiaalisissa tilanteissa konferensseissa yms. lasillinen tai pari muiden tarjoilujen lomassa. Mutta ei humalajuomista. Etätöissä ei tulisi mieleenkään juopotella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän