Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni on ollut kankkusessa töissä mutta oletteko koskaan juonut alkoholia työaikana?

Vierailija
07.03.2023 |

Minä olen ollut joskus maanantaina vielä vähän väsynyt ja krapulainen. Kerran olen juonut ruokatauolla pullon keppanaa, kun duunikaverikin otti. Siitäkin on jo vuosia.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä enää nykyään selvin päin töitä tekisi? Ei ainakaan Lintilä

Vierailija
62/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lasillinen skumppaa jossain juhlistamistilaisuuksissa ja kollegan syntymäpäivänä, ja viinit ja avecit joululounailla. Sosiaalisissa tilanteissa konferensseissa yms. lasillinen tai pari muiden tarjoilujen lomassa. Mutta ei humalajuomista. Etätöissä ei tulisi mieleenkään juopotella. 

"Avecit"?

Konjakki tms. kahvin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työelämässä 1960-luvulta lähtien. Ravintolassa edustaminen kuului tehtäviini ja maksoin seurueen laskun tilaisuuden päätyttyä. Isäntien edustajana en voinut poistua kesken.  Varsinkin venäläisten vieraiden kanssa tämä oli rankkaa, kun heillä tunnetusti maistuu sekä ruoka, juomat että seurustelu pikkutunneille asti.

Vierailija
64/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä siistiä väkee. Pitäähän sitä välillä parannella ennen työpäivää ja joskus lipsahtaa jemmapullolla käynnille työaikana. Mutta ei ole mikään ylpeilyn aihe vaan päinvastoin.

Vierailija
65/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join lasin viiniä Koronan alettua toisella etätyöviikolla. Huono idea. Pää meni jumiin, väsytti ja olin kiukkuinen.

Taitaa Lintilällä olla liian helppo duuni jos sitä voi tehdä jallupullon jälkeen.

Vierailija
66/66 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran ja aina firmassa korkeammassa asemassa olevan tarjoamana. Kyseessä olleet pienet, alle normaali ravintola-annos, määrät kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi