Tuttava ei hae koiraansa hoidosta pois enkä saa mistään kiinni, huomenna töihin, mitä teen?
Tuttu jätti koiransa minulle hoitoon, eikä siinä ongelmaa. Kun tuttu/tuttuja ihmisiä paikalla niin koira on kuin enkeli. Ollut täällä monta kertaa ennenkin. Ongelma on siinä kun jää yksin. Räksyttää ja järsii huonekaluja. En saa omistajaa kiinni. Autoon en uskalla sitä ottaa, kun auto on miehen. Koirahoitolat maksavat mansikoita, ja olen itse hoitajana ilmaiseksi kun omistajalla ei ole antaa rahaa. Eli joutuisin itse maksamaan ne kulut. En saa ketään luotettavaa ihmistä hoitamaan koiraa siksi aikaa kun olen töissä, ainakaan ilman korvausta.
Kommentit (26)
Jos koiran omistaja on noin tollo ettei hae sovitusti eikä hae vaikka pyydetään- vie löytölään ja kerro asia niinkuin se on: ei sinne mitään satuja tarvi sepittää. Sitten tietysti ilmoitat asiallisesti omistajalle, että et voinut pitää pidempään etkä halua että kotisi tuhoutuu.
Jatkossa älä lupaudu enää hoitajaksi tai korkeintaan käyt omistajan kotona ruokkimassa ja lenkittämässä koiraa .
Vierailija kirjoitti:
Kyl te meette näihin helpolla😂🤣😂🤣
Ap
Halvat huvit hullulla.
Sitä paitsi, juuri näin kävi tuttavalleni. Piti hoitaa koiraa viikonlopun yli, mutta omistja häippäs Kanarialle pariksi viikoksi. Sieltä viestitteli iloisesti, että ei kai haittaa, saatiin kaverin kanssa äkkilähtö tosi halvalla. Siihen loppu ystävyys
Vierailija kirjoitti:
Vie moottoritien varteen..
Voisin viedä sinut moottoritien varteen pimeällä ilman heijastinta.
Yllättäen koiravihaajat viemässä koiraa piikille, kun normaali ihminen olisi huolissaan koiran omistajasta