Tuttava ei hae koiraansa hoidosta pois enkä saa mistään kiinni, huomenna töihin, mitä teen?
Tuttu jätti koiransa minulle hoitoon, eikä siinä ongelmaa. Kun tuttu/tuttuja ihmisiä paikalla niin koira on kuin enkeli. Ollut täällä monta kertaa ennenkin. Ongelma on siinä kun jää yksin. Räksyttää ja järsii huonekaluja. En saa omistajaa kiinni. Autoon en uskalla sitä ottaa, kun auto on miehen. Koirahoitolat maksavat mansikoita, ja olen itse hoitajana ilmaiseksi kun omistajalla ei ole antaa rahaa. Eli joutuisin itse maksamaan ne kulut. En saa ketään luotettavaa ihmistä hoitamaan koiraa siksi aikaa kun olen töissä, ainakaan ilman korvausta.
Kommentit (26)
Vie koira johonkin löytöeläin paikkaan tai mitä ne on. Eläinsuojeluyhdistyksiä.
Töihin et voi mukaan ottaa? Ei kai tuttavalle ole sattunut mitään? Ainakin kunnallinen eläinsuoja ottaa koiran vastaan ja etsii sille kodin, jos kerran omistaja ei hae pois, maksa hoitomaksua tai muuten huolehdi koirasta. Ne koirat joille kotia ei löydy lopetetaan. Löydät kunnallisen eläinsuojan hakusanalla löytöeläimet ovan kuntasi sivuilta.
Teepä koirasta eläinsuojeluilmoitus, kun omistajansa jättänyt heitteille...
Otat koiran töihin tietenkin. Eläintä ei voi jättää heitteille, viis siitä kenen se on.
Missä tuo omistatyyppi sitten on? Entä hänen sukulaisensa? Jos tyypillä on joku hätä ja hän on sairaalassa tms. niin tietenkin jatkaisin hoitamista, mutta jos ei muuten vain viitsi hakea, niin toimittaisin koiran johonkin koirataloon, josta saisivat sitten etsiä omistajan.
Jospa teet itsemurhan ja jätät kaikki perinnöksi koiralle.
Tai tulet järkiisi, etkä tee ongelmaa olemattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Töihin et voi mukaan ottaa? Ei kai tuttavalle ole sattunut mitään? Ainakin kunnallinen eläinsuoja ottaa koiran vastaan ja etsii sille kodin, jos kerran omistaja ei hae pois, maksa hoitomaksua tai muuten huolehdi koirasta. Ne koirat joille kotia ei löydy lopetetaan. Löydät kunnallisen eläinsuojan hakusanalla löytöeläimet ovan kuntasi sivuilta.
Työpaikalla varmasti arvostetaan räksyttävää elukkaa, joka järsii huonekaluja.
Mitä ihmettä ihmiset ajattelee, koira töihin mukaan?
Ehkä toimistoon joo.
Mutta ravintolan keittiöön, raksalle, laivalle, sairaalaan?
Miettikää nyt vähän.
Missä se tuttu koiranomistaja on? Miksi et kerro? Taidat vaan satuilla täällä.
Ehkä opit ainakin sen, että tämä oli viimeinen pestisi koiranhoitajaksi.
Esim. omalle työpaikalle ei koiraa voi viedä. Kinkkinen homma
Vierailija kirjoitti:
Otat koiran töihin tietenkin. Eläintä ei voi jättää heitteille, viis siitä kenen se on.
En ole aloittaja, mutta ottaisinko siis luokseni hylätyn koiran mukaan leikkaussaliin? Mitä luulet, olisiko toimiva ratkaisu?
Vierailija kirjoitti:
Ei jokaiseen työpaikkaan voi koiraa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Soitat poliisille että pihallasi on tuntematon koira vapaana ja pistät koiran pihalle. Ottavat talteen
Eivät todellakaan ota, ne mitään rankkureita ole.
Siis mihin se koiran omistaja on mennyt ( ja ilmeisesti rahattomana)? Kai sillä puhelin on että voi soittaa tai laittaa viestiä? Jos ei vastaa niin sitten koira pitää toimittaa jonnekin eläinsuojaan.
Vie löytöeläintaloon. Jätä sille omistajalle viesti, et iltaan asti aikaa hakea. Muuten saa hakea löytöeläintalosta. Sinnehän voit sen jättää, sanot et juoksi ulkona vapaana eikä ketään ihmistä missään.
Vierailija kirjoitti:
Missä asut? Tuon lapseni ovesi taakse. Pari kania, 2 koiraa, 4 hevosta ja 10 lammasta.
Soitat poliisille että pihallasi on tuntematon koira vapaana ja pistät koiran pihalle. Ottavat talteen