Millaisia lahjoja ostat appivanhemmille?
Jouluksi, synttärinä...?
Ja minkä periaatteen mukaan?
Kommentit (27)
Anopin kuolemastakin on jo aikaa, niin en oikein muista. Kerran annettiin viinilaseja, ja kerran kälyn kanssa rannekello. Häneltä sain aikanaan oikein hyviä ja hyödyllisiä lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää tilannetta, että joulua vietetään anoppilassa. Lahjoja on tapana antaa. Miten toimisitte? Viime jouluna ostin appivanhemmille yhden yhteisen lahjan, ja pieleen meni. Itse en ole käyttänyt heidän antamia lahjoja, ja toivoisin, ettei olisi pakko-ostamista sellaisten tavaroiden suhteen, jota ei sitten käytä, mutta tätä ei oikein voi sanoa.
Olen se äiti (ja anoppi). Olen kertonut lapselleni jo etukäteen, että en halua lahjoja. Jos he haluavat jotain antaa, niin lahjoitus eläin- tai luonnonsuojeluun.
Ei se oikeasti sen vaikeampaa ole. Miniältä en todellakaan odota, että hän huolehtisi minun lahjastani.
Vierailija kirjoitti:
Avo-apen nyksälle vein marketin tulppaaneja kun viimeksi käytiin, useimmiten se paketti juhlamokkaa. Joulusin laitetaan joulukortti ja tuore koulukuva muksusta papalle. Muuten tulee lahjat (pari kymppiä käteistä) papalta lapselle.
Miksi? Miksi sinä huolehdit avoapen lahjoista eikä hänen oma lapsensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää tilannetta, että joulua vietetään anoppilassa. Lahjoja on tapana antaa. Miten toimisitte? Viime jouluna ostin appivanhemmille yhden yhteisen lahjan, ja pieleen meni. Itse en ole käyttänyt heidän antamia lahjoja, ja toivoisin, ettei olisi pakko-ostamista sellaisten tavaroiden suhteen, jota ei sitten käytä, mutta tätä ei oikein voi sanoa.
Olen se äiti (ja anoppi). Olen kertonut lapselleni jo etukäteen, että en halua lahjoja. Jos he haluavat jotain antaa, niin lahjoitus eläin- tai luonnonsuojeluun.
Ei se oikeasti sen vaikeampaa ole. Miniältä en todellakaan odota, että hän huolehtisi minun lahjastani.
mutta jotkut oikeasti odottavat lahjoja. ja, eräiden synttärikutsujen jälkeen huomasin, että ainoat lahjat ja vieraat joihin oltiin tyytyväisiä, oli ne, jotka oli ostaneet vähän liian kalliin lahjan.
Mies saa hoitaa äitinsä lahjonnan. Minä pidän turvallisen hajuraon anoppiin.
Up