Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä yllättävä tosielämän vinkki laihdutuksen tueksi erityisesti tunnesyöjille

Vierailija
07.03.2023 |

Olen ollut viimeiset kymmenisen vuotta tunne- ja huvisyöjä. Iltaisin on ollut vaikea katsoa telkkaa jos ei napostele jäätelöä tai sipsejä tms samaan aikaan.

Satuin ostamaan purkillisen suuhun suihkutettavaa Carmolista ja huomasin tykkääväni sen mausta, se siis on tosi voimakasta ja vahvan makuista ja samalla raikastaa suun tehokkaasti. Mulle tuli tavaksi pitää sitä sohvapöydällä ja ihan huvin vuoksi sumuttaa 2-3 sumutusta suuhun ja ottaa hörppy vettä. Mut ihme ja kumma: tämä alkoi auttaa myös siihen iltaherkutteluun!

Nykyään aina kun tulee mieliteko, sumutan Carmolista ja se loppuu siihen. Ihan ihmeellinen vaikutus suorastaan.

Ne Carmoliksen sumutuspullot on kalliimpia kuin se tavallinen Carmolis mut oon tehnyt niin, että täytän sen sumutuspullon normi-Carmoliksella, purkki on helposti avattavissa.

Varmasti toimii muukin tollainen voimakkaan makuinen tuote tähän mutta itse nimenomaan tykkään Carmoliksesta.

Siinä kahdessa sumutuksessa on ainetta tosi vähän, alle teelusikallinen mutta sumun ansiosta leviää hyvin suuhun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo toimiakin. Redditistä luin naisesta joka käy pesemässä hampaat joka ruoan jälkeen

Ja sen seurauksena hän ei kaipaa koskaan mitään makeaa.

Ehkä se vaikuttaa siten että aivot tulkitsee et jotain on nyt syöty. Kun tulee se maku suuhun?

Vierailija
2/9 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumutus on ok mutta ei kannata ruveta pullosta juomaan. Carmolis on alkoholipohjainen. Tunnen erään taiteilijan joka tissuttelee echina Force -pullollisen päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa suun kurlaaminen suuvedellä!

Vierailija
4/9 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on kikka jos tuo toimii.

Sinänsä ihan hyvä juttu tuon veden juomisenkin osalta.

Vierailija
5/9 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti tää vähän :D mut testaan kyllä, kaikki vinkit tervetulleita. Apteekistako tota Carmolista saa?

Vierailija
6/9 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan tuo toimiakin. Redditistä luin naisesta joka käy pesemässä hampaat joka ruoan jälkeen

Ja sen seurauksena hän ei kaipaa koskaan mitään makeaa.

Ehkä se vaikuttaa siten että aivot tulkitsee et jotain on nyt syöty. Kun tulee se maku suuhun?

Oon lukenut samaa että haju- ja makuaistimus antavat aivoille signaalin syömisestä, ja veden nieleminen. Jos on kylläinen olo eikä todellisuudessa aito nälkä, niin tuo aistimukset vahvistavat kylläisyyden tunnetta ja auttavat aivoja tunnistamaan sen.

Tähän perustuu myös digestiivi esim konjakki. Se auttaa ruoan sulattamisessa mutta myös vahvistaa kylläisyyden tunnetta.

Vierailija
7/9 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi voi toimia muuten kuin lumelääkkeenä

Vierailija
8/9 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kurlaan joka syömisen jälkeen suuvedellä ja oon huomannut hiukan samaa joten jokin tosi juttu tässä on.

Vierailija
9/9 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain arabimaissa pureskellaan fenkolinsiemeniä. Ehkä sitäkin voisi kokeilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi