Hei te jotka miellätte itsenne köyhiksi! - Paljon ruokaan rahaa/kk
Kommentit (228)
Minä, mies ja teini. Noin 700€/kk menee.
Olen yksineläjä köyhä eläkeläinen ja ruokaan menee noin satanen kuussa. Syön sillä rahalla hyvin.
En miellä meitä köyhiksi. Ruokaan ja hygieniatarvikkeisiin ym ruokakaupassa ostettavien tuotteisiin menee 350 e/ kk. 4 aikuista, joista kaksi täysi-ikäistä opiskelijaa
Vierailija kirjoitti:
Olen yksineläjä köyhä eläkeläinen ja ruokaan menee noin satanen kuussa. Syön sillä rahalla hyvin.
No et salettiin syö hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit perustella väitteesi?
Asun yksin, ja ruokaan menee yleensä joku 30-40 euroa viikossa (mukaan laskettu ylimääräiset eli jälkiruoat). En ole koskaan tarkkaan laskenut, tuo on arvio.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
4 hengen perhe ja ruokabudjetti 400e.
Aikuinen ja lapsi-helpotusta tuovat kouluruoat, (vaikkakin niiden taso on laskenut kuin lehmänhäntä,mutta tyhjää parempi tietysti). Ennen hintojen nousua meni noin 100-150euroa, nousujen jälkeen on vaikea pysyä alle 200euron,menee välillä ylikin. Onneksi ymmärsin kerätä melko suuren kuivamuona ja säilykevaraston ennen hintojen nousua ja se on tasoittanut tätä tilannetta hiukan,mutta kun varastot loppuvat, ollaankin taas lirissä.
Siinä 120-150 €, jos tuuri käy niin vähemmänkin riittää. Yksin elelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin sanoo ihminen, joka ei ymmärrä oikeasta ruuanlaitosta mitään. Ruskea kastikekin tarkoittaa pussikastiketta ja soijakastikkeella maustamista.
Vierailija kirjoitti:
4 hengen perhe ja ruokabudjetti 400e.
Kas kun ei 50€.
Minä yksin ja rahaa varattu ruokaan 100 e/viikko. Sen tulee riittää.
300-400e. Kaksi aikuista. Mies ostaa valmisruokia töihin evääksi, silloin menee enemmän. Jos jaksetaan tehdä isoja annoksia niin että riittää evääksi niin säästyy rahaa. Joskus käydään ulkona syömässä eli varmaan vähän pystyisi vielä pihistämään.
Minä ja mies, 200-250/kk riittää mainiosti
200 euroa, yksin asun. Koitan pitää huolta, että ruoka olisi terveellistä, joten tuon alemmaksi en pääse ellen ala tinkimään terveydestäni. Mihinkään muuhun ei kyllä sitten jääkään rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää millaista on se hyvin syöminen satasella kuussa?
Vierailija kirjoitti:
Minä yksin ja rahaa varattu ruokaan 100 e/viikko. Sen tulee riittää.
väärä ketju tuolla budjetilla
Noin 200-210 euroa nykyään kuukaudessa. Asun yksin ja tuloina työmarkkinatuki + asumistuki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää millaista on se hyvin syöminen satasella kuussa?
Se on ravintorikasta hyvää ruokaa.
Minä+lapsi . Tässä kuussa jää vain 200e.