Kummasta luopuisitte jos olisi pakko alkoholista vai kahvista?
Te jotka juotte molempia joka viikko niin kummasta luopuisit?
Kommentit (41)
Kahvia en ole juonut reiluun kahteenkymmeneen vuoteen ja alkoholia menee maksimissaan ehkä kerran vuodessa drinkin verran. Että kai sitten siitä kahvista.
En juo kumpaakaan. Alkoholi sopii reseptiyskänlääkkeeseen jos on joku happi loppuu tilanne, joskus oli yksi sellainen yskänlääke saatavissa. Kahvi taas ok ilman kofeiinia, vähemmän kofeiinia tai joku poikkeustilanne.
Alkoholista. Joo, tykkään vetää persiit muutaman kerran vuodessa, mutta enemmän kuin mielellään luovun niistä sekoiluilloista. Kupillinen kahvia taas on päivittäinen nautinto.
Alkoholista. Kahvia juon kaksi isoa mukia päivässä, ja kahvihetki on nautinto. Alkoholia käytän aika harvoin.
Helppo kysymys. Alkoholista. Jos alkoholi poistuisi maailmasta, olisin oikeastaan iloinen. Juon tällä hetkellä viikottain, mutta olen ollut ilmankin.
Kahvi sen sijaan on suuri nautinto minulle. Välillä oikeasti pelkään, että siitä tulee kallista ja harvinaista.
Kahvista.
Hassua kun aina paheksutaan ihmisiä jotka on karkki/sokerikoukussa, polttavat tai juovat alkoholia. Kahvi on sit eri juttu, huonoa käytöstä ja myöhästelyä voi puolustella "kun en lähde käyntiin/ oon kiukkuinen jos en saa kahvia". Vrt. ei lähde käyntiin aamulla ilman viinapaukkua, toki näitäkin on mutta harvemmin sitä aamupalaverissa toitotetaan.
7 vuotta sitten jätin alkoholin, tänä vuonna jätin kahvin. Kumpikin oli helppoa, en jää kaipaamaan.
Paha. Olen kyllä kofeiiniaddikti, mutta ehkä voisin juoda kahvin sijaan vahvaa teetä? Siitäkin nimittäin pidän.
Akoholijuomia on niin monenlaisia, että joutuisin luopumaan turhan paljosta. Kahvi on vain se yksi juttu.
Alkoholista ilman muuta. Pidän hyvistä viineistä ja juon ehkä 2 drinksua vuodessa mutta ei mitään ongelmaa luopua
Vaikka kysymys ei koskekaan minua, piti kuitenkin tulla tähän mainitsemaan, että olen luopunut molemmista.