Voiko mies olla liian pitkä, komee tai rikas?
Kommentit (31)
Ovatko naisten vaatimukset liian korkealla? Hmmmm... mitä veikkaatte..
Oon tosi lyhyt, joten kyllä mies voi olla liiankin pitkä. Tietty jos muuten sovitaan yhteen niin sitten sen pituuseron kanssa on vaan elettävä. Ja voi olla liiankin rikas, parempi jos ollaan suht samantuloisia ja miehellä olisi jotain ymmärrystä siitä mitä on köyhän elämä.
Komeus, no, se on katsojan silmässä. Minun komein exäni ei välttämättä ole monien makuun, vaikka minulla meinaakin pettää jalat alta aina hänet nähdessäni... itseasiassa, voi olla liian komea, koska sitten voi olla liian vaikeaa päästä hänestä yli.
Komea ja rikas voi olla, mutta ei liian pitkä.
1:
6ft4, miljoonan tulot vuodessa, komea, treenattu
2:
Yrittäjä, miljoona vuodessa, 6ft
3:
50 tonnia/v, ei pituusvaatimusta
4:
80 tonnia/v, ei tummaihoinen, 5ft11
5:
100 tonnia/v, 6ft
Hoh hoijaa..
Mihin tarkoitukseen liian pitkä?
Tero Pitkämäki on komee.
Antti Herlin on rikas.
Turhaan mietitte jotain amerikkalaisten naisten vaatimuksia jos ette siellä asu. Siellä tulovaatimuksella voikin olla väliä koska siellä ei mitenkään tueta esim. sitä että toinen vanhempi jäisi kotiin lasta hoitamaan, se pitää hoitaa omasta pussista, eli todennäköisesti miehen palkasta. Ihan pelkkä perussynnytyskin maksaa tähtitieteellisiä summia, joten jos etsii kumppania jonka kanssa perustaa perhe, niin siellä tuloilla on enemmän väliä.
Vaikka me niinkin seurataan tota Amerikkalaista kulttuuria niin me täällä Suomessa ei kuitenkaan siinä eletä, mutta eipä nää incelit sellasta pysähdy pohtimaan, pitää vaan päästä vauhdilla syyttämään kaikkia naisia kaikesta pahasta maailmassa.
Yhyy olen (omasta minäminäminän mielestäni) kaikin puolin liian täydellinen yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Näin youtubessa videon missä naiset kertoivat että miehen pitäisi olla vähintään 182cm (6ft), 10 miljonaan varallisuus ja sinkku. Oletettavasti ei mikään rumakaan heille kelpaisi.
Siinä sitten mietittiin yhdessä kuinka suuri osa miehistä täyttää vaatimukset.
"Ai eikö keskivertomies tienaakaan 100 tonnia vuodessa!!?!?"
Vain vauvapalstailevat miehet tienaavat yli 100K€ vuodessa.
Voi olla. Itselle sopii 170-senttisen puolella olevat miehet, koska itse 160cm - on hankalaa pussailla jne jos iso pituusero. Liian komeihin en koske, koska ei kiinnosta itseä pahemmat peiliintuijottajat, eikä se komeus edes hemaise jos päässä ei ole mitään. Ja liian rikkaat - olis todella hankalaa jos joutuisi seurustelemaan jonkun CEO of something -uratykin kanssa, koska hehän heittäisivät vaan kaikki kotityöt mun päälle, eivätkä priorisoisi suhdetta, kun duunissa on niin kiire.
Tää on muutenkin musta niin outo, että mangutaan että naiset haluaa miehiä vain rahan takia. Eihän kukaan mies edes maksa treffeillä! Ja naiset maksaa omat kulunsa muutenkin. Niin mikä tää gold-digger-fantasia oikein miehillä on?
Btw äsken juttelin just jonkun äijän kanssa Tinderissä (tyhjä profiili tietty) ja kysyin parin aloituslauseen jälkeen että mitä muuta sen elämään kuuluu, ja miehen vastaus oli että "enpä paljon mitään, odottelen lomaa". Noh, mitäpä siihen sitten sanomaan. Ei tietenkään yhtään kysymystäkään esittänyt, vaan tyrehdytti koko keskustelun, jota olin jo siihen asti raahannut kuin kivirekeä.
Tämä on se syy, miksi miehet eivät saa naisia: ei ole mitään päässä, ei mitään sanomista, ja jätetään keskustelu naisten harteille. Ei raha. Sosiaaliset tyhjätaskut ovat aina saaneet seuraa.
Sinun rajoittuneet mielipiteesi eivät ole koko maailman mielipide.