Sain sitten Covidin.
Tähän saakka onnistunut välttelemään tautia. Nyt se sitten iski. Oireet ovat lievä lämpö ( 37.5) ja lihaskolotus selässä.
Kommentit (37)
Jep. Ensin oli korona sitten kehitettiin rokotteet. Samoin oli ensin isorokko sitten tuli rokotteet.
Vierailija kirjoitti:
Ja olet rokotettu? monta kertaa? Minä 0 ja en ole vieläkään saanut
Mulla kolme rokotetta ja nolla koronaa. t. eri
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ensin oli korona sitten kehitettiin rokotteet. Samoin oli ensin isorokko sitten tuli rokotteet.
Tietysti tuossa järjestyksessä. Onko täällä tyhjäpäitä? Totta kai pitää olla ensin tauti ja siihen voidaan kehittää rokote. Ei toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Rokotettujen tauti tuo korona.
Se on kaikkien tauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla, koska rokotteet kehitettiin vasta sen jälkeen, kun tauti oli levinnyt kaikkialle maailmaan?
Mutta kumpi oli ensin, rokote vai korona?
Koronavirus kehitettiin, että päästiin käyttämään tehokasta depopulaatiolääkettä ja vieläpä siten, että ihmiset halusivat sitä.
Minkäänlaista rokotetta ei ole mahdollista valmistaa 62:ssa päivässä.
Korona on nimenomaan rokotettujen tauti.
Olet idiootti foliohattu.
Vierailija kirjoitti:
turpakiiqanonpelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 rokotusta saanut. Ap
Boosterit jätit ottamatta.
Miksi?
Mitkä boosterit?
Ei Suomessa saa rokotteita. Ollaan kuin Venäjällä. Länsimaat rokottaa kansalaisensa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät sairasta vakavaa koronaa, mutta kun se on vakavaa, se pilaa arjen ja hapenoton viikoiksi, jopa kuukausiksi, jos jättää henkiin.
Tämä. Sairastin koronan puoli vuotta sitten ja kärsin edelleen sen seurauksista. Kunto on suorastaan romahtanut.
Just joo, tulin tähän keskusteluun "innoissaan" kommentoimaan, että mulle kävi ihan samoin. Sain viimeviikolla koronan ekaa kertaa ikinä, ja kolme rokotetta otettu. Aattelin että täällä on paljon kohtalotovereita, mutta täällä onkin paljon sekopäitä. Ap, tsemppiä parantumiseen!
Vierailija kirjoitti:
Just joo, tulin tähän keskusteluun "innoissaan" kommentoimaan, että mulle kävi ihan samoin. Sain viimeviikolla koronan ekaa kertaa ikinä, ja kolme rokotetta otettu. Aattelin että täällä on paljon kohtalotovereita, mutta täällä onkin paljon sekopäitä. Ap, tsemppiä parantumiseen!
Erikoista, että joku on innoissaan saatuaan koronan. Mutta kun tämä tuntuu aina kiinnostavan, niin 50v. sisareni ei myöskään ole vielä sitä saanut, 0 rokotetta. Itse sain lopulta kesällä, 0 rokotetta, vaikken ole missään välissä varonut. Helpompi tauti oli itselläni kuin moni muu vuosien varrella sairastettu, mutta pakko sanoa, että myös omituisin tauti ikinä. Sen jälkeen voin varmuudella sanoa, että tauti on todellinen eikä mikään uudelleen brändätty flunssa. En suosittele ketään tieten tahtoen sitä hankkimaan, mutta ei perusterveen kannata sitä pelätäkään.
Jännä, kun poistuu nuo keskustelut siitä, mitä Briteissä tapahtuu koronaan liittyen. Kenellä intressi poistattaa? Tsekatkaapa The Telegraph -lehti.
Jos on jotain pitkäaikaissairautta, niin kyllä korona on rankka tauti osalle kansasta. Mun lähipiiristä onkin useampi ihminen kuollut koronaan. Rokotteet ottaneet viimeisten parin vuoden aikana kuolleet olivat vakavasti sairaita ja yli 65-vuotiaita. Koronan alkuvaiheessa ennen rokotteita kuoli tai sairastui vakavaan tautimuotoon nuorempia ja lievemmin sairaita tuttavia. Tällä hetkellä tunnen läheisesti 5 koronaan menehtynyttä, ja yhden, joka sai vakavan keuhkovamman mutta jäi eloon.
Tunnen myös kaksi henkilöä jotka eivät ole lainkaan sairastaneet koronaa vaikka ovat liikkuneet normaalisti eivätkä käyttäneet maskeja kuin harvoin. Joillakin näyttää olevan immuniteetti sille. Voi olla geeniperimästä kyse tai iästä (sairastettu jonkin toinen tauti aikoinaan josta immuniteettia?). Kummatkin täysin koronan välttäneet ovat syntyneet 1940-luvulla.
Kaikki muut ketkä tunnen ovat sairastaneet koronan vähintään kerran, monet useita kertoja. Nuorilla ja terveilläkin saattanut olla aika ikävä tauti vaikka kotona ovat sairastaneet.
Vierailija kirjoitti:
Teitkö kotitestin vai vieläkö jossain pääsee terveydenhuollon kautta testattavaksi?
Minulla opiskeleva aikuinen lapseni sai koronan opiskelijajuhlista. Ihan kaupan pikatestillä korona paljastui.
567 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 rokotusta saanut. Ap
No enempää enottamaan. Turhia ja kaikenlisäksi moni sairastuu niiden ottamisem jälkeem eli näissä koronarokotteissa on myös riski ja miksi monet rokottamattomat ei meinaa saada millään sitä. Jotku sanoo että tämä on piikkipandemia.
Tässä ketjussahan tuli esille ihan uusi harha, rokote kehitettiinkin ensin ja sitten tartutettiin tauti. Joku voisi tietysti ihmetellä, miksi moinen, kun vaikka itänaapuri voisi tuhota ihmisiä enemmän kerralla kuin miljoonaan pandemiaan kuolleet-
Ap, toivottavasti saat lievän taudin, vaikka rokotteet ei näihin uusiin versioihin hyvin toimikaan, niin on todennäköistä selvitä hyvin.
Viime syksystä lähtien on annettu omikronia vastaan toimivaa tehosterokotetta.
On muuten ihan lähipiirissä tullut huomattua tuo.
Yksi sukulainen alkoi kertoilla rokotuksen vastaisia juttujaan ja nyt ilmeisesti uskoo myös venäjän propagandaan (väittänyt sotakuvia esim. lavastetuiksi).
Ja tykkää mm. Maria Nordenista
Ihan "normaali" ollut aina ennen jutuissaan,mutta ilmeisesti koronan aikana alkanut netissä seurustella ihmemporukan kanssa.tms.
Eli mä voin vielä ymmärtää,jos joku ei halunnut juuri koronarokotetta, mutta itselleni oli yllätys,että ainakin tällä henkilöllä se johti myös venäjän propagandan seuraamiseen.