Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi meidän lapset on terveitä, vammaisista kakaroista, kun ei koskaan tiedä miten ne käyttäytyy

Vierailija
23.11.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi, vammautua voi kuule ihan myöhemminkin!

Vierailija
2/11 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuohon teoriaan sitten suhtautuu se, että sä (ilmeisesti) olet ihan terve etkä silti osaa käyttäytyä? Vai koskeeko aikuisia ei lainalaisuudet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta se on myös suuri ilo.

Lapsellani on erityistaitoja, jotka ovat paljon ikäisiään edellä. Hän on ihana ja rakastettava lapsi, ja meille maailman tärkein. Tietenkin murehdin ajoittain, miten voisin parhaalla tavalla tukea hänen kasvuaan ja opettaa sosiaalisia taitoja - ilman, että hän kokisi itseään millään tavoin huonommaksi kuin muut.

Vammaisuus ja neurologiset ongelmat voivat myös auttaa vanhempia jalostumaan tavalla, jota " normaalilasten vanhemmilta" ei onnistu. Olen lapseni kautta tavannut tavattoman ihania ihmisiä, joiden elämänarvot ovat upeita ja kohdallaan. Olen myös itse oppinut suvaitsevaisuutta ja kärsivällisyyttä.

-as-lapsen äiti-

Vierailija
4/11 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon onnea teidän perheelle. Kyllä se oma lapsi on aina ihanin. Ja vammatutua todella voi myöhemminkin todella lyhytnäköisesti aloitettua viesti. Toivottavasti aloittajan perheelle ei kuitenkaan mitään satu.

Vierailija
5/11 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun oikeasti NOIN paha olla? Sisälläsi mahtaa olla tyhjää ja mustaa. Sääliksi käy.

Vierailija
6/11 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toisaalta se on myös suuri ilo.

Lapsellani on erityistaitoja, jotka ovat paljon ikäisiään edellä. Hän on ihana ja rakastettava lapsi, ja meille maailman tärkein. Tietenkin murehdin ajoittain, miten voisin parhaalla tavalla tukea hänen kasvuaan ja opettaa sosiaalisia taitoja - ilman, että hän kokisi itseään millään tavoin huonommaksi kuin muut.

Vammaisuus ja neurologiset ongelmat voivat myös auttaa vanhempia jalostumaan tavalla, jota " normaalilasten vanhemmilta" ei onnistu. Olen lapseni kautta tavannut tavattoman ihania ihmisiä, joiden elämänarvot ovat upeita ja kohdallaan. Olen myös itse oppinut suvaitsevaisuutta ja kärsivällisyyttä.

-as-lapsen äiti-

Vierailija
7/11 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osa ihmisestä on niin ennakkoluuloisia kehitysvammaisia kohtaan. Toki heitä on raskasta ja haastavaa kasvattaa ja tukea, mutta on se niin sanoin kuvaamaton tunne kun näkee miten saa nnäkyvää aikaseksi tietyissä asioissa jotka on terveelle ihan itsestään selvää. Työskentelen sijaisena kehitysvammaisten lasten ja aikuisten parissa ja päivääkään en vaihtaisi pois, toivonkin etttä saisin jatkaa vielä pitkään..:)

Vierailija
8/11 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ap, vaikka kuinka provotuttaisikin niin mieti vähän mitä kirjoitat. tulipa paha mieli, että tällaisiakin äitejä löytyy keskuudestamme.

Vierailija
9/11 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin etukäteen murehtimallakaan ei voi mitään estää eikä sillä voi myöskään auttaa ketään. Kannattaa olla onnellinen silloin kun voi, kyllä elämässä tulee jokaiselle eteen niitä onnettomuuksia ihan tarpeeksi.

Vierailija
10/11 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jalostaisikin niin mä kyllä mieluummin soisin lapseni olevan terve kuin itseni jollain tavalla jalostunut...

Muita lauseita mitä mä mieluummin jättäisin kuulematta on " kenellekään ei anneta enempää kuin mitä jaksaa kantaa" ja " vammainen lapsi on suuri lahja" .

Kyllä annetaan enemmän mitä jaksaa kantaa, ne vain jotka eivät ole jaksaneet, eivät ole siitä enää kenellekään kertomassa. Tuon lahjankin mielellään tekisin terveeksi jos voisin, ihan _lapsen edun_ takia.

Ap:lle tiedoksi että läheskään kaikki vammat eivät tee lapsesta huonokäytöksistä, ja otsikkosi sävy on erittäin loukkaava ja asiaton.

Vierailija
11/11 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsista

ei koskaan tiedä, milloin he kuolevat.

Eikä terveistä, milloin sairastuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi