Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että miehille, jotka tekevät ahkerasti aloitteita naisille joko netissä tai irl, usein nauretaan

Vierailija
06.03.2023 |

Ja lisäksi heitä pidetään usein epätoivoisina tapauksina.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne naurajat tietävät niistä aloitteista?

Vierailija
2/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan näkemällä ne aloitteet.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Miten joku näkee, kenelle teet aloitteita netissä? Ja onko se joku sinun seurassasi aina niin, että näkee myös tekemäsi aloitteet IRL?

Vierailija
4/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä estää nauramasta takasin?

en usko että mulle mitään kummemmin nauretaan tai edes ketään kiinnosta kun ei muidenkaan aloitteet mitään mua naurata tai ihmetytä sen pidemmälle

Vierailija
5/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että tuollaiset myös eniten sitä seuraa saavat.

Vierailija
6/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmasti totta. Ihan haluttukin mies helposti pilaa maineensa yrittämällä useampaa naista. Harva nainen huolii miestä, joka on tehnyt aloitteen jollekin toiselle ensin.

Eli miehille neuvo. Älkää tehkö summassa aloitteita. Tutustukaa naisiin kavereina, ja jutelkaa, ja vasta, kun olette oikeasti löytäneet jonkun, johon ihastutte, ja aistitte edes jotain vastakaikua, aloite. Tämä vaatii tietysti pidempää tutustumista, eli ei vielä aloitetta ensitapaamisella, vaan ihan normi juttelua.

Vierailija
7/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Miten joku näkee, kenelle teet aloitteita netissä? Ja onko se joku sinun seurassasi aina niin, että näkee myös tekemäsi aloitteet IRL?

Yleensä jos mies tekee julkisella paikalla aloitteita naisille, niin kyllä sille on silminnäkijöitä. Samoin jos jollain nettisivustolla kommentoi naisten profiileihin muuten kuin privana, niin kyllä silloin toisetkin käyttäjät näkee ne kommentit.

AP

Vierailija
8/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten alotteet ei mua naurata voi ehkä kiusaannuttaa mutta ei se oo mitenkään naurun asia, voisitko AP kertoa millaiselle alotteille sinä itse nauraisit?

Vierailija
9/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä keinoin kukaan ulkopuolinen pääsee netissä näkemään (ja nauramaan), kun joku mies tekee jollekin naiselle aloitteen?

Vierailija
10/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmasti totta. Ihan haluttukin mies helposti pilaa maineensa yrittämällä useampaa naista. Harva nainen huolii miestä, joka on tehnyt aloitteen jollekin toiselle ensin.

Eli miehille neuvo. Älkää tehkö summassa aloitteita. Tutustukaa naisiin kavereina, ja jutelkaa, ja vasta, kun olette oikeasti löytäneet jonkun, johon ihastutte, ja aistitte edes jotain vastakaikua, aloite. Tämä vaatii tietysti pidempää tutustumista, eli ei vielä aloitetta ensitapaamisella, vaan ihan normi juttelua.

Sinänsä hieman höpöhöpöä, sillä lisääntyviä miehiä on enemmän kuin lisääntyviä naisia, ja on syytä olettaa etteivät kaikki ole naisten aloitteita.

Vierailija
11/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä hieman höpöhöpöä, sillä lisääntyviä miehiä on enemmän kuin lisääntyviä naisia, ja on syytä olettaa etteivät kaikki ole naisten aloitteita.

Siis lisääntyviä miehiä on vähemmän kuin lisääntyviä naisia. Naisista sikiää noin 80%.

Vierailija
12/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on että tuollaiset myös eniten sitä seuraa saavat.

saavatko hyvää seuraa?

Vierailija
13/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niille ainakin nauretaan, jotka basrissa kiertävät naisen luota naisen luo aina pakit saaden.

Hirveän imartelevaa olla se viides illan aikana jota yritetään...

Vierailija
14/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

m28 kirjoitti:

naisten alotteet ei mua naurata voi ehkä kiusaannuttaa mutta ei se oo mitenkään naurun asia, voisitko AP kertoa millaiselle alotteille sinä itse nauraisit?

En minä naura kenenkään aloitteille. Olen vaan huomannut, että naisilla ja alfamiehillä, joiden ei tarvitse tehdä aloitetta saadakseen naisia, on tapana ylenkatsoa miehiä, jotka tekevät aktiivisesti runsaasti aloitteita naisille.

AP

Vierailija
15/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös naisia, jotka tekevät paljon aloitteita, pidetään epätoivoisena, heille nauretaan ja haukutaan todella ilkeillä sanoilla.

Niin se on että jokainen haluaisi olla se jonka luokse tullaan, se jonka ei tarvitse itse lähestyä muita. Mutta kaikki eivät voi olla niitä, se olisi looginen mahdottomuus ja tämä koskee sekä miehiä että naisia.

Vierailija
16/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niille ainakin nauretaan, jotka basrissa kiertävät naisen luota naisen luo aina pakit saaden.

Hirveän imartelevaa olla se viides illan aikana jota yritetään...

Vai oisko siinä miehessä silloin jotain vikaa naisten mielestä, jos on saanut ne ekatkin pakit?

Vierailija
17/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Yleensä jos mies tekee julkisella paikalla aloitteita naisille, niin kyllä sille on silminnäkijöitä. Samoin jos jollain nettisivustolla kommentoi naisten profiileihin muuten kuin privana, niin kyllä silloin toisetkin käyttäjät näkee ne kommentit.

AP

Jos joku vaikka näkee toistuvasti julkisella paikalla että teet aina useampia aloitteita, niin kyllä siinä epätoivo haiskahtaa. Tuskin niitä oikeasti kiinnostavia naisia on aina paikalla useampia.

Vierailija
18/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi nainen antaa pakit, ei ehkä kannata yrittää seuraavaksi hänen vieressä istuvaa kaveria. Kukaan ei tahdo olla joku vaan reikä. 

Vierailija
19/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m28 kirjoitti:

En minä naura kenenkään aloitteille. Olen vaan huomannut, että naisilla ja alfamiehillä, joiden ei tarvitse tehdä aloitetta saadakseen naisia, on tapana ylenkatsoa miehiä, jotka tekevät aktiivisesti runsaasti aloitteita naisille.

AP

ja mää oon sellanen alhvamies? voin sanoa että oon aika kaukana ehkä lähemmäs sellaista veetaa ja naiset silti tykkää kun oon ihan normaali

Vierailija
20/44 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Et sinä näe minun aloitteitani mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän