Voinko olla raskaana?
Varmaan aika epätodennäköistä enkä halua syödä katumuspilleriä turhaan sillä se sekoittaa kierron.
Harrastin paljon keskeytettyä seksiä vklp aikana uuden mieheni kanssa. Kun mies koki laukeavansa hän laittoi kondomin. Harrastimme uusinta kierroksia useamman kerran näin. Meillä oli myös todella syvää penetraatiota.
Minulla ei pitäisi olla ovulaatiota ollenkaan sillä kuukautisten pitäisi alkaa ensi viikolla. Nyt minua vihloo alavatsasta ja koen pahoinvointia, mutta eihän itse aktista ole kuin 2vrk!?
Olemme molemmat alle 32v ja kummallakaan ei ole lapsia.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
voit.
Pitääkö kertoa miten lapsia tehdään?
Eikö raskauteen vaadita ovulaatio ja kunnon lasti siittiöitä?
Taitaa olla jo liian myöhäistä jälkiehkäisylle. Se ei tepsi enää, jos munasolu on irronnut.
Jos sinulla on vasta ensi viikolla menkat, niin hyvinkin saattoi olla just ovulaatio menossa.
Haenko sen pillerin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voit.
Ovulaation aika voi vaihdella ja raskauteen riittää yksi siittiö.
Ovulaatio ei aina tule samaan aikaan kuukaudesta. Välillä se voi tapahtua myöhemmin ja toisaalta on myös mahdollista, että kierrossa tulee kaksi ovulaatiota (tosin nämä usein ovat hyvin lähekkäin toisiaan). Nuo oireet voivat olla kuukautisoireita tai ovulaation oireita.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla jo liian myöhäistä jälkiehkäisylle. Se ei tepsi enää, jos munasolu on irronnut.
Mut eihän mulla voi olla ovista jos menkat vast ens viikolla?
Olet harrastanut seksiä = voit olla raskaana. Mikään ehkäisykeino ei ole 100%, varsinkaan keskeytetty seksi.
Vierailija kirjoitti:
Haenko sen pillerin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voit.
Ovulaation aika voi vaihdella ja raskauteen riittää yksi siittiö.
Apua. Mut siittiöiden määrä on varmasti olematon koska hetki ennen laukeamista mies laittoi kumin. En huomannut että mieheltä tulisi touhutippoja
Haen koht pillerin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö. Ovulaatio on tyypillisimmin 1,5-2 viikkoa ennen kuukautisten alkua?
Teknisesti ottaen olet raskaana ja voit saada raskausoireita vasta, kun hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy kohdunseinämään, eli tapahtuu implantaatio eli kiinnittyminen. Implantaatio tapahtuu yleensä VASTA 7-12 päivää ovulaation jälkeen ja raskausoireiden ilmestymiseen menee aikaisintaan pari päivää kiinnittymisestä. 2vrk aktista ei voi olla mitään tietoa siitä, onko raskaana vai ei.
Etkö ole kouluja käynyt?
Vierailija kirjoitti:
Haen koht pillerin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö. Ovulaatio on tyypillisimmin 1,5-2 viikkoa ennen kuukautisten alkua?
apua!? Oon sit lukenut väärää tietoa. Luulin et se tulee menkkojen jälkeen 1,5vk päästä
Vierailija kirjoitti:
Teknisesti ottaen olet raskaana ja voit saada raskausoireita vasta, kun hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy kohdunseinämään, eli tapahtuu implantaatio eli kiinnittyminen. Implantaatio tapahtuu yleensä VASTA 7-12 päivää ovulaation jälkeen ja raskausoireiden ilmestymiseen menee aikaisintaan pari päivää kiinnittymisestä. 2vrk aktista ei voi olla mitään tietoa siitä, onko raskaana vai ei.
Etkö ole kouluja käynyt?
Okei eli tää kipu on joko ovulaatiota tai seksin jälkeistä kipua (miehellä oli todella suuri kokoinen)
Ei vttu jos ap on tosissaan, 32-vuotias eikä mitään tietoa alkeellisistakaan asioista?!
Vierailija kirjoitti:
Ei vttu jos ap on tosissaan, 32-vuotias eikä mitään tietoa alkeellisistakaan asioista?!
Minä epäilen ettei ap ole nainen ollenkaan, sen verran pöljää settiä.
Mittasin nyt kuumeen kun netissä luki sillä tavalla tunnistan ovulaation. Lämpö on 1,5 astetta korkeampi kuin tavallisesti. Jos minulla on nyt ovulaatio niin onko mahdollista että olen vklp aikana tullut raskaaksi?
sori ku kysyn kirjoitti:
Mittasin nyt kuumeen kun netissä luki sillä tavalla tunnistan ovulaation. Lämpö on 1,5 astetta korkeampi kuin tavallisesti. Jos minulla on nyt ovulaatio niin onko mahdollista että olen vklp aikana tullut raskaaksi?
Oot oikeasti todella idiootti.
Et voi tietää yhdellä mittauksella oliko ovis vai ei.
sori ku kysyn kirjoitti:
1,5 astetta normaalia korkeampi? Sehän on jo kuumetta? Sulla on varmaan vatsatauti tai joku muu tauti.
Jos oot raskaana niin tee kaikille palvelus ja keskeytä. Jos on nuin pihalla asioista, niin ei susta kyllä lasta kasvattamaan ole!
voit.