Onko olemassa miehiä jotka eivät pidä suihinotosta??
Haluan nyt miehiltä vastauksia sillä monesti saa lukea kuinka vaimokkeet vastailevat että minun mieheni aina sanoo ettei välitä suihinotosta joten minun ei sitä tarvitse tehdäkään. Valitettavasti kuitenkin epäilen tätä joten miehet olkaa hyvä ja kertokaa totuus ;)
Kommentit (27)
suihinoton pitää olla kuin lehmä hamuaisi kevään ensimmäistä ruohoa suuhunsa.... Eli munaa pitää himoita, mikää teknisesti hieno lutkutus ei korvaa sitä. Kaikki me haluamme olla haluttuja !
Itse otan mieluummin hyvän käsihoidon, kuin välttävän suihinoton.
Tosimies33
olen minä
Vierailija:
Täällä olevat jutut miehistä jotka eivät muka pidä suihinotosta ovat sellaisten naisten propagandaa, jotka eivät suostu ottamaan suihin.
Millainen sitten on hyvä ja millainen on huono suihinotto? Ois hauska kuulla määritelmiä.
Vierailija:
Millainen sitten on hyvä ja millainen on huono suihinotto? Ois hauska kuulla määritelmiä.
oikeasti pidän siitä ja se kiihottaa. Mutta kyllä se joitakin minuutteja kestää, että laukeaa ja usein mun mies kyllä haluaa että otan vain hetken, kun pelkää tulevansa, eli meillä kuuluu esileikkiin.
Mä pyörittelen, imen, leikin kielellä, otan välillä syvälle, joskus posken suuntaan, välillä rytmikkäästi sisään ulos. Mun mies tykkää et ottaa syvälle suuhun, mutta tossa on varmaan eroja. Hän ei pidä että palleihin kosketaan, kun ne on visiin niin herkät.
se on parasta esileikkiä ja ihanin yllätys, jonka miehelle voi järjestää...
Jos tekniikkaani mietin, niin teen kaikkea mahdollista. Otan kalun syvälle suuhun ja nuolen tai painan kielellä samalla kullin vartta. Pidän kullin juuresta kiinni ja voin liikuttaa kättäkin samalla. Pidän välillä kiveksiä kädessä ja puristan hellästi. Pyörittelen kieltä kullin ympärillä.
Tärkeintä on riittävä puristus ja liukkaus. Mieheni tykkää pamputtaa tissejäni kalullaan ja teen sitä itsekin, kun välillä otan kullin suusta ja pidän hengähdystauon.
taidanpa tästä painua sänkyyn...
oot varmasti ihan hyvä.