Mikä miehessä, kun ei pysty katsomaan ja kuuntelemaan rauhallisesti Jumalanpalvelusta. Jatkuvasti kommentoi ja keskeyttää...
Joku ongelma käsitellä näitä aiheita vai luulee itse olevansa parempi ja viisaampi, kun kommentoi jatkuvasti? Ei tuu telkkarin katsomisesta mitään. Ei todennäköisesti itse tajua käytöstään...
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tylyjä kommentteja.
"Veronmaksajien kustannuksella" lähetetään kylläkin paljon muutakin, vähäistä tuo kaikkeen muuhun verrattuna sunnuntain Jumalanpalvelus on.
Onko kaikki se muu, mitä televisiosta tulee, kovinkin mielekästä ja jokaista miellyttävää?
Kyllähän tästä maailmanmenosta ihan kotosuomessakin huomaa, että kristilliset arvot on heitetty roskiin. saatte tekin tylyttäjät sellaisen maailman, missä äärettömän vähän enää välitetään muista ihmisistä eikä Kristuksen sanomasta kukaan piittaa. Päinvastoin paholainen saa täällä riehua mielin määrin. Se on jo ottanut ison osan nuorisostamme valtaansa, vanhempiensa suvaitsevalla myötävaikutuksella.
Nytkin juuri sain lukea, kuinka joku 13-vuotias nuori oli puukottanut toisen nuoren ihan vain kaupan parkkipaikalla, Savon sydämessä. Ei edes missään isossa kaupungissa, missä näitä eniten tapahtuu. Tämmöiseksi se menee maailma.
Mitä mieltä olisit, jos muslimien rukoushetkiä lähetettäisiin telkkarista?
Ei ne niitä telkkarista näytä muslimimaissakaan, vaan kuuluttaa niistä minareeteistaan. Tai mistäpä minä tiedän.
Jos jotain sellaisia tulisi telkkarista, en katsoisi. Mutta tulkoon sitten jos tulee joskus, tuskin siitä kellekään vaaraa on.
Ilmeisesti YLE lähettää Jumalanpalveluksia, koska niin monet ihmiset niin haluaa, meillä on paljon kristittyjä ihmisiä. En ymmärrä mitä se keneltäkään muilta on pois.
Tuleehan sieltä tosiaan jouluna Vatikaanista Paavinkin joulutervehdys kaikille kansoille, ei siitä ole kukaan valittanut. Eiköhän me kaikki kuitenkin tähän maahan sovita, ja televisiosta tulee varmasti jokaiselle edes jotakin heille sopivaa.
En minäkään valita, vaikka TV lähettää huonoja viihdeohjelmia, enkä hauku niiden katsojia noin rumasti.
Mitä ihmettä? Pitääkö teidän tehdä kaikki yhdessä? Vaikuttaa siltä, ettei miehesi pidä kirkosta/kristinuskosta. Olette kuin rippikoululaisia. Sinä olet se kuuliainen ja miehesi riparilla vain pakosta.