Mikä miehessä, kun ei pysty katsomaan ja kuuntelemaan rauhallisesti Jumalanpalvelusta. Jatkuvasti kommentoi ja keskeyttää...
Joku ongelma käsitellä näitä aiheita vai luulee itse olevansa parempi ja viisaampi, kun kommentoi jatkuvasti? Ei tuu telkkarin katsomisesta mitään. Ei todennäköisesti itse tajua käytöstään...
Kommentit (22)
Papinko se pitää kertoa mitä siellä raamatussa lukee? Miksi et lue itse ja totea satukirjaksi. Taru sormusten herrasta on ajankohtaisempi tarina, jossa moraaliopetuksia siellä ja täällä.
Miksi palvontamenoja lähetetään veronmaksajien kustannuksella?
Isä on sellanen. tyhmä tai kelju luonne.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on riivaajan kourissa.
Miksi sanot ap.ta riivaajaksi? Kohteliaampaa olisi sanoa vain, että he eivät kenties ole kovin hyvin yhteen sopiva pari.
Miksi vapaat ihmiset menevät vapaaehtoisesti konttamaan kuin orjat pappien jalkoihin ehtoolllisen irvikuvan nimissä?
Onpa tylyjä kommentteja.
"Veronmaksajien kustannuksella" lähetetään kylläkin paljon muutakin, vähäistä tuo kaikkeen muuhun verrattuna sunnuntain Jumalanpalvelus on.
Onko kaikki se muu, mitä televisiosta tulee, kovinkin mielekästä ja jokaista miellyttävää?
Kyllähän tästä maailmanmenosta ihan kotosuomessakin huomaa, että kristilliset arvot on heitetty roskiin. saatte tekin tylyttäjät sellaisen maailman, missä äärettömän vähän enää välitetään muista ihmisistä eikä Kristuksen sanomasta kukaan piittaa. Päinvastoin paholainen saa täällä riehua mielin määrin. Se on jo ottanut ison osan nuorisostamme valtaansa, vanhempiensa suvaitsevalla myötävaikutuksella.
Nytkin juuri sain lukea, kuinka joku 13-vuotias nuori oli puukottanut toisen nuoren ihan vain kaupan parkkipaikalla, Savon sydämessä. Ei edes missään isossa kaupungissa, missä näitä eniten tapahtuu. Tämmöiseksi se menee maailma.
Papit, pastorit ja piispat on oksettavia yhteiskunnan LOISIA. Heidän työnsä on valehdella kansalle. Sanat eivät riitä kuvaamaan paljonko halveksin heitä ja samoin niitä, jotka ovat heidän orjiaan. Hah hah!
Varmaan ihan vain tylsyyttään kommentoi. Useimmille ihmisille jumalanpalveluksen katselu on äärimmäisen tylsää.
No ei pidä siitä, että kuuntelet/katselet jumalanpalveluksia ja uskot moiseen hömppään (hänen mielestään).
Yrittää kenties "avata" silmiäsi.
Nauru uskovaisille kirjoitti:
Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.
Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)
Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!
Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.
Jesaja 45:5-7
"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."
Mikäs lahkolaisprofeetta se siinä saarnaa agendaansa kuin pahinkin uskovainen? Kalahti nyt kovasti omaan nilkkaan. Hähä. Huomaatkos?
Mene muualle katsomaan ohjelmaa äläkä pakota muita kuuntelemaan sitä.
tziihhh kirjoitti:
Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.
Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)
Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!
"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."Mikäs lahkolaisprofeetta se siinä saarnaa agendaansa kuin pahinkin uskovainen? Kalahti nyt kovasti omaan nilkkaan. Hähä. Huomaatkos?
En ole lahkolainen. Olen VAPAA. Haista viiittu! Hah hah haa :-)
Miksihän jumalaa palvellaan, mutta saatanaa palvotaan? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Onpa tylyjä kommentteja.
"Veronmaksajien kustannuksella" lähetetään kylläkin paljon muutakin, vähäistä tuo kaikkeen muuhun verrattuna sunnuntain Jumalanpalvelus on.
Onko kaikki se muu, mitä televisiosta tulee, kovinkin mielekästä ja jokaista miellyttävää?
Kyllähän tästä maailmanmenosta ihan kotosuomessakin huomaa, että kristilliset arvot on heitetty roskiin. saatte tekin tylyttäjät sellaisen maailman, missä äärettömän vähän enää välitetään muista ihmisistä eikä Kristuksen sanomasta kukaan piittaa. Päinvastoin paholainen saa täällä riehua mielin määrin. Se on jo ottanut ison osan nuorisostamme valtaansa, vanhempiensa suvaitsevalla myötävaikutuksella.
Nytkin juuri sain lukea, kuinka joku 13-vuotias nuori oli puukottanut toisen nuoren ihan vain kaupan parkkipaikalla, Savon sydämessä. Ei edes missään isossa kaupungissa, missä näitä eniten tapahtuu. Tämmöiseksi se menee maailma.
Mitä mieltä olisit, jos muslimien rukoushetkiä lähetettäisiin telkkarista?
Hyi hitto, miksi ihmeessä joku tapakristitty olisi himouskovaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
NON SERVIAM
Me emme ole palvelijoita
Vierailija kirjoitti:
tziihhh kirjoitti:
"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."Mikäs lahkolaisprofeetta se siinä saarnaa agendaansa kuin pahinkin uskovainen? Kalahti nyt kovasti omaan nilkkaan. Hähä. Huomaatkos?
En ole lahkolainen. Olen VAPAA. Haista viiittu! Hah hah haa :-)
Hullun naurua. Minäkin olen vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaikkia oli ne muut jumalat joita tämä yksi käskyssään kieltää palvomasta? Mä muistan että siinä puhuttiin palvomisesta eikä palvelemisesta.
"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."