Hieno ilma!!! kaikki ulos !!! mennääää heiii jookos???
Kommentit (33)
No ei voi, kun pitää märehtiä ilmastonmuutosta. Nythän on sään ääri-ilmiö, kun on lunta ja pakkasta. Katsoin juuri tilastoista.
Kävin jo. Ilma on hyvä, mut keli ei, liukastelin koko matkan. Ei tuonut hyvää mieltä pätkääkään.
Jalka kipsissä ja lääkärin lupa liikkua vain vessaan ja jääkaapille >:(
Vierailija kirjoitti:
No ei voi, kun pitää märehtiä ilmastonmuutosta. Nythän on sään ääri-ilmiö, kun on lunta ja pakkasta. Katsoin juuri tilastoista.
Ootko vähän yksinkertainen? No oot ei tarvi vastata.
Sori, mutta oon töissä tänään niinkuin hyvin useat muutkin suomalaiset 🤦🏻
Olin jo. Sinua ei näkynyt siellä. Ei ketään muutakaan.
Ei ollut liukasta, täällä on lumiset tiet. Tintit lauloi ja tikka päräytteli.
Kauheen kylmä, ja pitäs kai käydä suihkussa ens
Mitä te täällä läyhäätte , jos se teitä huvitaa kylmettyy ja sairastuu, menkää ite, älkää muita komennelko. eikä mul oo mitään semmosii kledjui millä tuolla hangessa voi kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Ap.llä aamulääkkeet ottamatta😂
Sillä näyttää olevan liian hyvät aamulääkkeet. Onkohan enää apteekin lääkkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Olin jo, koiran kanssa 1.5 h.
Niin minäkin.
Yritän mennä. Olen talvilomalla ja aurinko paistaa. Kunhan aamulääkkeet alkaa vaikuttaa, että uskaltaudun ovesta ulos.
Ihan kävelin aamua jumppallle ja takaisin.Paluni kotia,Söin lounaani ja tauko.Toki ulos metsään hiihtää lähden, päivä viellä nuoria..Valmiit ladut odotaa Itä Helsingin Kivikon metsässä jokaikaista ikään katsomatta.Nautitaan kaikki hienosta ulkoilu ilmasta.Minäkin menen yksin,jokain osaa ulkoilla yksin.Nostaa mieltä ,antaa ulkoilu mahtavat unen lahjat ja kuntoakin . Semppiä kaikille vaikka kävelyyn..
Kerro nyt ap missä tavataan. Voin tulla ja tuon sinulle lahjaksi noro-viruksen.
Liian kylmä, en mene ulos tällä viikolla.
Aurinko häikii inhottavasti. Menen ulos vasta illalla kun alkaa hämärtää.
Olin jo. Mutta kerro Ap mitä hienoa on sakeassa lumituiskussa, pakkasessa ja tuulessa. Eipä juuri eteensä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Olin jo. Mutta kerro Ap mitä hienoa on sakeassa lumituiskussa, pakkasessa ja tuulessa. Eipä juuri eteensä nähnyt.
Edes teitä ei ole vielä aurattu.
Oon kipeä, mutta pakko oli yksinasuvana mennä käymään kaupassa. Hyvää päivän jatkoa sulle ap!