Veitola / Ketola-gate
Mikä mielipide tästä Veitola-casesta?
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Iida-Ketola-napayttaa-Maria-Veitolaa-Itse…
Oma mielipide kallistuu Ketolan linjalle. On jokaisen oma asia, jos julkaisee seksuaalissävyisiä kuvia omasta kehostaan, omalla luvallaan netissä.
Kommentit (371)
Veitola on rasittava ja pikkumainen. Kertoo aika paljon ihmisestä, jos tuon takia laittaa toisen estoon. Tyypillistä kiusaajan käytöstä.
Normimiestä ei taida kiinnostaa pätkääkään nää keskenään kisaavat linnunpelätit?
Vierailija kirjoitti:
Laudathan ne tekoryntäitä laittelee
Ja paskageeniset peruukin päähän.
Maisa Torppakin kertoi omiensa olevan ketunokat. Ikää 30 ulkonäkö 49+
Kauneusleikkaukset väärentää kyllä maailmaa tosi pahasti. Päästää rumat lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Laudathan ne tekoryntäitä laittelee
Ja paskageeniset peruukin päähän.
Maisa Torppakin kertoi omiensa olevan ketunokat. Ikää 30 ulkonäkö 49+
Joskus kaipaan 80-lukua, jolloin kaikki oli ihan tavallisen näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Veitola on rasittava ja pikkumainen. Kertoo aika paljon ihmisestä, jos tuon takia laittaa toisen estoon. Tyypillistä kiusaajan käytöstä.
tämä on totta. Tunnen valitettavasti yhden tällaisen tyypin (miehen ex), jolla tapana ryöpyttää ensin haukut, julkisesti tai yksityisviesteissä, toisen niskaan ja sitten napauttaa heti esto päälle. Ei kestä minkäänlaista arvostelua itse, mutta mielellään on nopeasti kommentoimassa ilkeästi muita.
Mun mielestä hauska. Veitola heittää läppää itsestään noilla kuvilla, ei muista.
Naiset syyttävät Veitolaa muiden naisten haukkumisesta ja samalla itse lyttäävät Veitolan lisäksi vaikka kenen muun ulkonäön 🤨 Haukutaan rumaksi, tikuksi, kuluneeksi yms yms. Tässä ketjussa Veitolan kommentista pahastuneet ovat itse lytänneet jo monet julkkisnaiset ja haukkuvat Veitolaa. En oikein ymmärrä.
Veitola on tuunattu päästä varpaisiin
Onko hänen meikki ja tissit paremmat kuin Idan tai noiden esikuvien
Miksi Idalla ei saisi olla omaa mielipidettä
Ei Veitola ole oikeassa automaattisesti
Vierailija kirjoitti:
Naiset syyttävät Veitolaa muiden naisten haukkumisesta ja samalla itse lyttäävät Veitolan lisäksi vaikka kenen muun ulkonäön 🤨 Haukutaan rumaksi, tikuksi, kuluneeksi yms yms. Tässä ketjussa Veitolan kommentista pahastuneet ovat itse lytänneet jo monet julkkisnaiset ja haukkuvat Veitolaa. En oikein ymmärrä.
ei taida olla ihan näin, vaan Veitolaa puolustellaan täällä nyt ilkein kommentein esim tuksusta.
Veitolahan käytöksellään edustaa vain jälleen yhtä tyylisuuntaa määräillä ja määritellä naisia heidän ulkonäkönsä perusteella. Pastellisävyyn värjätyt hiukset on upeat, joku Marimekon tai Uhanan kaapu tyylikäs, Merinovillainen kallis kerrasto brändää älykästä ja käytännönläheistä (ja upean itsevarmaa modernia) naista. Paljastavat vaatteet, eläinkuosi, no, ne on niiden toisenlaisten naisten huomionkipeää poseerausta varten.
Mietikkäähän hetki, mikä ero oikeasti? Molemmat brändää itseään haluamaansa suuntaan ulkonäöllään. Nuo Kardashianit tekee tuolla rahaa, mutta toisaalta tuo on myös kulttuurikysymys -he mm pitävät mustista miehistä, jotka usein pitävät kurveista ja näyttävästä tyylistä. Maria taas haluaa omalla tyylillään tuoda esille naisen riippumattomuutta miesten mielipiteistä, koska sellainen trendaa nyt Suomessa, mutta toisaalta brändätä itseään myös töitä varten.
Tämä nyt vaan todistaa sen että vieläkin on ihan ok tehdä huumoria itseään nuorempien ja nätimpien naisten kustannuksella.
Ja nyt se vaan on olevinaan älykkäämpää itselleen nauramista kun sen tekee viisikymppinen feministi.
Ai Ketola kertoo olevansa nätti tyttö.. Just joo. Tiedoksi Ketolalle, ettei kaikkien naisihanne todellakaan ole turvotettu blondi kumitisseillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut Haley Kalilin sisältöä youtubesta ja hän osaa olla sarkastinen ja kritisoida olematta kiusaaja. No, toisaalta se on helppoa, kun oma ulkonäkö on kuin jumalattarella, toisin kuin Veitolalla.
Ahaa, eli kun on jumalaisen kaunis niin sitten saa käyttää sarkasmia, kun tavallisen näköinen tekee samaa niin se onkin kateutta ja rumaa toimintaa. Ymmärretty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veitola on teennäinen ja tekopyhä. Kiusaaja luonne vain tunkee läpi koko ihmisestä. Johan sen näki evs ohjelmassa kun sieppiä haastatteli. Naisvihaaja ei voi olla feministi.
Sieppi sössötti kyllä itse itsensä (tusinasometyrkky)suohon ja on surullinen esimerkki (karja)markkinataloudesta.
Siis mitä siinä sieppi keississä tapahtui?.
Olisihan Veitola voinut edes sitä pahoitella, jos hänen kuvansa ovat loukanneet. Nyt tuli sellainen olo, että hän on joka tapauksessa oikeassa. Ja Ketolan blokkaaminen oli outoa.
Vierailija kirjoitti:
Iida on vanhan näköinen, keski-ikäinen, naama 48, vartalo alkanut plösää. Voivoi, kuinkahan upea on 40-vuotispäivänään. Entä sen myöhemmin, kun pahin rupsahdus on vasta 40-50 välillä.
Nyt kannattaa jo säästää että saaa kaikki ne 20500 kauheusleikkausta ja uudet ryntäät.
Mikä siinä on että nuo feikit on silti aina ikäänsä vanhemman näkösiä kaikesta kovasta tuunaamisesta huolimatta?
Juuri tämäntyyppisiä haukkumiskommentteja oli tuo Mariankin kommenttiosio vääränään. Toivottavasti tämänkin kommentin kirjoittaja on ulkoisesti supermalli, sisäisesti tuntuu olevan samaa tasoa mädän kananmunan kanssa. Iidan tiliä seuranneena hän vaikuttaa tosi maanläheiseltä ja mukavalta tyypiltä ja ulkonäöllä ei ole sen kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan Veitola voinut edes sitä pahoitella, jos hänen kuvansa ovat loukanneet. Nyt tuli sellainen olo, että hän on joka tapauksessa oikeassa. Ja Ketolan blokkaaminen oli outoa.
Eli monta sataa vuotta odotellaan et kardashianit huomaa ton huumori postauksen ja vaativat anteeksipyyntöä?
Jokainen saa jakaa itsestään meikittömiä kuvia, jos haluaa. Miksi vain yhdenlaisilla naisilla olisi oikeus poseerata?
Vierailija kirjoitti:
On tosiaankin paljon naisia (enemmistö otaksun), jotka eivät itsestään halua julkaista puolipukeisia kuvia. Lukeudun heihin. Samoin olen täysin samaa mieltä siitä, että nakuilu ei ole ainoa tapa voimaantua. Mutta sekään ei ole tapa voimaantua, että tekee pilkkaa nakuilevista naisista. Vaikkakin huumorilla, sillä huumorissa ivan ja huumorin raja on usein hiuksenhieno.
Se, mikä voimaannuttaisi naisia, olisi yhteistyö - yhdessä toimiminen, toisten naisten kannustaminen ja kiusaamisen lopettaminen. Nyt keskitytään minun mielestäni väärään asiaan. Feminismi ei ole sitä että tuomitaan meikkaus, naisellisuuden korostaminen tai pinkit vaatteet.
Feminismi on sitä, että on lupa olla sitä mitä on - ja silti tehdään yhteistyötä.
Mun mielestä se on just Marian käytöksessä ollut aina pointti, että hän tuo suoraa tai epäsuorasti esille, että nätit ihmiset ei ole ansainneet menestystään tai ovat jotenkin kyvyttömämpiä ja huonompia kuin hän. Katsoin Sara Sieppi- haastattelun ja ihmetytti kovasti juuri se, että hän esiintyi siinä jonkinlaisena akateemisena älykkönä ja asetti Saran bimbon rooliin. Tietääkseni Maria Veitolalla ei ole mitään koulutusta loppuun suoritettuna ja hän ei ole toimittaja koulutukseltaan. Hänkin on vain itseoppinut juontaja, tosi TV- tuomari ja Insta- vaikuttaja. Ei siilitukka tee hänestä yhtään pätevämpää.
Kuka näistä on kirjoittanut elämänkerran?
Anu Saagim
Sara Sieppi
Iidä Ketola
Maria Veitola
Iida tekotisseineen on ihan samaa luokkaa kuin Johanna tukiainenkin oli 33-vuotiaana. Johanna nyt 44.
Kymmenen vuotta jo vanhentaa ihmisen..,,entä seuraavat kymmenen 😂👍