Nyt murskataan Lintilän poliittinen ura
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009433628.html
Lintilä loukkasi kaikkein pyhintä, eli nykyistä pääministeriämme, ja sai koko mediakentän vihat päälleen. Tämä ajojahti tulee olemaan ruma, Wille Rydman case oli pientä tähän verrattuna.
Kommentit (133)
Vain kaappijuopot puolustelevat känniääliötä. Onneksi asia tuli päivänvaloon ennen vaaleja!
Jos puhtaat jauhot pussissa niin ei ole mitään vaikutusta ?
Vierailija kirjoitti:
Vain kaappijuopot puolustelevat känniääliötä. Onneksi asia tuli päivänvaloon ennen vaaleja!
Joo! Työmaajuopottelu on kiellettyä.
Sitä saa mitä tilaa. T. Afrikkalainen hacker
Demarien kosto on aina hirmuinen. Sen sai kokea Kulmuni ja nyt Lintilä. Onhan se tietysti äänestäjille signaali. Demarille annettu ääni sisältää vähän enemmän valtaa, koska siellä on likaisen työn väkivaltasiipi vivuttamassa varjoista.
Missä laissa tai säännöissä sanotaan, ettei kansanedustaja tai ministeri saa olla kännissä työpaikallaan? Jos kiellettyä, niin sitten talutetaan työterveyslääkärin paikkeille puhallutukseen.
En lähde tuomitsemaan.
Jos Sanna saa sikailla meidän rahoilla, niin kyllä Mikakin.
Likaista peliä demareilta. En tod äänestä niitä!
Hyvä, että äänestäjille kerrotaan millaisia ehdokkaat ovat. Toivottavasti myös muiden kohdalla epäkohdat paljastetaan. Äänestäjä voi itse päättää, onko toiminta ok.
Aika pieni juttu.
Jos olisi suhmuroinut, niin ei olisi seurannut mitään. Kädenpuserrus ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei usko että kyse oli onnenkantamoisesta eli sattumasta. Paljastuksen sisältö sekä ajankohta on huolella harkittu.
Vierailija kirjoitti:
Demarien kosto on aina hirmuinen. Sen sai kokea Kulmuni ja nyt Lintilä. Onhan se tietysti äänestäjille signaali. Demarille annettu ääni sisältää vähän enemmän valtaa, koska siellä on likaisen työn väkivaltasiipi vivuttamassa varjoista.
Joo. Siksi mä en niitä äänestäkään. Mua oksettaa tuollainen meininki mitä ne harrastaa.
Ennemmin persut. Niillä ei ole sadan vuoden neukkupainolastia.
Lintilä oli hölmö, kun meni lähettelemään meemejä kun oma käytös ei kestä päivänvaloa.
Vierailija kirjoitti:
Missä laissa tai säännöissä sanotaan, ettei kansanedustaja tai ministeri saa olla kännissä työpaikallaan? Jos kiellettyä, niin sitten talutetaan työterveyslääkärin paikkeille puhallutukseen.
Eihän eduskunta ole työpaikka, vaan luottamustoimi!
Aina sanotaan, että he eivät saa palkkaa, vaan korvausta.
On outo peruste, että "alkoholinkäyttö ei ole mitenkään vaikuttanut työtehtäviin". Eli jos tavallinen duunari vetää päivän aikana vaikkapa pullon viinaa ja hitsaa/sorvaa/hoitaa lapsia/jakaa postia/toimii kassalla tai tekee mitä tahansa työtä ilman että tapahtuu ihmeempiä virheitä, ei se mitään haittaa. Tällaiset työntekijät voi perustella käytöstään tekemällä "lintilät".
Vierailija kirjoitti:
Lintilä oli hölmö, kun meni lähettelemään meemejä kun oma käytös ei kestä päivänvaloa.
Kuka sanoi, että Lintilä lähetti sen itse?
On se voinut olla joku muukin.
Vierailija kirjoitti:
Ministerit (ainakin kepulaiset) saa juoda kaksin käsin kansan piikkiin.
Perinteitä tulee kunnioittaa.
Jos Mika lasket sähkön hintaa, saat ääneni.
Ai niinkö? Minä ajattelin että Lintilä yrittää vain sopeutua hallituksessa joukkoon. Kun hän on kuitenkin vähän vanhempi miesoletettu, niin ehkä tuon päihteilyin kautta olisi löytynyt se yhteinen sävel. Ei sitten kuitenkaan ymmärtänyt että jauhot ja arsen ketkutus epämääräisessä seurassa olisi ollut trendikästä.
Ja olisihan se noloa, jos hän olisi istahdellut baarissa jurrissa naisten syleihin. Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi, että Lintilä lähetti sen itse?
On se voinut olla joku muukin.
Eli jätti kännykkänsä muiden syynättäväksi. Onko se jokin puolustus?
Kaiken muun voi hyväksyä muttei kansan rahoilla juhlimista. Nyt kyllä ei taida riittää alkon laskun maksaminen.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009434720.html