Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vatsa kipeä ja haalea viiva raskaustestissä=kohdun ulkoinen raskaus?

Vierailija
06.03.2023 |

Kuukautiset viikon myöhässä, mutta kuukautiskipujen kaltaisia kipuja ollut 4 päivää ja ne alkoi pahenemaan eilen. Eilen kipu oli illalla jatkuvaa jomotusta keskellä alavatsaa ja häiritsi nukkumista liikaa ja vaati jo särkylääkettä. Tänä aamuna herätessä eka asia jota ajattelin oli että kylläpä sattuu mahaan.
Voiko kohdun ulkoinen raskaus oireilla jo tässä vaiheessa vai onko tämä normaali oire jatkuva kipu? Kipu on kovempi kuin kuukautiskivut.

Testasin raskauden ekan kerran perjantaina ja sain 1 tumman punaisen ja 1 todella vaalean viivan.
Sen jälkeen tulos pysynyt yhtä haaleana kun olen uudelleen testannut aamuvirtsasta 2 aamuna.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alkuraskaudessa kovaakin kipua, ei kyllä jatkuvaa, ja rusehtavaa vuotoakin. Siellä vaan kaksoset kiinnittyi :)

Vierailija
42/42 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää tulevat äidit lukeko näitä hysteerikkojen ja täydellisyyksien typeriä juttuja täältä netistä ja somesta vaan luottakaa omaan jörkeenne ja vähän neuvolan ohjeisiinkin. Näistä jutuista voi sairastua henkisesti kun ei yhtä panadoliakaan muka saisi ottaa tai on vastuuton hirviö ja lapsen loppuelämä pilalla. Äidin stressi ja kipukin haittaa sikiötä että sen puoleen, jokainen tietää varmaan itse milloin sattuu niin paljon että on pakko ottaa särkylääkettä, ei se mitään välinpitämättömyyttä ole. Ja jos sua ei ikinä ole sattunut niin paljon niin pidä pää kiinni ja tajua kuinka onnekas olet.

Kukaan ole Panadolia kieltänyt ottamasta. Ihan on sanottu että apn tulisi tietää mistä kipu johtuu ja sen jälkeen tehdä päätös itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla