Mitä vaalikone kertoo sinulle?
Mitä vaalikone kertoo sinulle?
Minulle kertoi että SDP 71% ja KD 70% samaa mieltä minun kanssa.
Kommentit (38)
74% Persut samaa mieltä kuin minä.En kyllä ikinä halua olla Persu.
Persut. Ja persua äänestän, tottakai. Tuloksen tiesin jo etukäteen. Ja olin jo aiemmin päättänyt äänestää persua.
Vierailija kirjoitti:
Persut. Ja persua äänestän, tottakai. Tuloksen tiesin jo etukäteen. Ja olin jo aiemmin päättänyt äänestää persua.
Enpä äänestä Persuja sitten ikinä.
Kertoo sen, että en äänestä vi**n vihreitä koska jäävät joka vaalikoneella viimeiseksi.
Is:ssäköhän se vaalikone oli, mutta niinkin naurettavia väittämiä oli laitettu sotkemaan tulosta, kuin: mitään ei saa enää sanoa :D valitsepa siitä sitten kuinka paljon samaa tai eri mieltä olet. No tarkentavia vastauksiaan lukemalla pääsin kuitenkin hajuille ehdokkaista, mutta missään nimessä ei kannata sokeasti tuloksia tuijottaa kun tuollaista skeidaa on välissä sotkemassa itse asiaa
Kaikki puolueet ovat yllättävän paljon samaa mieltä kanssani, kun olin vastauksissani maltillisella tuulella. Paitsi joku VKK.
Olen KD-Persu vaalikone kertoo nyt.
Kertoi vain sen, että pakko oli valita vastauksista joku että pääsee pelaamaan loppuun mokoman. Monikin kysymys oli todella epämääräinen ja vastauksien vaihtoehdot kaikki kaukana ajattelustani.
Sananlasku sanoo viisaan sydän vetää oikealle tyhmän vasemmalle.
Eläinpuoluetta ja feministipuoluetta toitotti ylellä,
IL tarjosi persuja
Äänestän vihreitä, taas.
Vierailija kirjoitti:
Eläinpuoluetta ja feministipuoluetta toitotti ylellä,
IL tarjosi persuja
Äänestän vihreitä, taas.
Minä en äänestä ikinä.
Vkk:a ja Sinimustaa liikettä tarjosi vaalikone.
Kummallista, sillä olen aina ollut hyvin suvaitsevaisesti ajatteleva vihervasemmistolainen.
Kaipa se on kuunneltava koneen laatijaa äänestettävä Turtiaista :-(
Nyt se kone sitten sekosi.Väittää että Persut on 74% samaa mieltä kanssani.