Mitä vaalikone kertoo sinulle?
Mitä vaalikone kertoo sinulle?
Minulle kertoi että SDP 71% ja KD 70% samaa mieltä minun kanssa.
Kommentit (38)
Sitä mitä vaalikoneen tekijät haluavat kerrottavan.
Porvari kirjoitti:
Ylen vaalikone kertoi, että minun kannattaisi äänestää jotain äärioikeistolaista pienpuoluetta, vaikka olen koko aikuisikäni ollut Kokoomuksen liberaalisiipeä. Olen todella hämmästynyt.
Merkillistä muuten, että MTV:n vaalikone antoi aivan toisenlaisen tuloksen. Tosin molemmissa kysyttiin paljon sellaisia asioita, joilla ei mielestäni ole kummoistakaan merkitystä.
Eri vaalikoneista saa keskenään hyvin ristiriitaiset vastaukset. Taidanpa luottaa vaan ikiomaan harkintaan.
Vierailija kirjoitti:
Eri vaalikoneista saa keskenään hyvin ristiriitaiset vastaukset. Taidanpa luottaa vaan ikiomaan harkintaan.
Tämä on varmasti parasta.
Itse en luota vaalikoneisiin ollenkaan. Kone ehdottaa kokoomusta vaikka olen aina äänestänyt vasemmistoa. Näin hakoteillä en usko olevani arvojeni mukaan.
Kertoi sen mitä toivoin sen kertovan. Vihervasemmisto häntäpäässä, hyvä niin. Epäilin alkuun koko vaalikonetta, en ihmettelisi jos sitäkin kopeloitaisiin niin, että kaikille tulisi vain punavihreä vaihtoehto. Mutta ehkä vielä on toivoa tässä maassa.
Monesko persupäivystyksen aloitus vaalikoneista tänään? Aina neutraali alku ja sitten ilmestyy "äänestäjiä", joille kone on suositellut perussuomalaisia.
Jos ei tule vaalikoneesta omaa suosikkia selvään kärkeen, sehän on täysin epäonnistunut ! Ehkä et tunne itseäsi?
Vaalikoneet tarjoavat mulle aina piraattipuoluetta. En koskaan muulloin kuule heistä paitsi joka kerta kun teen vaalikoneen. Mikä juttu?
Kertoi sitä, että minun kuuluisi äänestää sellaista, jota itse en äänestäisi, eli minulle ei löydy poliittista kotia.
Tällä kertaa eri vaalikoneet suosittelevat miltei aina KD:n edokkaita.
Koskaan en ole heitä äänestänyt.
Se sanoo että ei ole väliä ketä äänestät sinä olet maailman onnellisin kun sinulle sanotaan niin joka päivä... älä välitä siitä että rahasi viedään sinä olet silti onnellisin maailmassa...
Vierailija kirjoitti:
Monesko persupäivystyksen aloitus vaalikoneista tänään? Aina neutraali alku ja sitten ilmestyy "äänestäjiä", joille kone on suositellut perussuomalaisia.
Sa mitä se sinulle suositteli? Persuja ilmeisesti.
Mitä puoluetta äänestäisitte jos asuisitte ruotsissa?
Olen tehnyt muutamalla vaalikoneella hakuja ja aina vihreet ja vasurit jäävät listan viimeiseksi, onko minun vastauksissani jokin vika vai mistä se johtuu? Yleensä PS tai KD saavat parhaat %-luvut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä puoluetta äänestäisitte jos asuisitte ruotsissa?
Svenska demokraterna.
Kertoo sittem mitä kertoo.Enpä nyt äänestä.