Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö ihmistyypin, joka ei omasta mielestään ole koskaan riidoissa kenenkään kanssa, mutta loukkaa muita ympärillään ja on kykenemätön selvittämään erimielisyyksiä tai pyytämään anteeksi?

Vierailija
04.03.2023 |

Saattaa käyttäytyä tosi törkeästi kanssaihmisiä kohtaan, mutta jos toinen kertoo tai osoittaa että tämä on loukannut häntä, niin tämä tökerö ihminen ei ota kuullakseen asiaa. Ignooraa tällaiset jutut täysin. Vaikenee riidat ja erimielisyydet kuoliaaksi, kertoo kaikille että ei hänellä ole mitään ongelmaa ketään kohtaan. Loppujen lopuksi ihmiset katkaisee välit tähän ihmiseen, koska hän ei vaan koskaan myönnä käyttäytyneensä väärin tai muutenkaan kykene järkevään keskusteluun. Silti tämä ihminen ei koe tehneensä mitään väärin.

Mikä tällaista ihmistä vaivaa?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuo ongelma, olen loukannut useita ihmisiä vaikken ole puhunut heille laisinkaan. Hmmm, mitenhän se on mahdollista. Miettikää sitä.

Vierailija
22/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini. Varmaankin narsisti. Mennyt välit poikki lähes kaikkiin ystäviin, jopa perheenjäseniin. Sosiaalisessa mediassa sitten pitää hovia ja luo valheellista kuvaa itsestään. Vastenmielinen tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei iiiik.

Ihan mun vanhinta ystävää kuvailit.

Ennen oltiin läheisiä kuin sisarukset, oon aina ennen paukauttanut suoraan jos loukkaa muita, että pyydä nyt hyvä ihminen anteeksi, mutta nykyään en uskalla.

On alkanut KonMarittamaan läheisiä ihmisiä. Kahden vuoden aikana nyt 6 hänen hyvää ystäväänsä sanonut välit poikki tuohon ihmiseen. Hän taas on sitä mieltä että joutaa mennäkin sellaiset ihmiset jotka aiheuttavat hänelle pahaa mieltä. Toisin sanoen kikkaa ulos elämästään kaikki jotka ovat yhtään eri mieltä asioista

Yritän vain pitää etäisyyttä ja matalaa profiilia etten ole seuraavana tulilinjalla.

Niin a haukkuu kaikki muut ihmiset, joiden kanssa on yhtään minkäänlaista vääntöä narsisteiksi ja persoonallisuushäiriöisiksi.

Nyt alkanut maalittamaan lihavia ja masentuneitakin lähipiirissään, kun aiheuttavat hänellekin lihavuutta ja pahaa mieltä alitajuisesti (wtf!?).

Vierailija
24/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuo ongelma, olen loukannut useita ihmisiä vaikken ole puhunut heille laisinkaan. Hmmm, mitenhän se on mahdollista. Miettikää sitä.

Haha, mykkänä olet ollut kun olet nähnyt heidät jossain? Et ole edes moikannut? = et ole tehnyt tai puhunut mitään 😅

Vierailija
25/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä on jatkuva kritisointi, arvostelu, loukkaaminen sekä kyvyttömyys puhua asioista suoraan tai pyytää anteeksi. Tällaiset ihmiset arvostavat yleensä näkyviä asioita eli materiaa. Heille on tärkeätä se miltä asiat näyttävät ulospäin.

Jep juuri näin! Arvostelevat kaikkea ja kaikkia. Ja raha tosi tärkeää ja ovat vielä

ihan helvetin itsekkäitä! Jopa omalla lapsellaan saattaa olla tiukkaa, on pienet lapset ym. Yleensä isovanhemmat edes jollain tavalla haluaa tukea ja auttaa, mutta tämä isovanhempi ei, vaikka omaisuutta todellakin on vaikka muille jakaa. Lapsenlapset saavat jotain ilmaiskrääsää lahjaksi syntymäpäivänäänkin.

Vierailija
26/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, mykkänä olet ollut kun olet nähnyt heidät jossain? Et ole edes moikannut? = et ole tehnyt tai puhunut mitään 😅

Olen moikannut joskus ei muuta.

Vierailija
27/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen, koska olen tosi tyhmien ihmisten ympäröimä heitä älykkäämpi ihminen. Mutta jos joku kertoo että olen loukannut, pyytelen vuolaasti anteeksi ja myönnän virheeni ja olen todella aidosti pahoillani. Koska vastapuolella aina omat emotionaaliset ongelmansa, tästä yleensä seuraa vain se, että vastapuoli kokee viimeistään siinä vaiheessa, että hänelle on nyt annettu virallin lupa loukaantua ja sitten hän vasta loukkaantuukin. Siihen siis voi olla hyvät syynsä, miksi ihmiset eivät juuri anteeksi pyytele. Jatkan silti edelleen tämän virheen tekemistä, kuten muidenkin virheideni. Ja eipä siellä vastapuolella koskaan tunnu sen kypsempi ihminen olevan...

Et kuulosta kauhean fiksulta kyllä itsekään

Itse asiassa kuulostan. Ja olen kovasti pahoillani, jos se loukkaa sinua mutta et itse pysty sanomaan vastaan muuta kuin tuon surkean, läpikalutun latteuden. Se jos mikä kertoo fiksuuden eli juurikin sen älykkyyden puutteesta.

Vierailija
28/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen, koska olen tosi tyhmien ihmisten ympäröimä heitä älykkäämpi ihminen. Mutta jos joku kertoo että olen loukannut, pyytelen vuolaasti anteeksi ja myönnän virheeni ja olen todella aidosti pahoillani. Koska vastapuolella aina omat emotionaaliset ongelmansa, tästä yleensä seuraa vain se, että vastapuoli kokee viimeistään siinä vaiheessa, että hänelle on nyt annettu virallin lupa loukaantua ja sitten hän vasta loukkaantuukin. Siihen siis voi olla hyvät syynsä, miksi ihmiset eivät juuri anteeksi pyytele. Jatkan silti edelleen tämän virheen tekemistä, kuten muidenkin virheideni. Ja eipä siellä vastapuolella koskaan tunnu sen kypsempi ihminen olevan...

Itse asiassa kuulostan. Ja olen kovasti pahoillani, jos se loukkaa sinua mutta et itse pysty sanomaan vastaan muuta kuin tuon surkean, läpikalutun latteuden. Se jos mikä kertoo fiksuuden eli juurikin sen älykkyyden puutteesta.

No, minusta et kuulosta, eikä tuo jankuttaminen sen enempää vakuuta.

Vierailija
29/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteja kaikki!

Vierailija
30/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINÄ OLEN FIKSUUUUUUUUU JA KUULOSTAN FIKSULTAAAAAAAA!!!!!!!

Vierailija
31/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini on tuollainen, mutta hän jo vanha.

Narsistihullu heti kommaamassa🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Vierailija
32/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri äitini 😐

Minkäikäinen äitisi on? Onko tämä joku suurten ikäluokkien juttu? Ovatko nämä ihmiset tunnevammaisia vai mikä heidän ongelma on?

Kyllä ovat tunnevammaisia, johtuu sen aikaisesta kasvatustyylistä, häpeällä kasvattamisesta ja vaativuudesta, tunteita ei ole saanut näyttää vaan on pitänyt olla helppo, eivät tunnista edes omia tunteitaan saati sitten toisten.

Luulis että 75v olisi jo kasvanut ja päässyt yli tämän lapsuustrauman. Mutta kun ei kykene itsekritiikkiin, on aina vaan muiden yläpuolella, niin ei

Vierailija
33/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

“Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.” 

Small minds = women

Vierailija
34/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, malliesimerkki aloituksen henkilöstä.

Vierailija
35/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

“Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.” 

Small minds = women

T. Man with a small penis

Vierailija
36/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava änkyrä, jota et halua läheisyyteesi.

Vierailija
37/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittava änkyrä, jota et halua läheisyyteesi.

Eli nalkuttava akka.

Vierailija
38/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukkutehtailija vauhdissa Säälittävintä mitä voi olla.

Vierailija
39/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Small minds = women

T. Man with a small penis

Very small nobody likes

Vierailija
40/60 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini on tuollainen, mutta hän jo vanha.

Narsistihullu heti kommaamassa🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Kuka on narsistihullu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme