Miehen exän mökille yllätyksiä
Nopee! Mitä kivoja pikku ylläreitä pystyis jättämään toisen mökille? Siis sellaisen ihmisen, jonka elämäntehtävä on viimeiset 3 vuotta ollut tuhota minun elämäni :D
Ei mitään oikeesti pahoja, mutta jotain pientä jäynää.
Kommentit (33)
Siivoa, mökki erityisen hyvin. Osta jokin kiva kirja ja suklaata ja kirjoita kiitoskortti mökin käytöstä.
Siinä mukavia, fiksun ihmisen jättämiä ylläreitä!
Noissa tilanteissa kaikkein paras kosto on, kun ei noteeraa asiaa millään tavoin.
Anna olla. Älä alennu samalle tasolla tai olet ihan samanlainen kuin tämä miehen eksä. Miksi haluat olla samanlainen paskapää?
Jättäisin kalan mätänemään jonnekin paikkaan josta sitä on vaikea havaita, kuten ilmanvaihtoventtiiliin patterin taakse tai kiintokalusteen taakse.
Miksi haluat olla yhtä idiootti kuin tämä exä?
Mitä tekemistä sulla on miehen exän mökillä?
Jättikö se itseäsi tasokkaampi nainen nahjusmiehesi vai mistä on kyse?
Jätä välittämättä ja jatka omaa elämääsi.
Kakkakepponen vaikka uuniin, jääkaappiin tai sänkyyn
En usko edes että on mitenkään sinua kiusannut jos et kerro.Onko kysymys pelkästä mustasukkaisuudesta?
En ymmärrä tällaisia kostotoimenpitäitä. Anna olla vaan.
Runkkaa spermat ikkunaan ja pyyhi paskainen munasi verhoihin.
Yäk. Miksi edes tuollaisia mietit.
Onko sulla mielenterveysongelmia?
Meillä on yhteinen mies ollut vuosia, molempien kanssa lapsia ja ihan kauhee kestosuhde. Nyt oon vaan jättänyt lautapeleihin nimimerkkejäni ja kussut ulkona seinille, riittänee tällä kertaa :D
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yhteinen mies ollut vuosia, molempien kanssa lapsia ja ihan kauhee kestosuhde. Nyt oon vaan jättänyt lautapeleihin nimimerkkejäni ja kussut ulkona seinille, riittänee tällä kertaa :D
Siis mitä nyt helevettiä? 😳
Anna olla. Nouse yläpuolelle.