Mikä vanhan kansan taito sinulla on?
Kommentit (794)
Minäpäs osaan paahtaa leipää ilman leivänpaahdinta. Lapseni ihmettelivät tätä ihmeellistä taitoa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
osaan tehdä smoothieta..
Ei nyt IHAN varsinaisesti vanhan kansan juttuja.. Mikähän olisi vanhan kansan vastine smoothielle? Puolukkasurvos?
Mustikkasoppa, vispipuuro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
osaan tehdä smoothieta..
Ei nyt IHAN varsinaisesti vanhan kansan juttuja.. Mikähän olisi vanhan kansan vastine smoothielle? Puolukkasurvos?
Miten vanhan kansan mies selviää ilmansuunnasta jos eksyy kuivassa pilvettömässä kangasmetsässa? (Sammal ei auta silloin.)
Soittaa matkapuhelimellä palokunnan päivystykseen.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
osaan tehdä smoothieta..
Miten vanhan kansan mies selviää ilmansuunnasta jos eksyy kuivassa pilvettömässä kangasmetsässa? (Sammal ei auta silloin.)
Soittaa matkapuhelimellä palokunnan päivystykseen.
Laittaa puukon terän peukalonkynnen päälle pystyyn ja katsoo varjosta auringon paikan taivaalla ja siitä sitten ilmansuunnat. Vanhan kansan mies ei eksy.
Osaan kirjoittaa kirjoituskoneella pikavauhtia 10-sormijärjestelmällä.
Vierailija kirjoitti:
Harrastaa molemmin puolin nautinnollista heteroseksiä ilman perverssejä outouksia.
Tämä on todellakin katoavaa kansanperinnettä, mutta minun on kuin onkin onnistunut löytää miesystävä, joka yhä osaa.
Osaan neuloa mitä tahansa. Paitoja, sukkia, peittoja, pipoja, tumppuja ja säärystimiä yms. Alunperin mummu opetti, nyt olen sairastunut neuloosiin.
Olen kyllä mummuiässä itsekin, onhan noita taitoja ehtinyt kertyä.
Osaan neuloa,virkata,ommella,parsia,tehdä maton, tehdä viiliä, tehdä karjalanpiirakoita ym. käyttää luonnon yrttejä ja marjoja
Osaan neuloa mitä vaan, leipoa erilaisia leipiä myös hapanleipää, lämmittää yhdellä pesällisellä takan tuli kuumaksi ja koko talo lämpiää.
siis tämä säässä kuin säässä, osaan myös käyttää tuluksia.