Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoin meidän kaapit ja nyt mä aina ohimennessäni availen niitä ja ihailen miten väljiä ja siistejä ne on

Vierailija
02.07.2024 |

Ja miten helppoa se loppujen lopuksi olikaan, ja suorastaan jopa kivaa! Ja nyt mä tiedän mitä niissä on. Ja miten helpottavaa oli pistää tavaroita pois tilaa viemästä kiertoon joita oli pyöritelty täällä paikasta toiseen vuositolkulla eikä ikinä kumminkaan käytetty, toivottavasti menevät käyttöön jollekin joka tarvitsee. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, minulla sama homma.

Vierailija
2/16 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ainut vika on siinä, että niitä pitää käydä sen jälkeen jatkuvasti ihailemassa, koska silmä lepää hyvässä järjestyksessä. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Nyt voit täyttää ne taas jollain tavaralla. Tilaa on.

Vierailija
4/16 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tein saman. Vein homman pidemmälle. Poistin kaapit. Nyt ihailen kämppää, kuinka tyhjä ja siisti se on.

Vierailija
5/16 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti veit ne heti pois. Etkä ylihinnotellu kirpparille ja joudut kantaa takas.

Vierailija
6/16 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ainut vika on siinä, että niitä pitää käydä sen jälkeen jatkuvasti ihailemassa, koska silmä lepää hyvässä järjestyksessä. 😁

Minäkin silmäilen siistityt tilat, joista tarpeeton viety kierrätykseen. Mieli niin lepää.

Vierailija
7/16 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoin...

Vierailija
8/16 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa...Erittäin mielenkiintoista🥳🥳🥳🥳

Vierailija
9/16 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi että sana "siivota" on menneessä aikamuodossa "siivosin" eikä "siivoin" mikä ei ole oikea sana ollenkaan.

Vierailija
10/16 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yks mitä täytyy erikseen vielä mainita, otin yhestä vaatekaapista turhan ylähyllyn pois joka keräsi vain kaikenlaista turhaa rojua ja nostin sen alla olevaa vaatetankoa ylöspäin jotta pitkien mekkojen yms helmat ei laahaa enää kaapin pohjalla. Tätä olin mielessäni suunnitellut varmaan pari vuotta ja siihen meni aikaa ehkä 20 minuuttia! Ap

Vierailija
11/16 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, onnittelut, mulla on vielä edessä. Mutta ennen lomalle lähtöä pitää kaapit olla tyhjennetty kaikista niistä vaatteista, joita en käytä syystä tai toisesta. Ja minulla on hirveästi vaatteita. Hirveästi. Luultavasti taas tulee 8-10 mustaa jätesäkillistä. 

Vaatteet on mun ainoa addikti. Onneksi. Nyt alkaa helpottamaan, kun olen vanhempi ja siirtynyt klassiseen ja kalliiseen pukeutumiseen. Tulee väkisinkin ostettua vähemmän ja harkiten. Hyvä niin.

Vierailija
12/16 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on aidosti syytä hymyyn! 👍

Vierailija
13/16 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti veit ne heti pois. Etkä ylihinnotellu kirpparille ja joudut kantaa takas.

Vein uffiin ja myin vanhaintavaraliikkeeseen. Ap

Vierailija
14/16 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi että sana "siivota" on menneessä aikamuodossa "siivosin" eikä "siivoin" mikä ei ole oikea sana ollenkaan.

Jäkäjäkä😄 ap

Vierailija
15/16 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi sulle, että kyl mä sen tiesin. Se vaan jäi epähuomiossa pois. Joudunko vastaamaan tästä asiasta Valtakunnan Viralliselle äikän opelle?

Vierailija
16/16 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa...Erittäin mielenkiintoista🥳🥳🥳🥳

No saipahan sinutkin klikkaamaan ja vielä kommentoimaankin🥳 ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi