Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten yksinäisyydestä

Vierailija
04.03.2023 |

Olen nyt ollut Tinderissä ja muissa deittipalveluissa nelisen vuotta. Tuona aikana lähes jokainen mies on jättänyt ilmoittamatta biossaan millaista suhdetta hakee. Kun sitten tietenkin kysyn tätä,vastaus on 9 kertaa 10:stä että "hetken hupia".

Koska itse haen vakavampaa, luonnollisesti poistan mätsin enkä mene tapaamaan. Eli mitä tämä uikutus miesten yksinäisyydestä on kun lähes jokainen neljän vuoden aikana mätsäämäni/kirjoittelemani mies on vain hetken huvin perässä.

Ja ei, en mätsäile mitään gigajäppiksiä vaan aivan tavallisia miehiä. Jotkut heistä ilmoittavat etteivät tiedä mitä hakevat mutta jotain "superhyvää" olisi kiva löytää. Sitten nämä samat naamat pyörivät siellä vuosia etsien jotain utooppista.

On vaikea enää ymmärtää miesten puhetta yksinäisyydestä!

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten yksinäisyys = ei löydy irtosuht eista kiinnostunutta 20 vuotiasta instamallia jokaiselle :)

Jokaisessa jutussa, minkä minä olen lukenut koskien miesten yksinäisyyttä miehet sanovat, miten eniten kaipaavat pillua- näin karkeasti sanottuna. Toisena oli lähesisyyd. Eli miehille yksinäisyys on sitä, että tarvitsevat käyttöesineet tyydyttämään tarpeensa. Kolmantena varmaan on kuuntelija ja neljäntenä kodinkone.

Sitten vielä ihmettelevät, miksi naisille parisuhde on rasite. Mitä nainen saa suhteesta miehen kanssa? Onnettomamman elämän ja huonomman terveyden.

Kerro sitten, miksi Iltalehden nuoret naistoimittajat ihannoivat sitä, että naiset myyvät itseään miehille

Mm. OF, polyamoria ja trans pakotus tulee Jenkeistä ja EU:sta. Tarkoituksena heikentää länsimaita. Aivan selvää agendaa. Koittakaas herätä, ei mulla muuta.

Eri

Vierailija
62/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yksinäiset naiset ei harrasta irtoseksiä? :D

Joo, ei varmaan! :DDDD

Siinä samalla miehet saa kaipaamaansa irtoseksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä inceleitä ei saa unohtaa. Olemme joutuneet olemaan ilman naista tahtomattamme koko ikämme. 

Siitä voitte syyttää ihan vanhempianne. Mitäs kasvattivat teidät luusereiksi.

Miehet on luurereita inceleitä, naiset ovat luusereita involuntary singlejä (INSIN). Tinderissä notkuvat naiset voivat syyttää vanhempiaan tilanteesta, ei miehiä.

Vierailija
64/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen naista ja kymmenen miestä.

Kaikki kymmenen naista harrastaa seksiä yhden ja saman miehen kanssa... saivatko miehet kaipaamaansa irtoseksiä?

Vierailija
65/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään peniksellinen nainen. Kaverini on peniksetön mies. Jos saamme lapsen, onkö nainen isä ja mies äiti?

Vierailija
66/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä ne bordellit olis kiva suomeenkin saada.M48

seksitreffit piste fi hoitaa homman

Vierailija
67/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat Suomessa paskaa. PASKAA! Onneksi mieheni on britti. TE OLETTE PASKAA!!!

Toivottavasti porsit pojan

Vierailija
68/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kymmenen naista harrastaa seksiä yhden ja saman miehen kanssa... saivatko miehet kaipaamaansa irtoseksiä?

Ei tuossa ole mitään ongelmaa. Jokainen saa valita itse, kenen kanssa sitä harrastaa.

Vierailija
69/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten yksinäisyys = ei löydy irtosuht eista kiinnostunutta 20 vuotiasta instamallia jokaiselle :)

Jokaisessa jutussa, minkä minä olen lukenut koskien miesten yksinäisyyttä miehet sanovat, miten eniten kaipaavat pillua- näin karkeasti sanottuna. Toisena oli lähesisyyd. Eli miehille yksinäisyys on sitä, että tarvitsevat käyttöesineet tyydyttämään tarpeensa. Kolmantena varmaan on kuuntelija ja neljäntenä kodinkone.

Sitten vielä ihmettelevät, miksi naisille parisuhde on rasite. Mitä nainen saa suhteesta miehen kanssa? Onnettomamman elämän ja huonomman terveyden.

Eli pitäis saada äiti, jolta saa myös sitä toosaa. Naiselle pitäisi riittää, että sillä on mies huollettavana.

Tuleeko niitä linkkejä?

Vierailija
70/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaan parisuhdetta miehenä, ihan pysyvää, mutta en ole deittipalveluissa. Enkä tule koskaan olemaan. Jos löydän suhteen, niin se ei löydy netistä.

Vierailija
71/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole mitään ongelmaa. Jokainen saa valita itse, kenen kanssa sitä harrastaa.

Ei sanonut että on ongelma, kumosin valheellisen väitteen.

Vierailija
72/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sikoja. Ei niitä kiinnosta kuin oma pano.

Eipä toisten panoista paljon iloa ole.

Vai ei:

Vierailija
73/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kaipaan parisuhdetta miehenä, ihan pysyvää, mutta en ole deittipalveluissa. Enkä tule koskaan olemaan. Jos löydän suhteen, niin se ei löydy netistä.

Sama. Eihän nettitreffeissä ja tinderissä on kuin jämäpaloja

Vierailija
74/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihanäkyväksi kirjoitti:

Itsemurhakannattaa kirjoitti:

Eielämää ei ongelmaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko niitä linkkejä?

Ei ole linkkiä, ehkä sun tarvii mennä sinne tinneriin vaan.

Vierailija
75/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttaa siltä, että miehet haluavatkin olla yksin. Eikä se haittaa, koska heillä on täysi oikeus elää niin. Hehän voivat kokea kotona masturboimisen mielekkääksi tai sitten muut ihmissuhteet, työt ja harrastukset antavat elämälle riittävästi sisältöä. Esimerkiksi minä saan noin yhden ei-kännissä ja ei-läpällä esitetyn treffipyynnön vuosikymmeneen. Se tietysti riittää, enempää en tarvitse. Mutta jos miehiä kiinnostaisi olla naisten kanssa, tokihan se jossain näkyisi. Ainoa asia, jota en käsitä, on taukoamaton valitus.

Vierailija
76/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihanäkyväksi kirjoitti:

Itsemurhakannattaa kirjoitti:

Eielämää ei ongelmaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko niitä linkkejä?

Ei ole linkkiä, ehkä sun tarvii mennä sinne tinneriin vaan.

Eiks sun copy-paste peli oikein toimi? Yritä skarpata reppana  :)

Vierailija
77/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sikoja. Ei niitä kiinnosta kuin oma pano.

Eipä toisten panoista paljon iloa ole.

Vai ei:

Alfamies 🤓

Vierailija
78/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä inceleitä ei saa unohtaa. Olemme joutuneet olemaan ilman naista tahtomattamme koko ikämme. 

Siitä voitte syyttää ihan vanhempianne. Mitäs kasvattivat teidät luusereiksi.

Miehet on luurereita inceleitä, naiset ovat luusereita involuntary singlejä (INSIN). Tinderissä notkuvat naiset voivat syyttää vanhempiaan tilanteesta, ei miehiä.

Female incel = Femcel aivan vain sivuhuomautuksena

CEL viittaa selibaattiin. Naiset eivät voi olla selibaatissa vastentahtoisesti. Naisten ongelma on parisuhteen puute eli ne on vastentahtoisesti sinkkuja. Seksiä ne ei harrastais parisuhteessakaan jollei aikomuksena ole saada ankkurilasta miehen varallisuuteen.

Vierailija
79/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei kelpaa kunnollinen mies ja siksi miehet on yksinäisiä.

Vierailija
80/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vaikuttaa siltä, että miehet haluavatkin olla yksin. Eikä se haittaa, koska heillä on täysi oikeus elää niin. Hehän voivat kokea kotona masturboimisen mielekkääksi tai sitten muut ihmissuhteet, työt ja harrastukset antavat elämälle riittävästi sisältöä. Esimerkiksi minä saan noin yhden ei-kännissä ja ei-läpällä esitetyn treffipyynnön vuosikymmeneen. Se tietysti riittää, enempää en tarvitse. Mutta jos miehiä kiinnostaisi olla naisten kanssa, tokihan se jossain näkyisi. Ainoa asia, jota en käsitä, on taukoamaton valitus.

Minä en käsitä, miksi et itse tee treffipyyntöjä, jos sinua kiinnostaa olla miesten kanssa?