Miesten yksinäisyydestä
Olen nyt ollut Tinderissä ja muissa deittipalveluissa nelisen vuotta. Tuona aikana lähes jokainen mies on jättänyt ilmoittamatta biossaan millaista suhdetta hakee. Kun sitten tietenkin kysyn tätä,vastaus on 9 kertaa 10:stä että "hetken hupia".
Koska itse haen vakavampaa, luonnollisesti poistan mätsin enkä mene tapaamaan. Eli mitä tämä uikutus miesten yksinäisyydestä on kun lähes jokainen neljän vuoden aikana mätsäämäni/kirjoittelemani mies on vain hetken huvin perässä.
Ja ei, en mätsäile mitään gigajäppiksiä vaan aivan tavallisia miehiä. Jotkut heistä ilmoittavat etteivät tiedä mitä hakevat mutta jotain "superhyvää" olisi kiva löytää. Sitten nämä samat naamat pyörivät siellä vuosia etsien jotain utooppista.
On vaikea enää ymmärtää miesten puhetta yksinäisyydestä!
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sikoja. Ei niitä kiinnosta kuin oma pano.
Mielenkiintoinen kommentti
Vierailija kirjoitti:
Miesten yksinäisyys = ei löydy irtosuht eista kiinnostunutta 20 vuotiasta instamallia jokaiselle :)
Ikävän paljon tällainen viesti on saanyt tykkäyksiä. Mistähän se kertoo...
Vierailija kirjoitti:
Toinen ärsyttävä vastaus on "avoimin mielin" . Ehkä miehissä ärsyttää se, että ne saattavat kyllä haluta parisuhteen, mutta se pil lukin kyllä kelpaa. Varmaan melkein keneltä tahansa.
Itse taas haluan parisuhteen ja vaikka seksi onkin minulle tärkeää ja haluan sitä paljon (parisuhteessa) niin silti en halua lähteä kenen tahansa kanssa saunomaan 🤷🏻Jotenkin vaan ällöttää sellane vastaus että loppupeleissä mies haluais parisuhteen, mutta sopii se pil dekin, jos sitä ois tarjolla.
Jos miehet kerran ärsyttää niin oletko ajatellut että alkaisit tapailemaan naisia?
Vierailija kirjoitti:
Toimittajan nimi on Anniina Soverna. Hän on yksi marxilaisen agendan nuorista. He vihaavat kristinuskoa ja perinteisiä perhearvoja.
Kuinka yllättävää.
Sinä, kuten kaikki muutkin naiset, matchaa vain 10% tinderin sarjapanijoita eikä oikeita, normaaleja miehiä jotka etsivät vakavaa suhdetta, milloin minkäkin tekosyyn varjolla, oli sitten liian lyhyt, liian lihava, liian pieni lompakko, liian sitätätä.
Vierailija kirjoitti:
Meitä inceleitä ei saa unohtaa. Olemme joutuneet olemaan ilman naista tahtomattamme koko ikämme.
Jos viestissä on sana incel, heti tulee alapeukkuja. Mistä johtuu? MGTOW aiheuttaa myös alapeukkuryöpyn.
M44 sigma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet neljä vuotta pyörinyt seuranhakukanavilla ja olet silti sinkku? Onkohan vika sittenkään miehissä vai peilissä?
Jos luit aloitukseni tarkkaan, niin löydät vastauksen sieltä. Mutta sanotaan nyt vielä, että olen neljän vuoden aikana tavannut omalta asuinpaikkakunnaltain tasan yhden miehen jonka kanssa tuli mätsi ja joka halusi tavata. No se tapaaminen loppui - tadaa - siihen että mies yhtäkkiä ghostasi minut ilman mitään syytä ja jatkoi Tinderissä pyörimistä. Pyörii siellä vieläkin. ap
Ilman syytä? Aina sille joku syy on.
Miesvihanäkyväksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen ärsyttävä vastaus on "avoimin mielin" . Ehkä miehissä ärsyttää se, että ne saattavat kyllä haluta parisuhteen, mutta se pil lukin kyllä kelpaa. Varmaan melkein keneltä tahansa.
Itse taas haluan parisuhteen ja vaikka seksi onkin minulle tärkeää ja haluan sitä paljon (parisuhteessa) niin silti en halua lähteä kenen tahansa kanssa saunomaan 🤷🏻Jotenkin vaan ällöttää sellane vastaus että loppupeleissä mies haluais parisuhteen, mutta sopii se pil dekin, jos sitä ois tarjolla.
Jos miehet kerran ärsyttää niin oletko ajatellut että alkaisit tapailemaan naisia?
Olisi paikallaan, ehkä siinä huomaisi kuinka ärsyttäviä naiset voivat olla =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Suurimmalla osalla miehistä tuntuu olevan asenne, että mitään sitovaa en halua mutta voishan sitä sitten jos joku supermalli tulisikin vastaan. Eli ollaan tosi "avoimin mielin".
Vai oikein suurimmalla osasta miehistä. Mistähän tällaiset kommentit kertovat...
Vierailija kirjoitti:
Näissähän on aina semmonen "nainen ois kiva"-viba. Silleen "No voisit se olla sinä, mutta jos et ole, niin kyllä se pil dekin sulta riittää".
Hirveen mieltä ylentävää naisena.
Ja yksinäiset naiset ei harrasta irtoseksiä? :D
Joo, ei varmaan! :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissähän on aina semmonen "nainen ois kiva"-viba. Silleen "No voisit se olla sinä, mutta jos et ole, niin kyllä se pil dekin sulta riittää".
Hirveen mieltä ylentävää naisena.
Ala sitten lesboksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten yksinäisyys = ei löydy irtosuht eista kiinnostunutta 20 vuotiasta instamallia jokaiselle :)
Jokaisessa jutussa, minkä minä olen lukenut koskien miesten yksinäisyyttä miehet sanovat, miten eniten kaipaavat pillua- näin karkeasti sanottuna. Toisena oli lähesisyyd. Eli miehille yksinäisyys on sitä, että tarvitsevat käyttöesineet tyydyttämään tarpeensa. Kolmantena varmaan on kuuntelija ja neljäntenä kodinkone.
Sitten vielä ihmettelevät, miksi naisille parisuhde on rasite. Mitä nainen saa suhteesta miehen kanssa? Onnettomamman elämän ja huonomman terveyden.
Laittaisitko vähän linkkejä näihin juttuihin jossa miehet kertovat näin.
Minä haen parisuhdetta mutta naisen hakee hupia. Naiset myös kokeilee suosiotaan tinderissä eikä ne halua tutustua miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sikoja. Ei niitä kiinnosta kuin oma pano.
Eipä toisten panoista paljon iloa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"en mätsäile mitään gigajäppiksiä vaan aivan tavallisia miehiä"
Hahahaha. Naisten "aivan tavalliset miehet" ovat juuri niitä top 10% miehiä joilla on varaa hakea vain hetken hupia
Sittenhän sinunkin isäsi on gigachad, mitä valitat?
Ei naisilla ollut silloin mahdollisuutta hypergamiaan. Kunnon mies oli 5/5
Sitten sinun pitää olla kuusikymppinen tai vanhempi. Ja kai sinun suvussa on nuoria naisia, eikö heistä kukaan ole pariutunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten yksinäisyyttä ei tule väheksyä. Ja meidän naisten ei ainakaan tulisi niin tehdä! N29
Kun yksinäiset miehet käyttäytyvät netissä ja deittiäpeissä etsien hetken hupia eikä mitään vakavaa niin silloin sietävätkin olla yksin. Ei ole naisten vastuulla tarjoilla heille mitään hetken hupia.
Eli nyt yksinäisillä miehillä ei saisi olla yhden illan juttuja tai FWB-suhteita? :D
Kuinka katkera voi olla?! xD N29
Mitä katkeraa siinä on ,että toteaa totuuden. Miehet ovat tinderissä vonkaamassa pillua, ei etsimässä oikeaa parisuhdetta . Ja tuollaisten sietääkin olla yksin.
Ollaan nyt rehellisiä... hyvät miehet viedään ennen tinderiin päätymistä. Aivan kuten hyvät naisetkin. Se on ihan totta että siellä on vain vonkaajia, mutta samalla tavalla naisten pohjasakka on siellä.
Elämä on...
Iso musta jykevä vetoaa aina naisiin.
Afrikkalaiset harvoin alle 20 cm
Suomalaiset harvoin yli 20 cm
Sittenhän sinunkin isäsi on gigachad, mitä valitat?