Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten yksinäisyydestä

Vierailija
04.03.2023 |

Olen nyt ollut Tinderissä ja muissa deittipalveluissa nelisen vuotta. Tuona aikana lähes jokainen mies on jättänyt ilmoittamatta biossaan millaista suhdetta hakee. Kun sitten tietenkin kysyn tätä,vastaus on 9 kertaa 10:stä että "hetken hupia".

Koska itse haen vakavampaa, luonnollisesti poistan mätsin enkä mene tapaamaan. Eli mitä tämä uikutus miesten yksinäisyydestä on kun lähes jokainen neljän vuoden aikana mätsäämäni/kirjoittelemani mies on vain hetken huvin perässä.

Ja ei, en mätsäile mitään gigajäppiksiä vaan aivan tavallisia miehiä. Jotkut heistä ilmoittavat etteivät tiedä mitä hakevat mutta jotain "superhyvää" olisi kiva löytää. Sitten nämä samat naamat pyörivät siellä vuosia etsien jotain utooppista.

On vaikea enää ymmärtää miesten puhetta yksinäisyydestä!

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten yksinäisyyttä ei tule väheksyä. Ja meidän naisten ei ainakaan tulisi niin tehdä! N29

Kun yksinäiset miehet käyttäytyvät netissä ja deittiäpeissä etsien hetken hupia eikä mitään vakavaa niin silloin sietävätkin olla yksin. Ei ole naisten vastuulla tarjoilla heille mitään hetken hupia.

Eli nyt yksinäisillä miehillä ei saisi olla yhden illan juttuja tai FWB-suhteita? :D

Kuinka katkera voi olla?! xD N29

Et sinä ole nainen, vaan olet M29 ja rynkkäri 😂

Miksi tällä palstalla aina väitetään nuorta naista mieheksi, jos tämä nainen puolustaa miehiä ja vastustaa miesvihaa? N29

Miksi muu kun juoppo/narkki ja itse prostituutti, puolustaisi miesten sikailua

Vierailija
22/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sikoja. Ei niitä kiinnosta kuin oma pano.

Niin, kaikki sinkkumiehet eivät ole noissa deittipalveluissa. Eikä kiinnosta panot, vaan parisuhde.

Olen vaan jo parikymmentä vuotta sitten hyväksynyt ajatuksen, että en kelpaa parisuhteeseen. Ok.

Olen sitten yksin.

Ihan elävästä elämästä löysin pari vuotta sitten yhden, joka kiinnosti, mutta suhdetta en saanut. Nainen etsi jotain parempaa. Toivottavasti on löytänyt.

En ole yksinäinen, vaikka elänkin yksin.

Mikset ole deittipalveluissa ja laita että etsit jotain vakavampaa. Saisit todella monta mätsiä!

Jaa. Itse olen etsinyt deittipalveluista vakavaa jo vuosia, mutta olen saanut kiinnostusta vain kevyitä suhteita ja alkuhuumaa etsiviltä naisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nettideittejä yksinäiset miehet hae kovinkaan yleisesti. Siellä viihtyy pelimiehet ja nehän naisia kiinnostaa. Itse olen hyvinkin yksinäinen, mutta en kyllä kärsi siitä. Enemmänkin ärsyttää naisten jatkuva silmäpeli, jos joskus viihteelle lähtee. Voi sitä tulla rohkeasti juttelemaan eikä vilkuilla jatkuvasti, jos kiinnostaa.

Vierailija
24/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten yksinäisyyttä ei tule väheksyä. Ja meidän naisten ei ainakaan tulisi niin tehdä! N29

Kun yksinäiset miehet käyttäytyvät netissä ja deittiäpeissä etsien hetken hupia eikä mitään vakavaa niin silloin sietävätkin olla yksin. Ei ole naisten vastuulla tarjoilla heille mitään hetken hupia.

Eli nyt yksinäisillä miehillä ei saisi olla yhden illan juttuja tai FWB-suhteita? :D

Sehän on sitten miehillekin parempi, mitä useampi nainen noita harrastaa. Vaikka miehet sellaisista naisista niin rumasti puhuukin ja ihan syyttä.

Vierailija
25/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tässä lopulta puhutaan?

Vierailija
26/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten yksinäisyys = ei löydy irtosuht eista kiinnostunutta 20 vuotiasta instamallia jokaiselle :)

Jokaisessa jutussa, minkä minä olen lukenut koskien miesten yksinäisyyttä miehet sanovat, miten eniten kaipaavat pillua- näin karkeasti sanottuna. Toisena oli lähesisyyd. Eli miehille yksinäisyys on sitä, että tarvitsevat käyttöesineet tyydyttämään tarpeensa. Kolmantena varmaan on kuuntelija ja neljäntenä kodinkone.

Sitten vielä ihmettelevät, miksi naisille parisuhde on rasite. Mitä nainen saa suhteesta miehen kanssa? Onnettomamman elämän ja huonomman terveyden.

Kerro sitten, miksi Iltalehden nuoret naistoimittajat ihannoivat sitä, että naiset myyvät itseään miehille

Vierailija
27/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole nainen, vaan olet M29 ja rynkkäri 😂

Miksi tällä palstalla aina väitetään nuorta naista mieheksi, jos tämä nainen puolustaa miehiä ja vastustaa miesvihaa? N29

Miksi muu kun juoppo/narkki ja itse prostituutti, puolustaisi miesten sikailua

Yhden illan jutut ei ole sikailua. Oletko joky nunna? xD N29

Vierailija
28/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yksinäiset miehet tulisi t-a-p-p-a-a, niin naiset olisivat turvassa!

Tyttäreni jäisi sitten ilman turvallista isäänsä. Sitäkö haluat?

Vierailija
29/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukutaan miehiä. Ne on kaikki sikoja!

Vierailija
30/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sikoja. Ei niitä kiinnosta kuin oma pano.

Muiden panotko pitäisi kiinnostaa?

Miksette tapa niitä, jotka pahuutta markkinoivat?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7c26462b-a91e-4f34-9636-072e4af1f875

Vierailija
31/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappouhkauksia miehille ja haukutaan siaksi.

Joo, ei ole ollenkaan miesvastainen ketju yksinäisille miehille.

Vierailija
32/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukutaan miehiä. Ne on kaikki sikoja!

Toimittaja on nainen, ja jutun maksullinen on nainen. Hekö ovat syyttömiä?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7c26462b-a91e-4f34-9636-072e4af1f875

Vierailija
33/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla kuinka monta fwb-suhdetta?

Vierailija
34/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä inceleitä ei saa unohtaa. Olemme joutuneet olemaan ilman naista tahtomattamme koko ikämme. 

Vierailija
35/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä katkeraa siinä on ,että toteaa totuuden. Miehet ovat tinderissä vonkaamassa pillua, ei etsimässä oikeaa parisuhdetta . Ja tuollaisten sietääkin olla yksin.

Vierailija
36/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolesta yksinäiset naiset ja miehet saavatkin kuolla pois.

Vierailija
37/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä inceleitä ei saa unohtaa. Olemme joutuneet olemaan ilman naista tahtomattamme koko ikämme. 

Siitä voitte syyttää ihan vanhempianne. Mitäs kasvattivat teidät luusereiksi.

Vierailija
38/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen ärsyttävä vastaus on "avoimin mielin" . Ehkä miehissä ärsyttää se, että ne saattavat kyllä haluta parisuhteen, mutta se pil lukin kyllä kelpaa. Varmaan melkein keneltä tahansa.

Itse taas haluan parisuhteen ja vaikka seksi onkin minulle tärkeää ja haluan sitä paljon (parisuhteessa) niin silti en halua lähteä kenen tahansa kanssa saunomaan 🤷🏻

Jotenkin vaan ällöttää sellane vastaus että loppupeleissä mies haluais parisuhteen, mutta sopii se pil dekin, jos sitä ois tarjolla.

Niin, tarkoittaako avoimin mielin siis että nussii kaikkea mahdollista? Taitaa vain yksi asia pyöriä mielessäsi.. Yleensä avoimin mielin tarkoittaa, että on valmis tapaamaan kaikenlaisia ihmisiä. 

Kyllä se tuolla treffipalstoilla tarkoittaa jotain muuta kuin "kaikenlaisten ihmisten tapaaminen".

Vierailija
39/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nettideittejä yksinäiset miehet hae kovinkaan yleisesti. Siellä viihtyy pelimiehet ja nehän naisia kiinnostaa. Itse olen hyvinkin yksinäinen, mutta en kyllä kärsi siitä. Enemmänkin ärsyttää naisten jatkuva silmäpeli, jos joskus viihteelle lähtee. Voi sitä tulla rohkeasti juttelemaan eikä vilkuilla jatkuvasti, jos kiinnostaa.

No ei sitä oikein voi jos ei halua tulla käytetyksi. Johan se on teidän miesten taholta tullut selväksi että miehet panee ketä vaan joka tulee tarjoutumaan. Joten tyhmä tarjoutuu varta vasten. Jos haluaa paremmat tsäänssit että miestä oikeasti kiinnostaa, miehen täytyy laittaa lähestymään.

Vierailija
40/103 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat Suomessa paskaa. PASKAA! Onneksi mieheni on britti. TE OLETTE PASKAA!!!

Mitä sun brittimies tekee just nyt?