Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö huuto.netiä vai tori.fi:tä?

Vierailija
04.03.2023 |

Musta huuto.net on paljon parempi, siellä on rekisteröityneitä myyjiä ja arviot vanhoista ostotapahtumista. Näkee heti tuotteen myyntisivulla onko myyjä luotettava. Torilla on huono maine ja sivustona se on tosi kökkö, tosin huuto.netin sivustossakin on ongelmansa. Varsinkin kun tuotteet ei tahdo näkyä googlessa jos yrittää jotain myydä.

Mua ihmetyttää, miksi aina käytetään toria. Omasta näkökulmasta se on tosi huono ja epäluotettava.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo huutonetkin on nykyään aivan kuollut? En ymmärrä! Kaikkein turvallisin myyntikanava. Toriin ovat siirtyneet nekin jotka ennen ostivat minulta huutonetistä. Ei mikään mene enää kaupaksi. Hidasta on myynti muuallakin vaikka joulu lähestyy kovaa vauhtia.

Vierailija
82/86 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut tavaraa kaupaksi huuto.netissä viime aikoina, mutta kyse on ollut aika hyvästä keräilytavarasta ja hinnat olleet sellaisia ei ihan älyttömiä mutta ei mitään dumppaustakaan. Sellaiset hinnat, että kauppa syntyy. Ja joo kyllä mullakin siellä tavaraa roikkuu, mutta samahan se on aina, ei kaikki heti tai ollenkaan mene kaupaksi, jos ei ole valmis ihan naurettaviin lähtöhintoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä huutonetti toimii ?

jos olen myymässä jotain, miten kauppa oikeasti syntyy ?

Vierailija
84/86 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaakin. Torissa käy tavanomaisemman tavaran kauppa, huutonetissä erikoisempi harrastetavara.

T: nimim. Assburger

Vierailija
85/86 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä huutonetti toimii ?

jos olen myymässä jotain, miten kauppa oikeasti syntyy ?

https://www.huuto.net/ohjeet/tervetuloa

Vierailija
86/86 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa takaisin huutonettiin! Torissa oikeasti liikaa sekopäitä ja huijareita :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän